Вступ до історії України та громадянської освіти 5 клас

Вступ до історії  України та громадянської освіти

Вивчай історію цікаво

08 вересня 2023

Тема уроку: Воєнні дії на території України у 1914-1917 рр. Українці в арміях воюючих країн.

Завдання до уроку:

  1. Пройдіть тестуваня за § 1.
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 2, пункти 1-3.
  3. Установіть хронологічну послідовність подій: Горлицький прорив; Галицька битва; Брусиловський прорив. 
  4. Покажіть на карті зміни ліній фронту Першої світової війни на теренах України упродовж 1914–1917 рр. Установіть причиново-наслідкові зв’язки між воєнними подіями та зазначеними змінами. 
  5. Складіть речення, використавши поняття та терміни: окупація, російський окупаційний режим 1914–1916 рр., Галицьке генерал-губернаторство, депортація, біженство. 
  6. Схарактеризуйте одним реченням історичних діячів у контексті подій доби Першої світової війни: М. Грушевський, А. Шептицький, Г. Коссак, Г. Бобринський, О. Брусилов.
  7. Опрацюйте вдома матеріали таблиць ⇩ 
     
     

26.05.2020

Розділ 6. Усе має минуле

Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань. Підсумковий урок за ІІ семестр

Завдання до уроку:

  1. Виконайте цікаве завдання Історичні епохи
  2. Виконайте цікаве завдання Історичні терміни
  3. Вікторина "Здоров'я і дозвілля"
  4. Пройдіть тестування за розділом: "Усе має минуле" (на оцінку).

Код сесії: G8M9D6

19.05.2020

Розділ 6. Усе має минуле

Тема уроку: Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Зростання ролі розумової праці. Турбота про здоров’я.


Завдання до уроку:
  1. Попрацюйте з підручником: § 23,24
  2. Запишіть у зошити тему уроку.
  3. Перегляньте навчальне відео Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах
  • Опрацюйте новий матеріал (слайди 3-18)
  • Виконате завдання на закріплення знань письмово (слайд 20-25). 
  • Домашнє завдання (слайд 28)
Перевір свої знання:
Вікторина "Здоров'я і дозвілля"


12.05.2020

Учні, які не пройшли тестування за розділом: "Дослідники історії" (на оцінку), сьогодні можете виконати.   Код сесії: G878PJ
Також маєте нагоду допрацювати та відправити в особисті повідомлення ваші родинні дерева!  


Розділ 6. Усе має минуле

Тема уроку: Праця і господарство: колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства. Міста і села

Завдання до уроку:
  1. Попрацюйте з підручником: § 21,22
  2. Запишіть у зошити тему уроку.

  • Опрацюйте новий матеріал (слайди 2-14)
  • Закріплення знань (слайд 15)
  • Домашнє завдання (слайд 16)
Складіть пазл Типи господарювання
Складіть пазл Натуральне та ринкове (товарне) господарство
Розгадайте ребуси:
№ 1
№2



05.05.2020

Пройдіть тестування за розділом: "Дослідники історії" (на оцінку) 

Код сесії: G878PJ


Розділ 5. Дослідники історії
Тема уроку: Практичне заняття  "Історія моєї родини — частина історії України. Родинне дерево"

Завдання до уроку: 
  1. Попрацюйте з підручником: ст.117-118
  2. Запишіть у зошити тему практичного заняття.
  3. Випробуйте себе в  ролі дослідників минулого, дослідіть історію своєї родини та складіть родинне (генеалогічне) дерево.
  4. Намалюйте в зошиті або використайте запропонований вчителем шаблон родинного (генеалогічного) дерева та створіть дослідницький проєкт "Родинне (генеалогічне) дерево моєї сім'ї".
  5. Фото вашого родинного дерева відправляйте в особисті повідомлення. Найкращі проєкти будуть опубліковані на сайті! 
    Це шаблон родинного дерева. Ваше дерево може бути іншим: більшим чи меншим. Також можна вклеїти своє фото та фото рідних.

    Зразок родинного дерева Деяк Наталії


    Інтерактивний проєкт для допитливих
    юних істориків та їх батьків


    Створити родинне дерево можливо і через соцмережі.

    MyHeritage – на сьогодні найпопулярніша у світі генеалогічна соціальна мережа, де безкоштовно можна створити своє родинне дерево, вести історію своєї сім’ї, шукати предків, обмінюватися фото та відео.
    Також через цей сервіс можна знайти далеких родичів через дерева інших учасників мережі.


    Як створити власну сторінку на MyHeritage:


    1. Зайти на головну сторінку сайту, натиснути на кнопку Створити дерево. Вам буде запропоновано виконати вхід за допомогою Facebook або Google-акаунта, а також реєстрація через електронну пошту. Вкладку з проханням оплатити преміум-користування просто закрийте.
    2. Після входу треба заповнити дані про себе.
    3. І далі ви потрапляєте на сторінку свого родового древа, де можна редагувати та додавати інформацію.
    4. Загалом інтерфейс MyHeritage дуже простий, тому навіть недосвідчений користувач швидко розбереться з процесом роботи. Удачі в пошуку пращурів!

    28.04.2020

    Розділ 5. Дослідники історії
    Тема уроку: Історичні праці про Україну та їхні автори. Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського.


    Завдання до уроку: 
    1. Попрацюйте з підручником: § 20, пункт 1 (ст.114), пункт 2
    2. Запишіть у зошити тему уроку.
    3. Перегляньте презентацію Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського.
    • Виконайте завдання (слайди 2-4)
    • Опрацюйте новий матеріал (слайди 5-13)
    • Закріплення знань  (слайд 14-15)
    • Домашнє завдання (слайд 16)
    Складіть пазл Михайло Грушевський
    Виконайте інтерактивне завдання Джерела до вивчення історії

    21.04.2020
    Розділ 5. Дослідники історії

    Тема уроку: Історичні праці про Україну та їхні автори: козацькі літописи. Літопис Самійла Величка.

    1. Попрацюйте з підручником:  § 20, пункт 1
    2. Перегляньте  навчальну відеопрезентацію: Козацькі літописи
    3. Перегляньте презентацію "Історичні праці про Україну та їхні автори: козаькі літописи"
    Завдання:

    1. Опрацюйте матеріал підручника:  § 20, пункт 1
    2. Запишіть у зошити тему уроку.
    3. Запишіть із презентації значення поняття: «козацькі літописи». 
    4. Випішіть назви та авторів трьох найвідоміших козацьких літописів. 
    5. Фото виконаних робіт відправляйту в особисті повідомлення.

    14.04.2020

    Розділ 5. Дослідники історії

    Тема уроку: Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора.

    1. Попрацюйте з підручником:  § 20, пункт 1
    2. Перегляньте презентацію: Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора.
    3. Складіть пазл  Літописець Нестор

    Завдання:
    1. Опрацюйте матеріал підручника:  § 20, пункт 1
    2. Запишіть у зошити тему уроку.
    3. Попрацюйте із вправою "Історичний словничок" у навчальній презентації.
    4. Запишіть значення понять: «літопис», «Повість минулих літ". 

    07.04.2020

    Розділ 5. Дослідники історії
    Тема уроку: Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.
    Попрацюйте з підручником:  § 19

    Перегляньте презентацію: Історичні події та явища. Історичне дослідження

    Практична робота:

    Дослідження історичних джерел — важлива й відповідальна справа. 

    Практична робота: За допомогою пам’ятки підготуйте міні-дослідження про будь-яку з історичних подій (фактів) з історії України чи вашої родини, використовуючи відомості з різних доступних джерел.

    Зрозуміти послідовність роботи вам допоможе така пам’ятка.


    Приклад міні-дослідження історичного факту.
    Завдання:
    1. Опрацюйте матеріал підручника:  § 19
    2. Запишіть у зошити тему уроку та важливу інформацію (коротко).
    3. Запишіть значення понять: «історичний факт», «історична особа», «історичне дослідження».
    4. Виконайте у зошити практичну роботу (коротко).
    5. Учням, які не пройшли підсумкове тестування за темою  "Історія України в пам'ятках" (на оцінку), пропонується виконати 7-8 квітня  2020 року.
    Код: 851160


    31 березня 2020
    Тема уроку "Урок узагальнення знань з теми "Історія України в пам'ятках
    Переходь за посиланнями та виконуй цікаві завдання для повтрення вивченого матеріалу:
    Розділ 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ
    Тема уроку "Україна незележна. Революці Гідності" (відеоурок) 
    Дивись цікаві навчальні відео до теми "Історія України у пам'ятках"
    Майкл Щур про короля України
    Про гетьмана Богдана Хмельницького
    Іван Мазепа: зрада чи перемога

    08 вересня 2023

    Тема уроку: Воєнні дії на території України у 1914-1917 рр. Українці в арміях воюючих країн.

    Завдання до уроку:

    1. Пройдіть тестуваня за § 1.
    2. Опрацюйте матеріал підручника § 2, пункти 1-3.
    3. Установіть хронологічну послідовність подій: Горлицький прорив; Галицька битва; Брусиловський прорив. 
    4. Покажіть на карті зміни ліній фронту Першої світової війни на теренах України упродовж 1914–1917 рр. Установіть причиново-наслідкові зв’язки між воєнними подіями та зазначеними змінами. 
    5. Складіть речення, використавши поняття та терміни: окупація, російський окупаційний режим 1914–1916 рр., Галицьке генерал-губернаторство, депортація, біженство. 
    6. Схарактеризуйте одним реченням історичних діячів у контексті подій доби Першої світової війни: М. Грушевський, А. Шептицький, Г. Коссак, Г. Бобринський, О. Брусилов.
    7. Опрацюйте вдома матеріали таблиць ⇩ 
       
       


    Немає коментарів:

    Дописати коментар

    Факультатив МГП

    21-28 вересня  2022 Тема уроку: Права людини і збройний конфлікт.  Права людини як цінність.  Невідчужувані права людини. Основне питання: Щ...