середа, 25 березня 2020 р.

Історія України 7 клас

Дистанційне навчання

27.09.2021

Тема уроку: Виникнення східнослов'янської держави (VІІІ-ІХ ст.). Перші князі Київської держави. 

Завдання до уроку:
  1. Запиишіть тему уроку у зошити.
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 3.
  3. Прочитайте пункт 1 підручника та письмово визначте, де і коли існувала держава у східних слов'ян? Як називали цю державу М. Грушевський та Нестор-літописець? Опрацюйте схему "Передумови виникнення держави Русь-Україна" на ст. 17.
  4. Опрацюйте пункт 2 підручника. Визначте, які три теорії походження терміна "Русь"?
  5. Випишіть у зошити термін данина.
  6. Опрацюйте пункт 3 та навчальну презентацію "Аскольд і Дір: перші князі Київської держави"
  7. Складіть пазл 
  8. Відгадайте ребуси:



                         

Дистанційне навчання

04.10.2021

Тема уроку: Князювання Олега та Ігоря. 

Завдання до уроку:
  1. Запиишіть тему уроку у зошити.
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 4.
  3. Прочитайте пункт 1 підручника та письмово визначте, хто такий князь Олег, яким чином у 882 році він прийшов до влади в Києві, що стало наслідком походів князя Олега на Константинополь у 907 та 911 роках? (3 речення)
  4. Перейдіть за QR-кодами на ст. 28 та виконайте тренувальну онлайн-вправу "Правління князя Олега". 
  5. Опрацюйте пункт 2 підручника та запишіть три важливі події, які пов'язані із правлінням князя Ігоря (3 речення). 
  6. Перегляньте навчальне відео "Із грязі  в князі: Аскольд, Дір і Олег"
  7. Випишіть у зошити терміни полюддя, печеніги.
  8. Відгадайте ребуси:





                         

Дистанційне навчання

01 листопада 2021

Тема уроку: Князювання Ольги та Святослава. 

Завдання до уроку:
  1. Запиишіть тему уроку у зошити.
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 5.
  3. Прочитайте пункт 1 підручника та письмово визначте, реформи княгині Ольги. (3 речення)
  4. Перейдіть за QR-кодами на ст. 31, перегляньте відео і усно дайте відповіді на запитання. 
  5. Опрацюйте пункт 2 підручника та запишіть три важливі події, які пов'язані із правлінням князя Святослава (3 речення). 
  6. Перегляньте навчальне відео "Походи Ігоря, погости Ольги і війни Святослава".
  7. Випишіть у зошити терміни данина, погости. 
  8. Перейдіть за посиланням та виконайте тестування на оцінку "Правління перших князів. Бліц-контроль".

                         
Дистанційне навчання
15 листопада 2021

Тема уроку: Князювання Володимира Великого. Запровадження християнства.

Завдання до уроку:
  1. Перейдіть за посиланням і виконайте Узагальнення до розділу 1 "Виникнення і становлення Русі-Украни"
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 8-9
  3. Перегляньте навчальне відео "Правління Володимира Великого"
  4. Використовуючи матеріал підручника,  заповніть таблицю у зошиті "Реформи князя Володимира Великого" (фото виконаного завдання відправте у особисті повідомлення вчителю).                                                    "Реформи князя Володимира Великого"

    Назва реформи

    Суть реформи

    Адміністративна реформа

    Володимир усунув від влади всіх князів східнослов’янських племінних союзів, ліквідувавши племінні княжіння та поділив державу на території (округи), де правили його сини.

    Містобудівна реформа

         ?

    Військова реформа

         ?

    Фінансова реформа

         ?

    Судова реформа

         ?

         ?       реформа

         ?


  5. Складіть пазл "Хрещення Кивської Русі -України (988 р.)"
  6. Перегляньте додаткове навчальне відео "Правління Володимира Великого"

Дистанційне навчання
22 листопада 2021

Тема уроку: Русь-Україна за Ярослава Володимировича.

Завдання до уроку:
  1. Перейдіть за посиланням і виконайте Узагальнення до розділу 1 "Виникнення і становлення Русі-Украни"
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 10
  3. Перегляньте навчальну презентацію Князювання Ярослава Мудрого
  4. Перегляньте навчальне відео "Шлюбне агенство Ярослава Мудрого"
  5. Використовуючи матеріал підручника,  запишіть п'ять найважливіших, на вашу думку, історичних фактів про діяльність Ярослава Мудрого. (фото виконаного завдання відправте у особисті повідомлення вчителю).              
  6. Виконайте онлайн-вправи за QR-кодами на ст. 55 підручника. 
  7. Творче завдання (за бажанням): за вивченою темою скласти ребус чи кросворд.
  8. Перегляньте додаткове навчальне відео "Внутрішня і зовнішня політика Ярослава Мудрого" 

Дистанційне навчання
29 листопада 2021

Тема уроку: Культура Київської Русі-України наприкінці Х-у першій половині ХІ століття.

Завдання до уроку:
  1. Перейдіть за посиланням і виконайте Узагальнення до розділу 1 "Виникнення і становлення Русі-Украни"
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 12
  3. Перегляньте навчальну презентацію "Культура Київської Русі-України наприкінці Х- у п.п. ХІ ст."
  4. Перегляньте навчальне відео "Культура Кивської Русі-України наприкінці Х - у п.п. ХІ ст"
  5. Використовуючи матеріал підручника,  виконайте завдання 1 ("Кросворд навпаки") на ст. 69 .              
  6. Виконайте онлайн-вправи за QR-кодами на ст. 69 підручника. 

20 грудня 2021

Тема уроку: Правління Ярославичів. Підсумковий урок за І семестр.

Завдання до уроку:
  1. Перейдіть за посиланням і виконайте тестування "Русь-Україна наприкінці Х - у першій половині ХІ ст."
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 15
  3. Перегляньте навчальне відео "Правління Ярославичів"
  4. Виконайте інтерактивну вправу  Князі та їх досягнення
  5. Виконайте інтерактивну вправу Князь Ярослав Мудрий
  6. Виконайте інтеарктивну вправу Правління Ярослава Мудрого
  7. Виконайте інтерактивну вправу Історичні епохи
  8. Виконайте інтерактивну вправу Східні слов'яни (повторення)

10 січня 2022 

Тема уроку: Київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині XII – першій половині XIIІ ст.

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте матеріал підручника § 17.
  2. За матеріалом підручника та навчальної презентації відповіште на запитання (письмово):
  • Які удільні князівства утворилися на території сучасної України у період політичної роздробленості? (пункт 1 підручника)
  • Чому Київське князівство зазнавало поступового послаблення? Яка подія відбулася у 1169 році ? (пункт 2 підручника)
  • Яка історична подія лягла в основу героїчної поеми "Слово про похід Ігорів"? (пункт 3 підручника)
  • Де, коли  і з чим була пов'язана перша в історії згадка назви "УКРАЇНА"? (пункт 4 підручника)
Домашнє завдання.  
Виконайте онлайн-вправу за QR-кодом на ст. 89.

17 січня 2022

Тема уроку: Київське, Переяславське та Чернігівське князівства, Галицьке і Волинське князівства в середині XII – першій половині XIIІ ст.  Кочові народи та Крим у Х-ХІІІ ст.

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте матеріал підручника § 17, 18.
  2. За матеріалом підручника відповіште на запитання (письмово):
    • Які удільні князівства утворилися на території сучасної України у період політичної роздробленості? (пункт 1 § 17 підручника)
    • Чому Київське князівство зазнавало поступового послаблення? Яка подія відбулася у 1169 році ? (пункт 2 § 17 підручника)
    • Яка історична подія лягла в основу героїчної поеми "Слово про похід Ігорів"? (пункт 3 § 17 підручника)
    • Де, коли  і з чим була пов'язана перша в історії згадка назви "УКРАЇНА"? (пункт 4 § 17 підручника)
    • У якому напрямку від Києва розташовувалися Галицьке та Волинське князівства? Вкажіть ім'я наймогутнішого князя Галичини та коротко запишіть напрямки його діяльності. (пункт 1 § 18 підручника, ст. 90-91)
    • Коли до складу Русі-України увійшла Волинська земля? Вкажіть ім'я князя, який серед волинських князів вирізнявся особливою активністю. Коротко запишіть напрямки його діяльності. (пункт 1 § 18 підручника, ст. 92)   
  3. Опрацюйте навчальну презентацію "Галицьке і Волинське князівства в середині ХІІ - середині XIIІ ст.".
  4. Прочитайте пункт 2 підручника  та визначте, як впливали кочові народи на історичний розвиток Київської Русі-України у Х-ХІІІ ст. ( відповідь усна, 3-5 речень).
  5. Перейдіть за QR-кодом на ст. 95 та ознайомтеся з  історією кочових народів на півдні Русі-України.
  6. Виконай вдома! Перейдіть за QR-кодом на ст. 96 та виконайте онлайн-вправу «Діяльність князя Ярослава Осмомисла».

24 січня 2022

Тема уроку: Культура Русі-України в другій половині ХІ-першій половині ХІІІ ст.

Завдання до уроку:
  1. Перейдіть за посиланням і виконайте на оцінку тестування "Роздробленість Русі-України (середина ХІІ-середина ХІІІ ст.)
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 19.
  3. Робота в групах. Створіть за пунктами 2-4 інтелект-карти "Культура Русі-України в д.п. ХІ-п.п. ХІІ ст" 
  4. Опрацюйте навчальну презентацію Культура Русі-України в другій половині ХІ-першій половині ХІІІ ст..
  5. Виконайте онлайн-вправу за QR-кодом на ст. 103.
  6. Розгадайте ребуси: 
     

Дистанційне навчання
31 січня 2022

Тема уроку: Практичне заняття "Русь-Україна від Ярослава Мудрого до політичного роздроблення"

Завдання до уроку:
  1. Важливе повідомлення! Учні, які не виконали  за 24 січня тестування "Роздробленість Русі-України (середина ХІІ-середина ХІІІ ст.), перейдіть за посиланням і виконайте його на оцінку. 
  2. Запишіть тему уроку у зошити та приступіть до виконання практичного заняття. 
  3. Опрацюйте матеріал підручника § 20.
  4. Виконайте письмово у зошитах завдання практичного заняття 1 або 3  на вибір (ст. 104).
  5. Додаткова інформація: про діяльність Володимира Мономаха ви зможете прочитати у вашому підручнику на ст. 79-81, а про діяльність Ярослава Осмомисла - на ст. 91.
  6. Повторіть вивчений матеріал та підготуйтеся до уроку узагальнення і систематизації зань.

Дистанційне навчання

07 лютого 2022

Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань.
(урок проходитиме в ZOOM)

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте  матеріал підручника § 21.
  2. Виконайте разом з вчителем завдання 1-3  § 21.
  3. Перейдіть за посиланням і виконайте на оцінку узагальнююче тестування "Русь-Україна в другій половині ХІ - першій половині ХІІІ ст.".

14 лютого 2022

Тема уроку: Утворення Галицько-Волинської держави. 
Завдання до уроку:
  1. Важливе повідомлення! Учні, які не виконали  за 07 лютого (попередній урок)  тестування "Русь-Україна в другій половині ХІ-першій половині ХІІІ ст.", перейдіть за посиланням і виконайте його на оцінку. 
  2. Виконайте для повторення онлайн-вправу «Діяльність князя Ярослава Осмомисла»
  3. Опрацюйте матеріал підручника § 22.
  4. Перегляньте навчальну презентацію "Утворення Галицько-Волинського князівства".
  5. Прочитайте пункт 1 підручника, проаналізуйте історичні документи, що містяться у цьому пункті,  та визначте основні напрямки діяльності князя Романа Мстиславовича. Яка важлива подія відбулася у 1199 році?
  6. Історична загадка. Для зміцнення своє влади князь Роман Мстиславович керувався приказкою "Не знищивши рою, не поласуєш медом". Що це означало?
  7. Опрацюйте пункт 2 підручника та відповіште на запитання, як змінилася внутрішньополітична ситуація в Галицько-Волинському князівстві після смерті Романа Мстиславича?
  8. Перейдіть за QR-кодом на сторінці 111 та виконайте онлайн-вправу «Утворення Галицько-Волинської держави. Правління Романа Мстиславича".

21 лютого 2022

Тема уроку: Походи монголів на Русь-Україну. 

Монгольська навала на руські землі.
Оборона м. Києва  у 1240 р.

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте матеріал підручника § 23.
  2. Прочитайте пункт 1 підручника та визначте де, коли і як утворилася Монгольська держава? Яку політику  здійснювала вона  в Азії та Європі?
  3. Коли і де відбулася перша битва русичів з монголами? Які результати цієї битви?
  4. Продовжіть речення: «У 1239 р. монголи на чолі ... пішли в землі ...».
  5. Яка подія відбулася у 1240 році. Опрацюйте рубрику "Свідчать документи" на ст. 114 та складіть усну розповідь від імені одного з учасників оборони Києва 1240 р.
  6. Запишіть визначення Золота Орда у зошити. Працюючи із історичною картою, прослідкуйте напрямки походів монгольських військ у 1223 р., 1239-1242 рр.
  7. Опрацюйте пункт 2 підручника. Перейдіть за посиланням та відповіште на запитання у застосунку Mentimeter . 
  8. Перейдіть за QR-кодами на ст. 117 та виконайте тренувальні онлайн-вправи. 
                         

Слава Україні!
Дистанційне навчання

21 березня 2022

Тема уроку: Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) в період піднесення (середина ХІІІ ст.)

Завдання до уроку:
  1. Творче завдання. Намалюйте малюнок або напишіть оповідання про мужню оборону Києва у 1240 році під час нападу монголо-татар.
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 24 та навчальну презентацію "Правління Данила Романовича" 
  3. Прочитайте пункт 1 підручника та визначте, якими датами та подіями можна підтвердити відновлення Галицько-Волинського князівства у другій третині ХІІІ ст. Яку роль у цьому відіграв Данило Романович?
  4. Опрацюйте пункт 2 підручника  та виконайте завдання:
  5. Перейдіть за QR-кодами на ст. 122, виконайте тренувальну онлайн-вправу та перегляньте навчальне відео. 
  6. Перегляньте навчальний відео-урок Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави 
                         

Дистанційне навчання

28 березня 2022

Тема уроку: Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) в періоди стабільності та поступового занепаду (середина ХІІІ ст.-перша половина ХІV ст.)

Завдання до уроку:
  1. Перевірте свої знання за вивченою темою!
  2. Інтерактивна вправа "Шкала часу. Правління Данила Романовича"
  3. Інтерактивна вправа "Хронолгічна послідовність. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) в період піднесення"
  4. Інтерактивна вправа "Історія Галицько-Волинсьої держави в літописах"
  5. Перейдіть за посиланням, виконайте тестування "Утворення Галицько-Волинської держави. Монголо-татарська навала. Князь-король Данило Галицький".
  6. Опрацюйте матеріал підручника § 25 та інформаційну таблицю "Галицько-Волинська держава за нащадків Данила Галицького", співставляючи події та факти:

    Імена правителів

     

    Характеристика правління

     

    Лев І Данилович (1264-1301 рр.)

     

    • Правив у Галичині.
    • Приєднання Закарпатської Русі та Люблінської землі.
    • Підтримка дипломатичних відносин із Німецьким орденом, Угорщиною, Чехією, Польщею, Литвою.
    • Перенесення столиці з Холма до Львова.
    • Збереження васальної залежності від Золотої Орди

    Володимир Василькович (1269-1288 рр.)

     

    • Правив у Волині.
    • Приділення уваги будівництву міст, замків, церков (засновано місто Кам’янець (Литовський), розбудовано Берестя, збудований монастир св. Апостолів у Володимирі, церкви св. Петра в Бересті, св. Юрія в Любомлі; Благовіщення в Кам’янці).
    • Опікування розвитком культури (літописець розповідав про нього як про великого книжника і філософа: у Володимирі (Волинському) при князівському дворі був скрипторій, де переписувалися й оздоблювалися мініатюрами книги; їх оправи прикрашалися коштовним камінням, перлами; писалися ікони й розписувалися храми; князь подарував Успенському кафедральному собору у Володимирі Євангеліє, окуте сріблом, ікону Спаса, окуту золотом, із коштовним камінням; у єпископію перемишльську — Євангеліє, окуте сріблом із перлами, яке власноруч списав; до Чернігова надіслав «Євангеліє, золотом розписане, а оковане сріблом, з жемчугом, і посеред нього [на оправі зроблено] Спаса, з емаллю».

    Юрій І Львович (1301—1308 рр.)

     

    • Спочатку князював на Холмщині й Підляшші, після смерті батька в 1301 р. об’єднав усі землі Галицько-Волинського князівства зі столицею у Володимирі.
    • Відвоювання Польщею Люблінської землі, Угорщиною — частини Закарпаття.
    •  Розквіт та економічний добробут князівства.
    • Прийняття князем титулу «короля Русі».
    • Відмова від завоювань, надання переваги дипломатії.
    • Заснування Галицької митрополії (1303 р.), до складу якої увійшли єпархії: Галицька, Володимирська, Перемиська, Луцька, Холмська, Турівська.
    •  Із його смертю завершився розквіт Галицько-Волинського князівства

    Лев ІІ та Андрій Юрійовичі

    (1308—1323 рр.)

    • Спільне правління братів Льва ІІ та Андрія Юрійовичів.
    • Підтримка союзних відносин із Тевтонським орденом і Польщею з метою ослабити залежність князівства від Золотої Орди.
    • Загибель братів у 1323 р. під час одного з військових походів (на думку одних дослідників — проти литовських військ, на думку інших — проти монголо-татар).
    • Припинення існування династії Романовичів; запрошення боярством на галицько-волинський престол мазовецького князя Юрія ІІ Болеслава Тройденовича, сина сестри Льва й Андрія Юрійовичів — Марії

    Юрій ІІ Болеслав (1325—1340 рр.)

     

    • Будучи католиком, прийняв православну віру й ім’я Юрій.
    • Намагання протистояти експансії Польщі та Угорщини, підтримка союзних відносин із Тевтонським орденом і Литвою.
    • Спроба повернути Люблінщину, яку 1303 р. захопила Польща.
    • Боротьба проти бояр, у якій спирався на міщан; прагнення зміцнити князівську владу.
    • Підтримка розселення німецьких колоністів.
    • Задум запровадження католицтва.
    • Поступовий занепад князівства: посилення ординського впливу, невдала боротьба з Польщею за Люблінську землю, контроль над містами іноземних купців та ремісників, відхід національної знаті від адміністративної влади, навернення місцевого населення до католицизму.
    • Масове невдоволення політикою Юрія II, яке призводило до організації змови проти князя (у 1340 р. бояри отруїли князя у Володимирі).
    • Перехід влади до литовського зятя Юрія ІІ Болеслава — Любарта (таким чином Галицько-Волинське князівство опинилося у складі Великого князівства Литовського)

  7. Перегляньте навчальний відео-урок Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича та її розпад.
  8. Перейдіть за QR-кодами на ст. 126 та виконайте тренувальні онлайн-вправи.
  9. Інтерактивна вправа "Галицько-Волинська держава. (Королівство Руське)"
                         

Дистанційне навчання

04 квітня 2022

Тема уроку: Культура королівства Руського (Галицько-Волинської держави) ХІІІ- п.п. ХІV ст.).

Завдання до уроку:
  1. Інтерактивна вправа "Галицько-Волинська держава. (Королівство Руське)"
  2. Перейдіть за посиланням, виконайте тестування "Утворення Галицько-Волинської держави. Монголо-татарська навала. Князь-король Данило Галицький".
  3. Опрацюйте матеріал підручника § 26.
  4. Запишіть короткі відомості про розвиток освіти, писемності, літописання, архітектури і мистецтва у Галицько-Волинській державі, опрацюваши пункти 1-3: 

    РОЗВИТОК ОСВІТИ Й ПИСЕМНОСТІ

    ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКИЙ ЛІТОПИС

    АРХІТЕКТУРА, МИСТЕЦТВО

     

     

     

  5. Виконайте інтерактивне завдання "Галицько-Волинський літопис - важлива історична та літературна пам'ятка XIII ст."
  6. Інтерактивна вправа Пам'ятки культури Галицько-Волинської держави
  7. Виконайте завдання 2 на ст.131.
  8. Інтерактивна вправа (підготовка до ЗНО) "Храми Русі-України" 
  9. Складіть пазли:

                  

Дистанційне навчання
11 квітня 2022

Тема уроку: Практичне заняття "Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) та монгольська держава".

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити та приступіть до виконання практичного заняття.
  2. Виконайте письмово завдання на зображенні (можна користуватися матеріалом підручника § 22-26):
  3. Розгадайте 6 ребусів та запишіть розв'язки у зошит: 


      
     
      
  4. Учні, повторіть вивчений матеріал (обов'язково прочитайте на ст. 133 § 28та підготуйтеся до уроку узагальнення і систематизації зань.

                  

Дистанційне навчання

12 квітня 2022 
(самостійне опрацювання)

Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань "Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)".

Завдання до уроку:
  1. Повторіть матеріал підручника § 22-27.
  2. Перейдіть за посиланням і виконайте на оцінку контрольне тестування "Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)"
Важливі повідомлення! Учні, виконуйте і вдправте на перевірку вчителеві практичне заняття за 11 квітня "Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) та моногольська держава" (вверху). 

                   Дистанційне навчання

18 квітня 2022


Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство
Тема уроку: Інкорпорація (включення) руських удільних князівств до складу сусідніх держав. Кревська унія 1385 р.

Завдання до уроку:
  1. Важливе повідомлення! Учні, виконайте на оцінку узагальнююче тестування    "Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)":
  2. Опрацюйте матеріал підручника:  § 29
  3. Перегляньте навчальне відео: Інкорпорація (включення) руських удільних князівств до складу сусідніх держав
  4. Перегляньте презентацію: Включення руських удільних князівств до складу сусідніх держав
  5. Виконайте письмово завдання 5 на ст. 142 підручника.
  6. Інтерактивна  вправа Заповніть пропуски у тексті
  7. Інтерактивна вправа Любарт Гедимінович та Казимир ІІІ Великий

Дистанційне навчання

25 квітня 2022


Тема уроку: Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії, Османської імперії. Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства.  

Завдання до уроку:
  1. Перевір свої знання та виконай тестування  "Галицько-Волинська держава (Королівство Руське)".
  2. Опрацюйте матеріал підручника:  § 30
  3. Перегляньте презентацію: "Українську землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії"
  4. Вставте пропуски у текст "Закарпаття у складі Угорщини"
  5. Вставте пропуски у текст "Доля Буковини"
  6. Вікторина "Українські землі у складі Московської держави"
  7. Перегляньте навчальні відео (за бажанням): "Українські землі у складі сусідніх держав (ХІV- поч. ХVІ ст.)"Українське Причорномор'я. Держава Феодоро в Криму".

Запишіть таблицю у зошит та запам'ятайте! 
Державна приналежність українських земель у середині ХVІ ст.

Держави

Українські землі, які їм належали

Велике князівство Литовське

Волинь, Київщина, Східне Поділля

Польське королівство

Галичина, Холмщина, Західне Поділля

Угорське королівство

Закарпаття

Молдовське князівство

Буковина

Московське царство

Чернігово-Сіверщина

Кримське ханство

Північне Причорномор’я та Крим


Дистанційне навчання

02 травня 2022

Тема уроку: Суспільне і церковне життя на теренах України в ХІV-ХV ст. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право. 

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте матеріал підручника § 31.
  2. Перегляньте навчальне відео "Економічний розвиток українських земель у ХІV-ХV ст."
  3. Перейдіть за QR-кодами на ст. 155 та перегляньте відео "Як виникло магдебурзьке право". 
  4. Виконайте завдання, що міститься  на зображенні або на ст. 153 підручника. Для створення інтерактивного кросворду ви можете використати онлайн-ресурс Кросворд. 
                         

Дистанційне навчання

09 травня 2022

Тема уроку: Пам'ятки середньовічної культури ХІV-ХV ст. 

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте матеріал підручника § 32.  Виконайте письмово у зошити завдання 2-8.
  2. Прочитайте пункт 1 підручника та визначте, які чинники (негативні та позитивні)  впливали на розвиток культури українських земель у зазначений період?
  3. Вставте пропуски у речення: «Ідеї Відродження зародилися в ... , потрапляли до України через ... ,  ґрунтувалися на ідеалах ... та кращих традиціях ... ".
  4. Опрацюйте пункт 2 підручника та визначте, де та у яких закладах здобували освіту учні у ХІV-ХV ст.
  5. Перейдіть за посиланням та відповіште на запитання у застосунку Mentimeter
  6. Опрацюйте пункт 3 та з'ясйте, чим відрізнялася літописна традиція на українських землях у середині ХІV-ХV ст. від літописів часів Київської Русі-України? Запишіть у зошити, як називалися перші друковані книги церковнослов'янською мовою? Коли, де,  ким вони були надруковані?
  7. Розгляньте у пункті 4 сучасні фото архітектурних пам'яток Середньовіччя на українських землях. Опишіть архітектурні особливості представлених споруд,  вкажіть архітектурні стилі, у яких вони були побудовані?
  8. Опрацювавши 5 пункт підручника, визначте, які нові риси з'явилися в образотворчому мистецтві (іконописі) протягом ХІV-ХV ст.
  9. Додаткова інформація: навчальне відео та навчальна презентація до теми  "Пам'ятки середньовічної культури на українських землях у ХІV-ХV ст."
  10. Інтерактивна вправа "Культура українських земель у др. пол. ХІV-ХV ст."

Дистанційне навчання

16 травня 2022

Тема уроку: Практичне заняття "Українські землі в середині ХІV-ХV ст". 


Завдання до уроку:
  1. Повторіть  матеріал підручника § 29-32.
  2. Практичне заняття буде складатися із двох частин: ітерактивні вправи (для повторення) та тестуваня (на оцінку).
  3.  Виконайте інтерактивні вправи:
4. Виконайте тестування на оцінку "Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство".

Дистанційне навчання

23 травня 2022

Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань за темою  "Українські землі в середині ХІV-ХV ст". 


Завдання до уроку:
  1. Повторіть  матеріал підручника § 34, ст 168.
  2. Для повторення виконайте цікаві завдання § 34, ст.169-170. 
  3. Виконайте узагальнююче тестування за темою "Українські землі в середині ХІV-ХV ст" на оцінку. 
  4. Виконайте завдання попередніх уроків і відправляйте у особисті повідомлення.

Дистанційне навчання
 
30 травня 2022

Тема уроку: Підсумковий урок за ІІ семестр. 

Виконайте тестування за темою "Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства"

Завдання:

  • Запишіть у зошити тему уроку та важливу інформацію за планом (фото кидайте у особисті повідомлення):
  1. Які події спричинили Кревську унію? Що вона передбачала?
  2. Яку реакцію викликала угода в Крево з боку прихильників ідеї незалежної Литви?
  3. Які наслідки для українських земель мала Кревська унія?
  4. Поміркуйте, чому боротьба української знаті за збереження автономії не була успішною?
  • Випишіть умови Кревської унії
  • Виконайте онлайн – вправи:

Виконайте тестування за темою "Початок литовського та польського володарювання на українських землях"


Перегляньте навчальне відео:
Перегляньте презентацію:
Культура Галицько-Волинської держави

Завдання:

Використайте онлайн-ресур "Хмарка слів" та створіть хмарку за вивченою темою.

Відкрий QR-код









http://osvita.ua/school/73318/?fbclid=IwAR2MXFphV_QWmzo0JuTIpeggUDsVP25g9PdsN1t_fn6IOK4QJ7BA6cmRIwE

Виконайте письмово завдання 2 "Міста в історії Галицько-Волинської держави" (запитання 1, 5).


Немає коментарів:

Дописати коментар

Факультатив МГП

21-28 вересня  2022 Тема уроку: Права людини і збройний конфлікт.  Права людини як цінність.  Невідчужувані права людини. Основне питання: Щ...