07 вересня 2022
Перегляньте навчальне відео: Технічні винаходи ранньої Нової доби
- Опрацюйте матеріал підручника параграф § 2 та виконайте завдання 4 до цього уроку. Завдання 2 і 3 містять додаткову інформацію до теми.
- Опрацюйте інтерактивний конспект "Причини і передумови ВГВ у ХV-ХVІ ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана".
- Перегляньте навчальну презентацію "Причини та передумови ВГВ"
- Стиворити ментальну карту "Причини, хід та наслідки подорожей Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана"
- Опрацюйте матеріал підручника параграф § 2 та виконайте завдання 4 до цього уроку. Завдання 2 і 3 містять додаткову інформацію до теми.
- Опрацюйте інтерактивний конспект "Причини і передумови ВГВ у ХV-ХVІ ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана".
- Перегляньте навчальну презентацію "Причини та передумови ВГВ"
- Стиворити ментальну карту "Причини, хід та наслідки подорожей Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана"
23 вересня 2022
Тема уроку: Зародження капіталістичних відносин. Повсякденне життя Західної Європи.
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 4.
- Перегляньте навчальну презентацію Матеріальний світ і суспільство
- Перегляньте навчальну презентацію "Повсякденне життя Західної Європи"
- Виконай інтерактивні вправу "Повсякденне життя Західної Європи у ХVІ-ХVІІ ст."
- Виконайте інтерактивне завдання: Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин
- Виконай інтерактивні вправу на "ВГВ та становлення капіталістичних відносин".
- Розгадайте ребуси:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 4.
- Перегляньте навчальну презентацію Матеріальний світ і суспільство
- Перегляньте навчальну презентацію "Повсякденне життя Західної Європи"
- Виконай інтерактивні вправу "Повсякденне життя Західної Європи у ХVІ-ХVІІ ст."
- Виконайте інтерактивне завдання: Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин
- Виконай інтерактивні вправу на "ВГВ та становлення капіталістичних відносин".
- Розгадайте ребуси:
Дистанційне навчання8-А клас30 вересня 2022
Тема уроку: Практичне заняття "Наслідки ВГВ. Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки)".Завдання до уроку:- Важливе повідомлення! Допрацюйте ментальну карту "Причини, хід та наслідки подорожей Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана (одна на вибір)" та відправляйте вчителеві на перевірку.
- Запишіть тему уроку у зошити і приступіть до виконання практичного заняття.
- Опрацюйте матеріал підручника § 2, 3 .
- Також ознайомтеся із матеріалами таблиці та виконайте тестування (перейдіть за посиланням) "Практичне заняття "Наслідки ВГВ. Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки)":
- Важливе повідомлення! Допрацюйте ментальну карту "Причини, хід та наслідки подорожей Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана (одна на вибір)" та відправляйте вчителеві на перевірку.
- Запишіть тему уроку у зошити і приступіть до виконання практичного заняття.
- Опрацюйте матеріал підручника § 2, 3 .
- Також ознайомтеся із матеріалами таблиці та виконайте тестування (перейдіть за посиланням) "Практичне заняття "Наслідки ВГВ. Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки)":
Цивілізації доколумбової Америки
Питання Майя Ацтеки Інки 1.Час існування цивілізації V-XV ст. XII-XVI ст. XV-XVI ст. 2.Територія розселення, природні умови. Півострів Юкатан і прилегла до нього область у Центральній Америці. Рівнинні та горбисті райони, вкриті густими джунглями. Центральна частина сучасної Мексики. Мальовнича долина з м’яким кліматом і родючими ґрунтами на плоскогір’ї заввишки 2000 м. над рівнем моря. Територія сучасного Перу (гори Анди на заході Південної Америки).
3. ГосподарствоОсновною галуззю господарства народів Центральної і Південної Америки було землеробство. Землю обробляли дерев’яними мотиками. Вирощували кукурудзу, картоплю, соняшник, помідори, бавовник, какао, тютюн. Тваринництво поширення не набуло; з птиці розводили індиків і качок. Обробляти заліза не вміли. Знаряддя і зброю виготовляли з дерева, обсидану (вулканічного скла), міді, бронзи. Зі срібла та золота виготовляли прикраси. Не знали плуга, вогнепальної зброї, колеса. До високого рівня розвитку ремесел: ткацтва, гончарства, обробки каменю і дерева, ювелірної та будівничої справи. Високий рівень розвитку мінової (безгрошової) торгівлі з сусідніми народами. Відсутність власної металургії. У зв’язку з нестачею землі робили плавучі поля - чинампаси, сплітаючи з гілок плоти і вкладаючи їх добутим з дна озер мулом. Єдина серед індіанських цивілізацій, де існувало тваринництво: розводили ламу, альпаку — південноамериканську козу. Існувала система штучного зрошування полів, водогони; прокладено дороги завдовжки понад 5 тис. км. 4. Суспільний лад Жили общинами. Поділялися на вільних і рабів. Особливу роль відігравали жерці. Першими в Америці створили міста (знайдено понад 100), згодом міста-держави. Єдиної держави майя не створили, міста конкурували і воювали одне з одним. Останнє місто — Тах-Іца — було захоплене іспанцями в 1697р. На чолі міст стояли правителі, які передавали владу у спадок. Призначали зі своїх родичів начальників підкорених селищ. Населення поділялося на знать і простолюдинів. Підкорили сусідні племена, примусили сплачувати данину і постачати рабів. Існував поділ населення на знать і простолюдинів. На чолі держави — спадковий правитель. Під час війн армія нараховувала близько 150 тис. чоловік. Полонених приносили у жертву богам або продавали у рабство. Столиця Теночтітлан — близько 300 тис. мешканців, одне з найбільших міст світу того часу. Завоювавши сусідні племена, утворили централізовану державу, на чолі якої був Верховний інка — правитель,з необмеженою владою. Спадковий характер наслідування влади Верховного інки. Кровні родичі правителя — «сини Сонця» — обіймали найвищі посади. Завойовані народи платили данину, підкоряючись їхнім законам. Все у державі підкорялося інтересам війни. Столиця держави — Куско. 5. Релігія Багатобожжя, практикувалися людські жертви. Єдина релігія — культ бога Сонця. Вважали себе синами Сонця. Значну роль відігравали жерці, здійснювали людські жертвоприношення.
Велику роль у майя відігравав культ предків, померлих ховали або під підлогою будинку, або на полі. Також вшановувався священний птах Кецаль. Будували кам’яні храми-піраміди, прикрашені барельєфами та статуями богів. 6. Культурні досягнення Створили першу в Америці ієрогліфічну писемність (виникла на початку нашої ери), досі не розшифровану. При храмах існували бібліотеки. Найбільші наукові досягнення в астрономії. Мали астрономічні обсерваторії. Сонячний рік вираховували з точністю до хвилин, передбачали сонячні і місячні затемнення. Склали календар з 365 днів. У математиці першими у світі почали застосовувати цифру «нуль». Будували кам’яні палаци і храми у вигляді східчастих пірамід. Прикрашали їх пам’ятними статуями і рельєфами. Міста оточували стінами фортець. Користувалися ієрогліфічним письмом, винайденим майя. Існували школи для простих людей і знаті. У мистецтві найбільші досягнення — в мозаїці та ювелірній справі. Збереглися щит, вкритий мозаїчним орнаментом з 15 тис. шматочків бірюзи, кам'яні скульптури ацтекських богів, прикрашені золотом і сріблом. Високий рівень розвитку медицини. Жерці лікували хвороби травами, масажами, паровими ваннами; робили хірургічні операції, трепанацію черепа, лікували переломи. Будували кам’яні храми- піраміди, прикрашені барельєфами. Будували обсерваторії для спостережень за Сонцем. На підставі спостережень астрономів визначали строки виконання сільськогосподарських робіт. Школи були лише для хлопчиків із середовища знаті. Існувало «вузликове письмо» Кіпу — мотузки з вузликами різної форми і способів зав’язування. Чи існувала писемність — невідомо. Медицина інків поєднувала використання лікарських рослин і магічних ритуалів. Значні досягнення в архітектурі — в будівництві оборонних споруд, міст.
Фортеця інків
Питання | Майя | Ацтеки | Інки | |
1.Час існування цивілізації | V-XV ст. | XII-XVI ст. | XV-XVI ст. | |
2.Територія розселення, природні умови. | Півострів Юкатан і прилегла до нього область у Центральній Америці. Рівнинні та горбисті райони, вкриті густими джунглями. | Центральна частина сучасної Мексики. Мальовнича долина з м’яким кліматом і родючими ґрунтами на плоскогір’ї заввишки 2000 м. над рівнем моря. | Територія сучасного Перу (гори Анди на заході Південної Америки). | |
3. Господарство | Основною галуззю господарства народів Центральної і Південної Америки було землеробство. Землю обробляли дерев’яними мотиками. Вирощували кукурудзу, картоплю, соняшник, помідори, бавовник, какао, тютюн. Тваринництво поширення не набуло; з птиці розводили індиків і качок. Обробляти заліза не вміли. Знаряддя і зброю виготовляли з дерева, обсидану (вулканічного скла), міді, бронзи. Зі срібла та золота виготовляли прикраси. Не знали плуга, вогнепальної зброї, колеса. До високого рівня розвитку ремесел: ткацтва, гончарства, обробки каменю і дерева, ювелірної та будівничої справи. | |||
Високий рівень розвитку мінової (безгрошової) торгівлі з сусідніми народами. Відсутність власної металургії. | У зв’язку з нестачею землі робили плавучі поля - чинампаси, сплітаючи з гілок плоти і вкладаючи їх добутим з дна озер мулом. | Єдина серед індіанських цивілізацій, де існувало тваринництво: розводили ламу, альпаку — південноамериканську козу. Існувала система штучного зрошування полів, водогони; прокладено дороги завдовжки понад 5 тис. км. | ||
4. Суспільний лад | Жили общинами. Поділялися на вільних і рабів. Особливу роль відігравали жерці. Першими в Америці створили міста (знайдено понад 100), згодом міста-держави. Єдиної держави майя не створили, міста конкурували і воювали одне з одним. Останнє місто — Тах-Іца — було захоплене іспанцями в 1697р. На чолі міст стояли правителі, які передавали владу у спадок. Призначали зі своїх родичів начальників підкорених селищ. Населення поділялося на знать і простолюдинів. | Підкорили сусідні племена, примусили сплачувати данину і постачати рабів. Існував поділ населення на знать і простолюдинів. На чолі держави — спадковий правитель. Під час війн армія нараховувала близько 150 тис. чоловік. Полонених приносили у жертву богам або продавали у рабство. Столиця Теночтітлан — близько 300 тис. мешканців, одне з найбільших міст світу того часу. | Завоювавши сусідні племена, утворили централізовану державу, на чолі якої був Верховний інка — правитель,з необмеженою владою. Спадковий характер наслідування влади Верховного інки. Кровні родичі правителя — «сини Сонця» — обіймали найвищі посади. Завойовані народи платили данину, підкоряючись їхнім законам. Все у державі підкорялося інтересам війни. Столиця держави — Куско. | |
5. Релігія | Багатобожжя, практикувалися людські жертви. | Єдина релігія — культ бога Сонця. Вважали себе синами Сонця. Значну роль відігравали жерці, здійснювали людські жертвоприношення. | ||
Велику роль у майя відігравав культ предків, померлих ховали або під підлогою будинку, або на полі. Також вшановувався священний птах Кецаль. | Будували кам’яні храми-піраміди, прикрашені барельєфами та статуями богів. | |||
6. Культурні досягнення | Створили першу в Америці ієрогліфічну писемність (виникла на початку нашої ери), досі не розшифровану. При храмах існували бібліотеки. Найбільші наукові досягнення в астрономії. Мали астрономічні обсерваторії. Сонячний рік вираховували з точністю до хвилин, передбачали сонячні і місячні затемнення. Склали календар з 365 днів. У математиці першими у світі почали застосовувати цифру «нуль». Будували кам’яні палаци і храми у вигляді східчастих пірамід. Прикрашали їх пам’ятними статуями і рельєфами. Міста оточували стінами фортець. | Користувалися ієрогліфічним письмом, винайденим майя. Існували школи для простих людей і знаті. У мистецтві найбільші досягнення — в мозаїці та ювелірній справі. Збереглися щит, вкритий мозаїчним орнаментом з 15 тис. шматочків бірюзи, кам'яні скульптури ацтекських богів, прикрашені золотом і сріблом. Високий рівень розвитку медицини. Жерці лікували хвороби травами, масажами, паровими ваннами; робили хірургічні операції, трепанацію черепа, лікували переломи. Будували кам’яні храми- піраміди, прикрашені барельєфами. | Будували обсерваторії для спостережень за Сонцем. На підставі спостережень астрономів визначали строки виконання сільськогосподарських робіт. Школи були лише для хлопчиків із середовища знаті. Існувало «вузликове письмо» Кіпу — мотузки з вузликами різної форми і способів зав’язування. Чи існувала писемність — невідомо. Медицина інків поєднувала використання лікарських рослин і магічних ритуалів. Значні досягнення в архітектурі — в будівництві оборонних споруд, міст. | |
07 жовтня 2022
Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань.
Завдання до уроку:- Перейдіть за посиланням і виконайте Тестування до розділу "Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин"
- Д/з. Повторити вивчений матеріал розділу.
- Перейдіть за посиланням і виконайте Тестування до розділу "Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин"
- Д/з. Повторити вивчений матеріал розділу.
14 жовтня 2022
Тема уроку: Реформація та її поширення в країнах Західної Європи.
Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 6 .
- Перегляньте навчальне відео "Реформація та її поширення", щоб краще зрозуміти навчальний матеріал.
- Перегляньте навчальну презентацію "Реформація та її поширення у Західній Європі".
- Запишіть у зошити матеріал з слайдів № 8, 24. Виконайте завдання на слайді № 27 і запишіть відповідь.
- Виконайте інтерактивну вправу "Реформація в Європі".
- Виконайте інтерактивну вправу "Реформація в Західній Європі"
- Опрацюйте матеріал підручника § 6 .
- Перегляньте навчальне відео "Реформація та її поширення", щоб краще зрозуміти навчальний матеріал.
- Перегляньте навчальну презентацію "Реформація та її поширення у Західній Європі".
- Запишіть у зошити матеріал з слайдів № 8, 24. Виконайте завдання на слайді № 27 і запишіть відповідь.
- Виконайте інтерактивну вправу "Реформація в Європі".
- Виконайте інтерактивну вправу "Реформація в Західній Європі"
28 жовтня 2022
Тема уроку: Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відроження. Високе Відродження.
Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 6
- Перегляньте навчальну презентацію Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відроження. Високе Відродження.
- Перегляньте творчу презентацію Титани Високого Відродження
- Перегляньте навчальну презентацію Культура бароко. Народженя нової європейської науки
- Виконайте інтерактивну вправу Мистецтво Високого Відродження
- Запамятайте нові терміни до теми:
Відродження — рух у літературі, науці та мистецтві другої половини XIV —XVI ст., що був започаткований в Італії та ґрунтувався значною мірою на відновленні античних традицій.
Гуманізм — світське вільнодумство епохи Відродження, що протистояло духовному пануванню церкви в суспільстві. У широкому розумінні — визнання цінності людини як особистості, її права на вільний розвиток і реалізацію своїх можливостей. Бароко — ❔Дистанційне навчання18 листопада 2022
Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань.
Завдання до уроку:- Важливе повідомлення! Завдання попереднього уроку, а це була практична робота "Гуманістичні ідеї доби Відродження" (ст. 56-57), вчитель буде оцінювати! Тому не забудьте її доробити.
- Приступіть до виконання завдань сьогоднішнього уроку. Повторіть матеріал підручника § 1-9 та виконайте усні завдання та письмове завдання ⬇.
- Виконайте інтерактивну вправу Високе Відродження
- Виконайте інтерактивну вправу Знайди пару "Реформація та Контрреформація
- Виконайте інтеарктивні вправу "Діячі Відродження"
- Виконайте інтерактивну вправу Знайди пару "Леонардо да Вінчі"
- Виконайте письмово у зошити завдання 4 § 11. Історичний сторітелінг - це вміння складати, розповідати та писати історії .
- Опрацюйте матеріал підручника § 6
- Перегляньте навчальну презентацію Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відроження. Високе Відродження.
- Перегляньте творчу презентацію Титани Високого Відродження
- Перегляньте навчальну презентацію Культура бароко. Народженя нової європейської науки
- Виконайте інтерактивну вправу Мистецтво Високого Відродження
- Запамятайте нові терміни до теми:
- Важливе повідомлення! Завдання попереднього уроку, а це була практична робота "Гуманістичні ідеї доби Відродження" (ст. 56-57), вчитель буде оцінювати! Тому не забудьте її доробити.
- Приступіть до виконання завдань сьогоднішнього уроку. Повторіть матеріал підручника § 1-9 та виконайте усні завдання та письмове завдання ⬇.
- Виконайте інтерактивну вправу Високе Відродження
- Виконайте інтерактивну вправу Знайди пару "Реформація та Контрреформація
- Виконайте інтеарктивні вправу "Діячі Відродження"
- Виконайте інтерактивну вправу Знайди пару "Леонардо да Вінчі"
- Виконайте письмово у зошити завдання 4 § 11. Історичний сторітелінг - це вміння складати, розповідати та писати історії .
25 листопада 2022
Тема уроку: Становлення абсолютної монархії у Франції.
Кардинал Арман-Жан дю Плессі де Рішельє. Абсолютизм за Луї XIV.Людовік XIV (1643-1715)Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 12 .
- Перегляньте навчальну презентацію Завершення формування абсолютної монархії у Франції. Абсолютизм за Луї XIV.
- Опрацювавши пункт 1 підручника, визначте заради чиїх інтересів діяв кардинал Рішельє? Обґрунтуйте свою думку.
- Випішіть із пункту 2 значення поняття Фронда у зошити.
- Наведіть факти, що підтверджують завершення формування абсолютної монархії у Франції за Людовіка XIV.
- Опрацювавши пункт 3 підручника, визначте з якою метою Людовік XIV перетворив своє життя на суцільний спектакль, який спостерігали його піддані.
- Виконайте інтерактивну вправу "Абсолютна монархія у Франції".
- Завдання (за бажанням). Перегляньте відео та запишіть особливості внутрішньої та зовнішньої політики Людовіка XIV.
- Опрацюйте матеріал підручника § 12 .
- Перегляньте навчальну презентацію Завершення формування абсолютної монархії у Франції. Абсолютизм за Луї XIV.
- Опрацювавши пункт 1 підручника, визначте заради чиїх інтересів діяв кардинал Рішельє? Обґрунтуйте свою думку.
- Випішіть із пункту 2 значення поняття Фронда у зошити.
- Наведіть факти, що підтверджують завершення формування абсолютної монархії у Франції за Людовіка XIV.
- Опрацювавши пункт 3 підручника, визначте з якою метою Людовік XIV перетворив своє життя на суцільний спектакль, який спостерігали його піддані.
- Виконайте інтерактивну вправу "Абсолютна монархія у Франції".
- Завдання (за бажанням). Перегляньте відео та запишіть особливості внутрішньої та зовнішньої політики Людовіка XIV.
09 грудня 2022
Тема уроку: Володіння Габсбургів. Карл V. Іспанія в ХVІ ст. Національно-визвольна війна в Нідерландах.
Завдання до уроку:- Повторіть матеріал § 12 та пройдіть тестування "Завершення формування абсолютизму у Франції".
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 13 пункт 1 .
- Перегляньте навчальну презентацію Володіння Габсбургів. Карл V. Іспанія в XVІ ст.
- Запишіть у зошити інформацію про правління королів Іспанії Карла V та Філіппа ІІ (слайд 5-6, слайд 9).
- Опрацюйте матеріал підручника § 13 пункт 2.
- Перегляньте навчальну презентацію Національно-визвольна війна в Нідерландах. Утрехтська унія. Вільгельм І Оранський.
- Допоміжний навчальний матеріал 👇
- Завдання на 12 балів! Виконайте на оцінку завдання у рубриці "Діємо: практичні завдання" (ст. 69).
- Повторіть матеріал § 12 та пройдіть тестування "Завершення формування абсолютизму у Франції".
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 13 пункт 1 .
- Перегляньте навчальну презентацію Володіння Габсбургів. Карл V. Іспанія в XVІ ст.
- Запишіть у зошити інформацію про правління королів Іспанії Карла V та Філіппа ІІ (слайд 5-6, слайд 9).
- Опрацюйте матеріал підручника § 13 пункт 2.
- Перегляньте навчальну презентацію Національно-визвольна війна в Нідерландах. Утрехтська унія. Вільгельм І Оранський.
- Допоміжний навчальний матеріал 👇
- Завдання на 12 балів! Виконайте на оцінку завдання у рубриці "Діємо: практичні завдання" (ст. 69).
Дистанційне навчання16 грудня 2022
Тема уроку: Англія у ХVІ ст. Королівська реформація в Англії. Єлизавета І. "Криваве законодавство".
Королева Англії Єлизавета І(1553-1603)
Завдання до уроку:- Важливе повідомлення! Учні, зверніть увагу на виконання завдань і минулого уроку. Повторіть матеріал § 12 та пройдіть тестування "Завершення формування абсолютизму у Франції".
- Перейдіть до виконання завдань сьогоднішнього уроку. Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 14 .
- Перегляньте навчальну презентацію "Англія у ХVІ ст. Королівська реформація в Англії. Єлизавета І. "Криваве законодавство"
- Виконайте навчальний проєкт на тему "Королева Єлизавета та "Золотий вік" Англії" на електронному ресурсі Canva або в іншому форматі (1 сторінка). Накращі проєкти будуть розміщені на сайті вчителя.
- Приклад навчального проєкту "Єлизавета І".
- Складіть кросворд з 10-15 слів за вивченою темою за допомогою ресурсу Cross
- Важливе повідомлення! Учні, зверніть увагу на виконання завдань і минулого уроку. Повторіть матеріал § 12 та пройдіть тестування "Завершення формування абсолютизму у Франції".
- Перейдіть до виконання завдань сьогоднішнього уроку. Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 14 .
- Перегляньте навчальну презентацію "Англія у ХVІ ст. Королівська реформація в Англії. Єлизавета І. "Криваве законодавство"
- Виконайте навчальний проєкт на тему "Королева Єлизавета та "Золотий вік" Англії" на електронному ресурсі Canva або в іншому форматі (1 сторінка). Накращі проєкти будуть розміщені на сайті вчителя.
- Приклад навчального проєкту "Єлизавета І".
- Складіть кросворд з 10-15 слів за вивченою темою за допомогою ресурсу Cross
Дистанційне навчання
23 грудня 2022
Тема уроку: Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження парламентаризму. "Білль про права".
Олівер Кромвель - лорд-протектор Англії
Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 15 .
- Перегляньте навчальну презентацію Англійська революція.
- Опрацювавши пункт 1 підручника, визначте які зміни відбулися у соціально-економічному розвитку Англії напередодні революції?
- Випішіть із пункту 2 заходи короля Карла І (1625-1649), які стали передумовами революції.
- Опрацювавши пункт 3, зверніть увагу як відбувалися в Англії громадянські війни?
- Наведіть факти, які свідчать, що протекторат Олівера Кромвеля за своєю суттю був військово-релігійною диктатурою.
- Запишіть у зошити з пункту 4 обставини, за яких було ухвалено "Білль про права". У чому історичне значення цього документу?
- Виконайте інтерактивну праву "Англійська революція" (особистості).
- Опрацюйте матеріал підручника § 15 .
- Перегляньте навчальну презентацію Англійська революція.
- Опрацювавши пункт 1 підручника, визначте які зміни відбулися у соціально-економічному розвитку Англії напередодні революції?
- Випішіть із пункту 2 заходи короля Карла І (1625-1649), які стали передумовами революції.
- Опрацювавши пункт 3, зверніть увагу як відбувалися в Англії громадянські війни?
- Наведіть факти, які свідчать, що протекторат Олівера Кромвеля за своєю суттю був військово-релігійною диктатурою.
- Запишіть у зошити з пункту 4 обставини, за яких було ухвалено "Білль про права". У чому історичне значення цього документу?
- Виконайте інтерактивну праву "Англійська революція" (особистості).
23 грудня 2022Дистанційне навчання
Тема уроку: Річ Посполита: шляхетська демократія.
Завдання до уроку:- Виконайте інтерактивну вправу Англія у XVI ст.
- Пройдіть тестування за темою "Завершення формування абсолютної монархії у Франції. Англія у ХVІ ст."
- Опрацюйте матеріал підручника § 16 .
- Перегляньте навчальну презентацію "Річ Посполита: "шляхетська демократія"
- Опрацювавши пункт 1 підручника, визначте як виникла держава Річ Посполита? Пригадайте із курсу історії України причини, умови та наслідки укладення Люблінської унії. Якою була доля українських земель в результаті укладення Люблінської унії?
- Випішіть із пункту 2, що таке фільварки. Визначте особливості соціальної структури населення Речі Посполитої.
- Опрацювавши пункт 3, розкрийте зміст поняття "ліберум вето". В чому полягали особливості "шляхетської демократії" в Речі Посполитій?
- Скориставшись матеріалом підручника, спростуйте чи підтвердіть твердження "Король Речі Посполитої - маріонетка шляхти".
- Випішіть із пункту 5, в яких війнах ХVІ-ХVІІ ст. брала участь Річ Посполита?
- Розгадайте ребуси на ст. 93 підручника.
- Перейдіть за QR-кодом на ст. 93 підручника та виконайте онлайн-вправу.
- Виконайте інтерактивну вправу Англія у XVI ст.
- Пройдіть тестування за темою "Завершення формування абсолютної монархії у Франції. Англія у ХVІ ст."
- Опрацюйте матеріал підручника § 16 .
- Перегляньте навчальну презентацію "Річ Посполита: "шляхетська демократія"
- Опрацювавши пункт 1 підручника, визначте як виникла держава Річ Посполита? Пригадайте із курсу історії України причини, умови та наслідки укладення Люблінської унії. Якою була доля українських земель в результаті укладення Люблінської унії?
- Випішіть із пункту 2, що таке фільварки. Визначте особливості соціальної структури населення Речі Посполитої.
- Опрацювавши пункт 3, розкрийте зміст поняття "ліберум вето". В чому полягали особливості "шляхетської демократії" в Речі Посполитій?
- Скориставшись матеріалом підручника, спростуйте чи підтвердіть твердження "Король Речі Посполитої - маріонетка шляхти".
- Випішіть із пункту 5, в яких війнах ХVІ-ХVІІ ст. брала участь Річ Посполита?
- Розгадайте ребуси на ст. 93 підручника.
- Перейдіть за QR-кодом на ст. 93 підручника та виконайте онлайн-вправу.
30 грудня 2022
Тема уроку: Підсумковий урок за І семестр
Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 19
- Виконайте інтерактивну вправу Високе Відродження
- Виконайте інтерактивну вправу Знайди пару "Реформація та Контрреформація
- Виконайте інтеарктивні вправу "Діячі Відродження"
- Виконайте інтерактивну вправу Знайди пару "Леонардо да Вінчі"
- Виконайте інтерактивну вправу Історичні епохи.
- Виконайте інтерактивну вправу "Абсолютна монархія у Франції"
- Виконайте інтерактивну вправу Англія у XVI ст.
- Виконайте інтерактивну праву "Англійська революція" (особистості).
- Опрацюйте матеріал підручника § 19
- Виконайте інтерактивну вправу Високе Відродження
- Виконайте інтерактивну вправу Знайди пару "Реформація та Контрреформація
- Виконайте інтеарктивні вправу "Діячі Відродження"
- Виконайте інтерактивну вправу Знайди пару "Леонардо да Вінчі"
- Виконайте інтерактивну вправу Історичні епохи.
- Виконайте інтерактивну вправу "Абсолютна монархія у Франції"
- Виконайте інтерактивну вправу Англія у XVI ст.
- Виконайте інтерактивну праву "Англійська революція" (особистості).
ІІ семестрДистанційне навчання
18 січня 2023 8-А клас20 січня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Тридцятилітня війна 1618-1648 рр. Вестфальська система міжнародних відносин.
Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 17 .
- Перегляньте навчльне відео "Тридцятилітня війна. Перебіг основних подій" (1хв. 36 с.)
- Вивчіть таблиці з інформацією про причини, учасників, етапи та перебіг Тридцятилітньої війни. Запишіть головне у зошити:
- Запишіть умови Вестфальського миру (24 жовтня 1648 ) у зошити. В чому полягла суть нової системи міжнародних відносин у Європі у середині ХVІІ ст., яку встановив Вестфальський мир? Назвіть основні принципи цієї системи.
- Виконайте інтерактивну вправу "Події Тридцятилітньої війни".
- Перейдіть за посиланням і виконайте на оцінку тестування до теми "Тридцятилітня війна".
- Опрацюйте матеріал підручника § 17 .
- Перегляньте навчльне відео "Тридцятилітня війна. Перебіг основних подій" (1хв. 36 с.)
- Вивчіть таблиці з інформацією про причини, учасників, етапи та перебіг Тридцятилітньої війни. Запишіть головне у зошити:
- Запишіть умови Вестфальського миру (24 жовтня 1648 ) у зошити. В чому полягла суть нової системи міжнародних відносин у Європі у середині ХVІІ ст., яку встановив Вестфальський мир? Назвіть основні принципи цієї системи.
- Виконайте інтерактивну вправу "Події Тридцятилітньої війни".
- Перейдіть за посиланням і виконайте на оцінку тестування до теми "Тридцятилітня війна".
Дистанційне навчання
25 січня 2023 8-А клас27 січня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Експансія Османської імперії. Народи Південно-Східної Європи під владою турків-османів.Сулейман І Пишний (1494-1566)
Важливе повідомлення! Учні, які не виконали тестування до теми "Тридцятилітня війна" або хочуть покращити свою оцінку, перейдіть за посиланнями і сьогодні виконайте.
Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 17 .
- Перегляньте навчальну презентацію Експансія Османської імперії. Сулейман Пишний. Кримське ханство".
- Перегляньте цікаве відео "Сулейман І Пишний"
- Інтерактивне вправа Османська імперія
- Інтерактивна вправа Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІ- п.п. ХVІІІ ст.
- Пройдіть тестування "Османська імперія"
- Опрацюйте матеріал підручника § 17 .
- Перегляньте навчальну презентацію Експансія Османської імперії. Сулейман Пишний. Кримське ханство".
- Перегляньте цікаве відео "Сулейман І Пишний"
- Інтерактивне вправа Османська імперія
- Інтерактивна вправа Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІ- п.п. ХVІІІ ст.
- Пройдіть тестування "Османська імперія"
08 лютого 2023 8-А клас10 лютого 2023 8-Б клас
Тема уроку: Московське царство. Правління династії Романових. Внутрішня і зовнішня політика Петра І.Завдання до уроку:
- Опрацюйте матеріал підручника §22.
- Перегляньте навчальну презентацію Московська держава Московське царство. Іван ІV Грозний. Смутний час. Правління династії Романових
- Запишіть значення нових темнових термінів та понять: Опричнина, Земський собор, Смутний час.
- Опрацюйте таблицю та виконайте інтерактивні вправи:
Реформи Івана ІV
Зовнішня політика Івана IV
Ø Прийняття «Судебника» - збірки законів, який фактично закріпив селян до землі.
Ø Створення приказів – центральних органів правління.
Ø Скасування боярського кормління
Ø Запровадження єдиного податку (соха).
Ø Створення «вибраної тисячі» - особистої царської гвардії.
Ø Створення постійного стрілецького війська
Ø Видання «Укладення про службу» (обов’язкова військова служба для всіх поміщиків та вотчинників).
Ø Скликання «Стоглавого» церковного собору (підтримав заходи щодо зміцнення держави, визначив церковне землеволодіння).
Зовнішня політика Івана IV була спрямована на збільшення території Московської держави:
1552 р. – підкорення Казанського ханства.
1556 р. – підкорення Астраханського ханства
1558-1583 рр. – Лівонська війна (війна була програшною для Московії: виходу до Балтійського моря вона не отримала, стратегічні міста відійшли до Швеції)
Кінець 16- у перша половина 17 ст. - приєднання до Московського царства частини Сибіру.
- Перегляньте навчальну презентацію Внутрішня і зовнішня Полтика Петра І
- Інтерактивне вправа Московська держава у ХVІ-ХVІІ ст.
- Інтерактивна вправа Зовнішня політика Московського царства за правління Івана IV
- Інтерактивне вправа Московська держава у ХVІ-ХVІІ ст.
- Опрацюйте матеріал підручника §22.
- Перегляньте навчальну презентацію Московська держава Московське царство. Іван ІV Грозний. Смутний час. Правління династії Романових
- Запишіть значення нових темнових термінів та понять: Опричнина, Земський собор, Смутний час.
- Опрацюйте таблицю та виконайте інтерактивні вправи:
Реформи Івана ІV
Зовнішня політика Івана IV
Ø Прийняття «Судебника» - збірки законів, який фактично закріпив селян до землі.
Ø Створення приказів – центральних органів правління.
Ø Скасування боярського кормління
Ø Запровадження єдиного податку (соха).
Ø Створення «вибраної тисячі» - особистої царської гвардії.
Ø Створення постійного стрілецького війська
Ø Видання «Укладення про службу» (обов’язкова військова служба для всіх поміщиків та вотчинників).
Ø Скликання «Стоглавого» церковного собору (підтримав заходи щодо зміцнення держави, визначив церковне землеволодіння).
Зовнішня політика Івана IV була спрямована на збільшення території Московської держави:
1552 р. – підкорення Казанського ханства.
1556 р. – підкорення Астраханського ханства
1558-1583 рр. – Лівонська війна (війна була програшною для Московії: виходу до Балтійського моря вона не отримала, стратегічні міста відійшли до Швеції)
Кінець 16- у перша половина 17 ст. - приєднання до Московського царства частини Сибіру.
- Перегляньте навчальну презентацію Внутрішня і зовнішня Полтика Петра І
- Інтерактивне вправа Московська держава у ХVІ-ХVІІ ст.
- Інтерактивна вправа Зовнішня політика Московського царства за правління Івана IV
- Інтерактивне вправа Московська держава у ХVІ-ХVІІ ст.
Тема уроку: Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина ХVІІ-ХVІІІ ст.)
Завдання до уроку:
- Перейдіть за посиланням та виконайте тестування "Московська держава. Поява Російської імперії" (за § 22).
- Опрацюйте матеріал підручника § 23 .
- Перегляньте навчальну презентацію Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина ХVІІ-ХVІІІ ст.). Запишіть у зошити матеріал слайдів № 4, 6, 25, 30.
- Перейдіть за QR-кодом на ст. 135 підручника та виконайте онлайн-вправу.
- Виконайте усно завдання у рубриці "Мислю творчо".
- Перейдіть за посиланням та виконайте тестування "Московська держава. Поява Російської імперії" (за § 22).
- Опрацюйте матеріал підручника § 23 .
- Перегляньте навчальну презентацію Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина ХVІІ-ХVІІІ ст.). Запишіть у зошити матеріал слайдів № 4, 6, 25, 30.
- Перейдіть за QR-кодом на ст. 135 підручника та виконайте онлайн-вправу.
- Виконайте усно завдання у рубриці "Мислю творчо".
22 лютого 2023 8-А клас24 лютого 2023 8-Б клас
Тема уроку: Практичне заняття "Східна Європа й Османська імперія в ХVІ-першій половині ХVІІІ ст.".
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити.
- Відкрийте § 24 та приступіть до виконання практичного заняття.
- Виконайте завдання 4 "Історичні докази" (ст. 137) або на зображенні👇 Оберіть ДВІ тези із шести запропонованих та доведіть чи спростуйте їх за схемою.
- Щоб виконати завдання, користуйтеся матеріалами підручника § 20, 21, 22, 23. Це буде необхідно, щоб якісно виконати практичну роботу.
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Відкрийте § 24 та приступіть до виконання практичного заняття.
- Виконайте завдання 4 "Історичні докази" (ст. 137) або на зображенні👇 Оберіть ДВІ тези із шести запропонованих та доведіть чи спростуйте їх за схемою.
- Щоб виконати завдання, користуйтеся матеріалами підручника § 20, 21, 22, 23. Це буде необхідно, щоб якісно виконати практичну роботу.
08 березня 2023 8-А клас10 березня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення.
Завдання до уроку:- Перевірте свої знання!
- Виконайте інтерактивну вправу "Османська імперія. Кримське ханство".
- Пройдіть тестування "Османська імперія".
- Опрацюйте матеріал підручника § 26.
- Опрацюйте § 26 та схему на ст. 142 та визначте суть та складові індустріальної (промислової) революції. Занотуйте схему у зошити.
- Виконайте завданя у рубриці "Діємо: практичні завдання".
- Виконайте інтерактивну вправу "Зародження капіталістичних відносин. Індустріальне суспільство".
- Перегляньте навчальну презентацію "Просвітництво і промислова революція. Енциклопедисти. Масони" (слайди 1-6).
- Перевірте свої знання!
- Виконайте інтерактивну вправу "Османська імперія. Кримське ханство".
- Пройдіть тестування "Османська імперія".
- Опрацюйте матеріал підручника § 26.
- Опрацюйте § 26 та схему на ст. 142 та визначте суть та складові індустріальної (промислової) революції. Занотуйте схему у зошити.
- Виконайте завданя у рубриці "Діємо: практичні завдання".
- Виконайте інтерактивну вправу "Зародження капіталістичних відносин. Індустріальне суспільство".
- Перегляньте навчальну презентацію "Просвітництво і промислова революція. Енциклопедисти. Масони" (слайди 1-6).
15 березня 2023 8-А клас17 березня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм.Завдання до уроку:- Перевірте свої знання!
- Виконайте інтерактивну вправу "Зародження капіталістичних відносин. Індустріальне суспільство".
- Опрацюйте матеріал підручника § 27 .
- Опрацювавши пункт 1 § 27 підручника, запишіть визначення Просвітницто у зошити. Яку країну вважають батьківщиною Просвітництва? Назвіть родоначальників Просвітництва.
- Випішіть із пункту 1 § 27 суть теорії природного права людини. Проаналізуйте, яким чином природне право реалізолвувалося у відносинах із суспільством, владою, церковою.
- Опрацюйте пункт 2 підручника. Визначте, як змінилася освіта та освіченість у епоху Просвітництва. Як з'явилася на світ "Енциклопедія". Кому належить ідея створення цього видання? Хто такі енциклопедисти?
- Опрацювавши пункт 2 підручника, визначте як змінилося громадське життя в епоху Просвітництва. Чому виникли світські салони, гуртки, масонські ложі? Якою була їхня мета? Яким чином масонські ложі впливали на громадську думку?
- Виберіть із § 27 один пункт на вибір. Підготуйте до наступного уроку усну відповідь за обраним пунктом.
- Перегляньте навчальну презентацію "Просвітництво і промислова революція. Енциклопедисти. Масони" (слайди 7-14).
- Перевірте свої знання!
- Виконайте інтерактивну вправу "Зародження капіталістичних відносин. Індустріальне суспільство".
- Опрацюйте матеріал підручника § 27 .
- Опрацювавши пункт 1 § 27 підручника, запишіть визначення Просвітницто у зошити. Яку країну вважають батьківщиною Просвітництва? Назвіть родоначальників Просвітництва.
- Випішіть із пункту 1 § 27 суть теорії природного права людини. Проаналізуйте, яким чином природне право реалізолвувалося у відносинах із суспільством, владою, церковою.
- Опрацюйте пункт 2 підручника. Визначте, як змінилася освіта та освіченість у епоху Просвітництва. Як з'явилася на світ "Енциклопедія". Кому належить ідея створення цього видання? Хто такі енциклопедисти?
- Опрацювавши пункт 2 підручника, визначте як змінилося громадське життя в епоху Просвітництва. Чому виникли світські салони, гуртки, масонські ложі? Якою була їхня мета? Яким чином масонські ложі впливали на громадську думку?
- Виберіть із § 27 один пункт на вибір. Підготуйте до наступного уроку усну відповідь за обраним пунктом.
- Перегляньте навчальну презентацію "Просвітництво і промислова революція. Енциклопедисти. Масони" (слайди 7-14).
05 квітня 2023 8-А клас07 квітня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Володіння австрійських Габсбургів. Королівство Пруссія. Завдання до уроку:- Перевірте свої знання! Пройдіть тестування (квіз) за темою "Промислова революція. Епоха просвітництва"
- Опрацюйте матеріал підручника § 28 .
- Перегляньте навчальне відео "Освічений абсолютизм".
- Перегляньте навчальну презентацію "Освічений абсолютизм".
- Інтерактивна вправа "Освічений абсолютизм".
- Інтерактивна вправа "Освічений абсолютизм".
- Перевірте свої знання! Пройдіть тестування (квіз) за темою "Промислова революція. Епоха просвітництва"
- Опрацюйте матеріал підручника § 28 .
- Перегляньте навчальне відео "Освічений абсолютизм".
- Перегляньте навчальну презентацію "Освічений абсолютизм".
- Інтерактивна вправа "Освічений абсолютизм".
- Інтерактивна вправа "Освічений абсолютизм".
12-19 квітня 2023 8-А клас 14-21 квітня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Міжнародні відносини ХVІІІ ст.
Завдання до уроку:- Перевірте свої знання! Інтерактивна вправа "Освічений абсолютизм".
- Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 30 .
- Перегляньте у школі та вдома навчальне відео "Міжнародні відносини ХVІІІ ст.
- За допомогою відео (11 хв.), матеріалів підручника виконайте письмове завдання 👇
- Перевірте свої знання! Інтерактивна вправа "Освічений абсолютизм".
- Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 30 .
- Перегляньте у школі та вдома навчальне відео "Міжнародні відносини ХVІІІ ст.
- За допомогою відео (11 хв.), матеріалів підручника виконайте письмове завдання 👇
26 квітня 2023 8-А клас28 квітня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США.
Завдання до уроку:- Перевірте свої знання!
- Інтерактивне вправа "Поділи Речі Посполитої".
- Інтерактивна вправа "Просвітництво".
- Опрацюйте матеріал підручника § 31.
- Опрацювавши пункт 1 § 31 підручника, з'ясуйте, коли і де англійці заснували перше поселення - колонію в Північні Америці. Як влаштовували своє життя перші переселенці?
- Опрацюйте пункт 2 § 31 та вкажіть приклади загострення протистояння метрополії та колонії. Випішіть із пункту 2 § 31 про протестну акцію "Бостонське чаювання", яка стала приводом до війни за незалежність.
- Опрацюйте пункт 3 підручника. Визначте основні етапи та події війни за незалежність США.
- Опрацювавши пункт 4 підручника, схарактеризуйте особливості Конституції США та її історичне значення.
- Виконайте усно одне завдання на вибір із рубрики "Мислю творчо".
- Перегляньте навчальне відео "Колонії Великої Британії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США".
- Перевірте свої знання!
- Інтерактивне вправа "Поділи Речі Посполитої".
- Інтерактивна вправа "Просвітництво".
- Опрацюйте матеріал підручника § 31.
- Опрацювавши пункт 1 § 31 підручника, з'ясуйте, коли і де англійці заснували перше поселення - колонію в Північні Америці. Як влаштовували своє життя перші переселенці?
- Опрацюйте пункт 2 § 31 та вкажіть приклади загострення протистояння метрополії та колонії. Випішіть із пункту 2 § 31 про протестну акцію "Бостонське чаювання", яка стала приводом до війни за незалежність.
- Опрацюйте пункт 3 підручника. Визначте основні етапи та події війни за незалежність США.
- Опрацювавши пункт 4 підручника, схарактеризуйте особливості Конституції США та її історичне значення.
- Виконайте усно одне завдання на вибір із рубрики "Мислю творчо".
- Перегляньте навчальне відео "Колонії Великої Британії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США".
03 травня 2023 8-А клас05 травня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Практична робота "Проаналізувати Декларацію незалежності США і встановити, які ідеї епохи Просвітництва в ній відображено".
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити.
- Відкрийте § 32 та приступіть до виконання практичного заняття.
- Виконайте завдання 2 "Досліджуємо історичне джерело" (ст. 180) або на зображенні:
- Щоб відповісти на чотири запитання, користуйтеся матеріалом підручника § 27 (ст. 146-147) та § 31 (ст. 175-176). Це буде необхідно, щоб виконати практичну роботу.
- Фото виконаного практичне заняття відправте вчителеві у особисті повідомлення.
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Відкрийте § 32 та приступіть до виконання практичного заняття.
- Виконайте завдання 2 "Досліджуємо історичне джерело" (ст. 180) або на зображенні:
- Щоб відповісти на чотири запитання, користуйтеся матеріалом підручника § 27 (ст. 146-147) та § 31 (ст. 175-176). Це буде необхідно, щоб виконати практичну роботу.
- Фото виконаного практичне заняття відправте вчителеві у особисті повідомлення.
10 травня 2023 8-А клас12 травня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Індія та Персія в ХVІ-ХVІІІ ст.
Завдання до уроку:- Перевірте свої знання! Інтерактивне вправа "Від Британських колоній до США".
- Опрацюйте матеріал підручника § 33.
- Перегляньте навчальну презентацію "Індія та Персія в ХVІ-ХVІІІ ст."
- Опрацювавши пункт 1 § 33 підручника, з'ясуйте, як в Індії було встановлено правління Великих Моголів. Чим відрізнялося правління правителів Бабура (1526-1530) та Акбара (1556-1605)?
- Опрацюйте пункт 2 § 33 та з'ясуйте, за правління якої династії Персія (Іран) досягає найбільшого розквіту?
- Інтерактивне вправа "Індія у ХV-VІІІ ст. Економічний розвиток".
- Перевірте свої знання! Інтерактивне вправа "Від Британських колоній до США".
- Опрацюйте матеріал підручника § 33.
- Перегляньте навчальну презентацію "Індія та Персія в ХVІ-ХVІІІ ст."
- Опрацювавши пункт 1 § 33 підручника, з'ясуйте, як в Індії було встановлено правління Великих Моголів. Чим відрізнялося правління правителів Бабура (1526-1530) та Акбара (1556-1605)?
- Опрацюйте пункт 2 § 33 та з'ясуйте, за правління якої династії Персія (Іран) досягає найбільшого розквіту?
- Інтерактивне вправа "Індія у ХV-VІІІ ст. Економічний розвиток".
17 травня 2023 8-А клас19 травня 2023 8-Б клас
Тема уроку: Урок контролю та корекції знань за розділами "Епоха просвітництва", "Східний світ в ХVІ-ХVІІІ ст.".
24 травня 2023
Тема уроку: "Китай та Японія в ХVІ-ХVІІІ ст."
Завдання до уроку:
- Опрацюйте матеріал підручника § 34.
- У параграфі підручника є три пункти. Оберіть один із них на власний вибір та виконайте завдання до нього.
- Ваші відповіді повинні бутикороткі та лаконічні.
- Опрацюйте матеріал підручника § 34.
- У параграфі підручника є три пункти. Оберіть один із них на власний вибір та виконайте завдання до нього.
- Ваші відповіді повинні бутикороткі та лаконічні.
Дистанційне навчання
23 листопада 2021
Тема уроку: Практичне заняття "Уявна подорож до
пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах"
(встановити цінності та
норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури,
скульптури, образотворчого мистецтва)
(встановити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва)
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити.
- Повторіть матеріал підручника § 6-7
- Виберіть одного із представників епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччини, інших країнах.
- За допомогою одного з оналайн-застосунуків, посилання на які ви знайдете нижче, охарактеризуйте діяльність діяча епохи Відродження, цінності та норми життя, що були утверджені в його творах чи практиці.
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Повторіть матеріал підручника § 6-7
- Виберіть одного із представників епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччини, інших країнах.
- За допомогою одного з оналайн-застосунуків, посилання на які ви знайдете нижче, охарактеризуйте діяльність діяча епохи Відродження, цінності та норми життя, що були утверджені в його творах чи практиці.
Дистанційне навчання
23 лютого 2022
Тема уроку: Практичне заняття "Образ абсолютного монарха країн Західної Європи"Людовік XIV (1643-1715)Завдання до уроку:- Прочитайте уривки із історичних джерел. Дайте письмово відповіді на запитання до них.
-
- На прикладі діяльності французького короля Людовіка ХІV (1643-1715) зробіть висновок про особливості абсолютної монархії у Франції. Порівняйте абсолютну монархію Франції та Англії за правління Людовіка ХІV та Єлизавети І.
- Додаткова інформація
- Прочитайте уривки із історичних джерел. Дайте письмово відповіді на запитання до них.
- На прикладі діяльності французького короля Людовіка ХІV (1643-1715) зробіть висновок про особливості абсолютної монархії у Франції. Порівняйте абсолютну монархію Франції та Англії за правління Людовіка ХІV та Єлизавети І.
- Додаткова інформація
23 березня 2022
Тема уроку: Урок контролю та корекції знань із розділу "Держави Західної Європи у ХVІ-ХVІІ ст."
Завдання до уроку:- Повторіть матеріал підручника § 12-19 .
- Перейдіть за посиланням та виконайте контрольне тестування "Держави Західної Європи у ХVІ-ХVІІ ст."
- Повторіть матеріал підручника § 12-19 .
- Перейдіть за посиланням та виконайте контрольне тестування "Держави Західної Європи у ХVІ-ХVІІ ст."
Немає коментарів:
Дописати коментар