Вступ до історії України та громадянської освіти
Вивчай історію цікаво
08 вересня 2023
08 вересня 2023
Завдання до уроку:
Завдання до уроку:
- Пройдіть тестуваня за § 1.
- Опрацюйте матеріал підручника § 2, пункти 1-3.
- Установіть хронологічну послідовність подій: Горлицький прорив; Галицька битва; Брусиловський прорив.
- Покажіть на карті зміни ліній фронту Першої світової війни на теренах України упродовж 1914–1917 рр. Установіть причиново-наслідкові зв’язки між воєнними подіями та зазначеними змінами.
- Складіть речення, використавши поняття та терміни: окупація, російський окупаційний режим 1914–1916 рр., Галицьке генерал-губернаторство, депортація, біженство.
- Схарактеризуйте одним реченням історичних діячів у контексті подій доби Першої світової війни: М. Грушевський, А. Шептицький, Г. Коссак, Г. Бобринський, О. Брусилов.
- Опрацюйте вдома матеріали таблиць ⇩
- Пройдіть тестуваня за § 1.
- Опрацюйте матеріал підручника § 2, пункти 1-3.
- Установіть хронологічну послідовність подій: Горлицький прорив; Галицька битва; Брусиловський прорив.
- Покажіть на карті зміни ліній фронту Першої світової війни на теренах України упродовж 1914–1917 рр. Установіть причиново-наслідкові зв’язки між воєнними подіями та зазначеними змінами.
- Складіть речення, використавши поняття та терміни: окупація, російський окупаційний режим 1914–1916 рр., Галицьке генерал-губернаторство, депортація, біженство.
- Схарактеризуйте одним реченням історичних діячів у контексті подій доби Першої світової війни: М. Грушевський, А. Шептицький, Г. Коссак, Г. Бобринський, О. Брусилов.
- Опрацюйте вдома матеріали таблиць ⇩
26.05.2020
Розділ 6. Усе має минуле
Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань. Підсумковий урок за ІІ семестр
Завдання до уроку:
- Виконайте цікаве завдання Історичні епохи
- Виконайте цікаве завдання Історичні терміни
- Вікторина "Здоров'я і дозвілля"
- Пройдіть тестування за розділом: "Усе має минуле" (на оцінку).
Код сесії: G8M9D6
19.05.2020
Розділ 6. Усе має минуле
Тема уроку: Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Зростання ролі розумової праці. Турбота про здоров’я.
Завдання до уроку:
- Попрацюйте з підручником: § 23,24
- Запишіть у зошити тему уроку.
- Перегляньте навчальне відео Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах
- Перегляньте презентацію Наука і освіта на українських землях. Турбота про здоров'я
- Опрацюйте новий матеріал (слайди 3-18)
- Виконате завдання на закріплення знань письмово (слайд 20-25).
- Домашнє завдання (слайд 28)
Вікторина "Здоров'я і дозвілля"
12.05.2020
Учні, які не пройшли тестування за розділом: "Дослідники історії" (на оцінку), сьогодні можете виконати. Код сесії: G878PJ
Також маєте нагоду допрацювати та відправити в особисті повідомлення ваші родинні дерева!
Розділ 6. Усе має минуле
Тема уроку: Праця і господарство: колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства. Міста і села
Завдання до уроку:
- Попрацюйте з підручником: § 21,22
- Запишіть у зошити тему уроку.
- Перегляньте презентацію Праця і господарство: колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Міста і села
- Опрацюйте новий матеріал (слайди 2-14)
- Закріплення знань (слайд 15)
- Домашнє завдання (слайд 16)
Складіть пазл Натуральне та ринкове (товарне) господарство
Розгадайте ребуси:
№ 1
№2
05.05.2020
Пройдіть тестування за розділом: "Дослідники історії" (на оцінку)
Код сесії: G878PJ
Розділ 5. Дослідники історії
Код сесії: G878PJ
Розділ 5. Дослідники історії
Тема уроку: Практичне заняття "Історія моєї родини — частина історії України. Родинне дерево"
Завдання до уроку:
- Попрацюйте з підручником: ст.117-118
- Запишіть у зошити тему практичного заняття.
- Випробуйте себе в ролі дослідників минулого, дослідіть історію своєї родини та складіть родинне (генеалогічне) дерево.
- Намалюйте в зошиті або використайте запропонований вчителем шаблон родинного (генеалогічного) дерева та створіть дослідницький проєкт "Родинне (генеалогічне) дерево моєї сім'ї".
- Фото вашого родинного дерева відправляйте в особисті повідомлення. Найкращі проєкти будуть опубліковані на сайті!

Це шаблон родинного дерева. Ваше дерево може бути іншим: більшим чи меншим. Також можна вклеїти своє фото та фото рідних.
Зразок родинного дерева Деяк Наталії
Інтерактивний проєкт для допитливих
юних істориків та їх батьків
Створити родинне дерево можливо і через соцмережі.
MyHeritage – на сьогодні найпопулярніша у світі генеалогічна соціальна мережа, де безкоштовно можна створити своє родинне дерево, вести історію своєї сім’ї, шукати предків, обмінюватися фото та відео.
Також через цей сервіс можна знайти далеких родичів через дерева інших учасників мережі.
Як створити власну сторінку на MyHeritage:
- Зайти на головну сторінку сайту, натиснути на кнопку Створити дерево. Вам буде запропоновано виконати вхід за допомогою Facebook або Google-акаунта, а також реєстрація через електронну пошту. Вкладку з проханням оплатити преміум-користування просто закрийте.
- Після входу треба заповнити дані про себе.
- І далі ви потрапляєте на сторінку свого родового древа, де можна редагувати та додавати інформацію.
- Загалом інтерфейс MyHeritage дуже простий, тому навіть недосвідчений користувач швидко розбереться з процесом роботи. Удачі в пошуку пращурів!
28.04.2020
Розділ 5. Дослідники історії
Тема уроку: Історичні праці про Україну та їхні автори. Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського.
Завдання до уроку:
- Попрацюйте з підручником: § 20, пункт 1 (ст.114), пункт 2
- Запишіть у зошити тему уроку.
- Перегляньте презентацію Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського.
- Виконайте завдання (слайди 2-4)
- Опрацюйте новий матеріал (слайди 5-13)
- Закріплення знань (слайд 14-15)
- Домашнє завдання (слайд 16)
Складіть пазл Михайло Грушевський
Виконайте інтерактивне завдання Джерела до вивчення історії
21.04.2020
Розділ 5. Дослідники історії
Тема уроку: Історичні праці про Україну та їхні автори: козацькі літописи. Літопис Самійла Величка.
- Попрацюйте з підручником: § 20, пункт 1
- Перегляньте навчальну відеопрезентацію: Козацькі літописи
- Перегляньте презентацію "Історичні праці про Україну та їхні автори: козаькі літописи"
Завдання:
- Опрацюйте матеріал підручника: § 20, пункт 1
- Запишіть у зошити тему уроку.
- Запишіть із презентації значення поняття: «козацькі літописи».
- Випішіть назви та авторів трьох найвідоміших козацьких літописів.
- Фото виконаних робіт відправляйту в особисті повідомлення.
14.04.2020
Розділ 5. Дослідники історії
Тема уроку: Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора.
- Попрацюйте з підручником: § 20, пункт 1
- Перегляньте презентацію: Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора.
- Складіть пазл Літописець Нестор
Завдання:
- Опрацюйте матеріал підручника: § 20, пункт 1
- Запишіть у зошити тему уроку.
- Попрацюйте із вправою "Історичний словничок" у навчальній презентації.
- Запишіть значення понять: «літопис», «Повість минулих літ".
07.04.2020
Розділ 5. Дослідники історії
Тема уроку: Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.Попрацюйте з підручником: § 19
Перегляньте презентацію: Історичні події та явища. Історичне дослідження
Практична робота:
Дослідження історичних джерел — важлива й відповідальна справа.
Практична робота: За допомогою пам’ятки підготуйте міні-дослідження про будь-яку з історичних подій (фактів) з історії України чи вашої родини, використовуючи відомості з різних доступних джерел.
Зрозуміти послідовність роботи вам допоможе така пам’ятка.
Завдання:- Опрацюйте матеріал підручника: § 19
- Запишіть у зошити тему уроку та важливу інформацію (коротко).
- Запишіть значення понять: «історичний факт», «історична особа», «історичне дослідження».
- Виконайте у зошити практичну роботу (коротко).
- Учням, які не пройшли підсумкове тестування за темою "Історія України в пам'ятках" (на оцінку), пропонується виконати 7-8 квітня 2020 року.
Код: 851160
31 березня 2020
Тема уроку "Урок узагальнення знань з теми "Історія України в пам'ятках"
Переходь за посиланнями та виконуй цікаві завдання для повтрення вивченого матеріалу:
Тема уроку "Урок узагальнення знань з теми "Історія України в пам'ятках"
Переходь за посиланнями та виконуй цікаві завдання для повтрення вивченого матеріалу:
Співвіднесіть малюнки із видами історичних джерел
Заповніть кросворд "Історія Київської Русі-України. Гально-Волинська держава"
Заповніть кросворд "Козацька Україна"
Розшифруй анаграми "Козацька Україна"
Склади пазл
Пазл "Впізнай історичного діяча"
Пазл "Історичні джерела"
Тестування з теми: "Історія України в пам'ятках" (на оцінку) Початок о 12.00 к.ч. 31 березня 2020 року. Код: 851160 Завершення о 17.00 к.ч.
17 березня 2020
Заповніть кросворд "Історія Київської Русі-України. Гально-Волинська держава"
Заповніть кросворд "Козацька Україна"
Розшифруй анаграми "Козацька Україна"
Склади пазл
Пазл "Впізнай історичного діяча"
Пазл "Історичні джерела"
Тестування з теми: "Історія України в пам'ятках" (на оцінку) Початок о 12.00 к.ч. 31 березня 2020 року. Код: 851160 Завершення о 17.00 к.ч.
17 березня 2020
Тема уроку "Україна незележна. Революці Гідності" (відеоурок)
Дивись цікаві навчальні відео до теми "Історія України у пам'ятках"
Майкл Щур про короля України
Про гетьмана Богдана Хмельницького
Іван Мазепа: зрада чи перемога
08 вересня 2023
08 вересня 2023
Завдання до уроку:
Завдання до уроку:
- Пройдіть тестуваня за § 1.
- Опрацюйте матеріал підручника § 2, пункти 1-3.
- Установіть хронологічну послідовність подій: Горлицький прорив; Галицька битва; Брусиловський прорив.
- Покажіть на карті зміни ліній фронту Першої світової війни на теренах України упродовж 1914–1917 рр. Установіть причиново-наслідкові зв’язки між воєнними подіями та зазначеними змінами.
- Складіть речення, використавши поняття та терміни: окупація, російський окупаційний режим 1914–1916 рр., Галицьке генерал-губернаторство, депортація, біженство.
- Схарактеризуйте одним реченням історичних діячів у контексті подій доби Першої світової війни: М. Грушевський, А. Шептицький, Г. Коссак, Г. Бобринський, О. Брусилов.
- Опрацюйте вдома матеріали таблиць ⇩
- Пройдіть тестуваня за § 1.
- Опрацюйте матеріал підручника § 2, пункти 1-3.
- Установіть хронологічну послідовність подій: Горлицький прорив; Галицька битва; Брусиловський прорив.
- Покажіть на карті зміни ліній фронту Першої світової війни на теренах України упродовж 1914–1917 рр. Установіть причиново-наслідкові зв’язки між воєнними подіями та зазначеними змінами.
- Складіть речення, використавши поняття та терміни: окупація, російський окупаційний режим 1914–1916 рр., Галицьке генерал-губернаторство, депортація, біженство.
- Схарактеризуйте одним реченням історичних діячів у контексті подій доби Першої світової війни: М. Грушевський, А. Шептицький, Г. Коссак, Г. Бобринський, О. Брусилов.
- Опрацюйте вдома матеріали таблиць ⇩
Немає коментарів:
Дописати коментар