Онлайн-платформу «Червона точка пам’яті» – унікальний освітній IT-продукт



Платформа є інструментом для збереження, вивчення, дослідження історії періоду Другої світової війни та Голокосту. Вона створена як помічник учителям історії та пропонує нову методику викладання шкільного предмета, інтерактивну та цікаву для учнів.
Сама платформа та методичний путівник для роботи з освітніми проєктами платформи схвалені та рекомендовані Міністерство освіти і науки України.
Основою проєктів на платформі «Червона точка пам’яті» є учнівський краудсорсинг. Участь у них заснована на дослідницькому підході – роботі з першоджерелами.
Уже зараз у режимі реального часу школярі разом із вчителями документують локальну та регіональну історію Другої світової війни та Голокосту, використовуючи власні смартфони. Записують спогади очевидців, оцифровують музейні експонати й артефакти з домашніх архівів, шукають інформацію про місцеві пам’ятники жертвам Голокосту.
Усі записані свідчення й оцифровані пам’ятки додаються на платформу та стають червоними точками на карті, які складаються в спільну єдину історію.
Основний принцип роботи школяра з платформою – вивчення через емпатію. На відміну від традиційного підходу, робота з платформою забезпечує переживання досвіду історичних подій завдяки зануренню в історію своєї сім’ї та, як наслідок, емпатії, як відчували події тих часів близькі та родичі дитини. Ми хочемо сприяти формуванню такого суспільства, у якому не можливе повторення трагедії, подібної до Голокосту.
Закликаємо всіх учителів залучати учнів до роботи з платформою та збагачувати уроки історії проєктними, дослідницькими методами!

 Шановні колеги, учні та батьки, авторський колектив Благодійного фонду “Меморіал Голокосту “Бабин Яр” у такому складі: Тетяна Загороднюк, Анна Мазарчук, Мар’яна Теклюк, Христина Семерин для роботи з освітнім проєктом — ІТ-платформою «Червона точка пам’яті» розробив Методичний путівник (гайд).









Немає коментарів:

Дописати коментар

Факультатив МГП

21-28 вересня  2022 Тема уроку: Права людини і збройний конфлікт.  Права людини як цінність.  Невідчужувані права людини. Основне питання: Щ...