Всесвітня історія 9 клас
13-20 вересня 2023
13-20 вересня 2023
Тема уроку: Французька революція кінця XVIII ст. Консульство та Імперія у Франції. Історичне значення Французької революції.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 2,3,4.
- Перегляньте презентацію "Французька революція кінця ХVІІІ ст." та запам'ятайте найважливіші події 4 періодів Французької революції.
- Запишіть інформацію з слайдів № 2, 3 у зошити.
- Робота з історичним документом. Дайте відповідь на запитання (усно):
- Перегляньте та випишіть найголовніше із презентації "Франція у період Консульства та Імперії. Наполеонівські війни".
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 2,3,4.
- Перегляньте презентацію "Французька революція кінця ХVІІІ ст." та запам'ятайте найважливіші події 4 періодів Французької революції.
- Запишіть інформацію з слайдів № 2, 3 у зошити.
- Робота з історичним документом. Дайте відповідь на запитання (усно):
- Перегляньте та випишіть найголовніше із презентації "Франція у період Консульства та Імперії. Наполеонівські війни".
27 вересня 2023
27 вересня 2023
Тема уроку: Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції.
Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 2-3 (Гісем, Мартинюк).
- За матеріалами підручника та додатковими матеріалами складіть історичний портрет одного діяча Французької революції: М. Робесп'єра, Ж. Ж. Дантона, Жана-Поля Марата, Наполеона Бонапарта (на вибір).
- Додаткові матеріали:
- Максиміліан Робесп'єр
- Максиміліан Робесп'єр: біографія та цікаві факти
- Жорж Жак Дантон
- Жан-Поль Марат
- Наполеон Бонапарт
План складання історичного портрету діяча:
1. Походження історичного діяча. Дитячі та юнацькі роки.
2. Ідеологічні симпатії. Власні оригінальні погляди.
Шляхи становлення історичного діяча.
3. Основні напрямки діяльності.
4. Результати діяльності історичного діяча очима сучасників та істориків. Ваша оцінка його діяльності.
- Опрацюйте матеріал підручника § 2-3 (Гісем, Мартинюк).
- За матеріалами підручника та додатковими матеріалами складіть історичний портрет одного діяча Французької революції: М. Робесп'єра, Ж. Ж. Дантона, Жана-Поля Марата, Наполеона Бонапарта (на вибір).
- Додаткові матеріали:
- Максиміліан Робесп'єр
- Максиміліан Робесп'єр: біографія та цікаві факти
- Жорж Жак Дантон
- Жан-Поль Марат
- Наполеон Бонапарт
План складання історичного портрету діяча:
1. Походження історичного діяча. Дитячі та юнацькі роки.
2. Ідеологічні симпатії. Власні оригінальні погляди.
Шляхи становлення історичного діяча.
3. Основні напрямки діяльності.
4. Результати діяльності історичного діяча очима сучасників та істориків. Ваша оцінка його діяльності.
04 жовтня 2023
04 жовтня 2023
Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань з розділу "Європа у час Французької революції та наполеонівських війн"
Завдання до уроку:
25 жовтня 2022
25 жовтня 2022
Тема уроку: Велика Британія.
Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу».
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальну презентацію "Велика Британія у першій половині ХІХ ст."
- Опрацюйте матеріал підручника § 6 (Гісем, Мартинюк).
- Випишіть із презентації та підручника терміни: віги, торі, фрітредерство, чартизм. Вивчіть значення термінів.
- Виконайте інтерактивну вправу "Велика Британія у п.п. ХІХ ст.".
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальну презентацію "Велика Британія у першій половині ХІХ ст."
- Опрацюйте матеріал підручника § 6 (Гісем, Мартинюк).
- Випишіть із презентації та підручника терміни: віги, торі, фрітредерство, чартизм. Вивчіть значення термінів.
- Виконайте інтерактивну вправу "Велика Британія у п.п. ХІХ ст.".
15 листопада 2022
Тема уроку: Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. "Весна народів" Революції 1848-1849 рр. в Західній і Центральній Європі.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальну презентацію (1-8 слайди) "Австрійська та Російська імперії у першій половині ХІХ ст."
- Опрацюйте матеріал підручника § 10, пункти 1-3.
- Випишіть із презентації та підручника нові терміни та вивчіть їх значення.
- Виконайте інтерактивну вправу "Франція, німецькі держави, Австрійська імперія у 20-40 рр. ХІХ ст."
- Виконайте інтерактивну вправу "Австрійська імперія доби К. Меттерніха"
- Запишіть термін "Весна народів" у зошити та опрацюйте текст слайду
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальну презентацію (1-8 слайди) "Австрійська та Російська імперії у першій половині ХІХ ст."
- Опрацюйте матеріал підручника § 10, пункти 1-3.
- Випишіть із презентації та підручника нові терміни та вивчіть їх значення.
- Виконайте інтерактивну вправу "Франція, німецькі держави, Австрійська імперія у 20-40 рр. ХІХ ст."
- Виконайте інтерактивну вправу "Австрійська імперія доби К. Меттерніха"
- Запишіть термін "Весна народів" у зошити та опрацюйте текст слайду
22-29 листопада 2022
22-29 листопада 2022
Тема уроку: Об'єднання Німеччини та Італії. Суспільні рухи в Російській імперії у п. п. ХІХ ст.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Пройдіть тестування за вивченими темами розділу "Америка та Європа у добу революцій та національного об'єднання".
- Опрацюйте матеріал підручника § 9, 12.
- Перегляньте навчальну презентацію "Німеччина та Італія у першій половині ХІХ ст."
- Перегляньте навчальну презентацію "Об'єднання Італії та Німеччини".
- Випишіть із презентації та підручника нові терміни та вивчіть їх значення.
- Виконайте інтерактивну вправу "Франція, німецькі держави, Австрійська імперія у 20-40 рр. ХІХ ст."
- Виконайте інтерактивну вправу "Суспільні рухи в Російській імперії у п. п. ХІХ ст."
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Пройдіть тестування за вивченими темами розділу "Америка та Європа у добу революцій та національного об'єднання".
- Опрацюйте матеріал підручника § 9, 12.
- Перегляньте навчальну презентацію "Німеччина та Італія у першій половині ХІХ ст."
- Перегляньте навчальну презентацію "Об'єднання Італії та Німеччини".
- Випишіть із презентації та підручника нові терміни та вивчіть їх значення.
- Виконайте інтерактивну вправу "Франція, німецькі держави, Австрійська імперія у 20-40 рр. ХІХ ст."
- Виконайте інтерактивну вправу "Суспільні рухи в Російській імперії у п. п. ХІХ ст."
Дистанційне навчання06 грудня 2022
Тема уроку: Громадянська війна у США. Реконструкція Півдня.
Завдання до уроку:
- Пройдіть тестування за вивченими темами розділу "Америка та Європа у добу революцій та національного об'єднання" (крім Баняс А., Павлик М., Світлик С., Химинець М.).
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 13.
- Випишіть із підручника нові терміни, які виділені зеленим шрифтом, та вивчіть їх значення.
- Перегляньте навчальну презентацію "Громадянська війна у США. Реконструкція Півдня"
- Виконайте інтерактивну вправу "Громадянська війна у США".
- Виконайте інтерактивну вправу "Об'єднання Німеччини. Об'єднання Італії".
- Пройдіть тестування за вивченими темами розділу "Америка та Європа у добу революцій та національного об'єднання" (крім Баняс А., Павлик М., Світлик С., Химинець М.).
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 13.
- Випишіть із підручника нові терміни, які виділені зеленим шрифтом, та вивчіть їх значення.
- Перегляньте навчальну презентацію "Громадянська війна у США. Реконструкція Півдня"
- Виконайте інтерактивну вправу "Громадянська війна у США".
- Виконайте інтерактивну вправу "Об'єднання Німеччини. Об'єднання Італії".
13 грудня 2022
Тема уроку: Об'єднання Італії та Німеччини. Підсумковий урок за І семестр.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальну презентацію "Об'єднання Італії та Німеччини"
- Опрацюйте матеріал підручника § 11.
- Випишіть із презентації та підручника нові терміни та вивчіть їх значення.
- Виконайте тестування "УУСЗ "Всевітня історія (кінець ХVІІІ-початок ХІХ ст."
- Виконайте інтерактивну вправу "Об'єднання Італії. Об'єднання Німеччини"
- Виконайте інтерактивну вправу "Об'єднання Німечиини у 1864-1871"
- Виконайте інтерактивну вправу "Суспільні рухи в Російській імперії у п.п. ХІХ ст."
- Корисні посилання.
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальну презентацію "Об'єднання Італії та Німеччини"
- Опрацюйте матеріал підручника § 11.
- Випишіть із презентації та підручника нові терміни та вивчіть їх значення.
- Виконайте тестування "УУСЗ "Всевітня історія (кінець ХVІІІ-початок ХІХ ст."
- Виконайте інтерактивну вправу "Об'єднання Італії. Об'єднання Німеччини"
- Виконайте інтерактивну вправу "Об'єднання Німечиини у 1864-1871"
- Виконайте інтерактивну вправу "Суспільні рухи в Російській імперії у п.п. ХІХ ст."
- Корисні посилання.
Дистанційне навчання20 грудня 2022
План складання характеристики історичного діяча:
1. Походження історичного діяча. Дитячі та юнацькі роки.
2. Ідеологічні симпатії. Власні оригінальні погляди. Шляхи становлення історичного діяча.
3. Основні напрямки діяльності.
4. Результати діяльності історичного діяча очима сучасників та істориків. Ваша оцінка його діяльності.
План складання характеристики історичного діяча:
1. Походження історичного діяча. Дитячі та юнацькі роки.2. Ідеологічні симпатії. Власні оригінальні погляди. Шляхи становлення історичного діяча.
3. Основні напрямки діяльності.
4. Результати діяльності історичного діяча очима сучасників та істориків. Ваша оцінка його діяльності.
Дистанційне навчання17 січня 2023
Тема уроку: Франко-пруська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо.
Завдання до уроку:
- Виконайте інтерактивну вправу "Основні тенденції соціально-економічного розвитку провідних країн Європи США". Ідеологічні течії".
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальну презентацію "Франція"
- Опрацюйте матеріал підручника § 16. Працюючи із презантацією та підручником, виконайте наступні завдання.
- Прочитайте пункти 1 і 2 підручника про причини, хід та результати франко-пруської війни 1870-1871 рр. Проведіть паралелі між франко-пруською війною та сучасною російсько-українською війною.
- Занотуйте хронологічну таблицю "Хід франко-пруської війни" (слайд 4).
- Занотуйте із презентації (слайд 6) або підручника термін Паризька комуна та вивчіть його значення. За матеріалами підручника (ст. 129) заповніть схему "Соціальна політика Паризької комуни" (слайд 8).
- Усно складіть розповідь про діяльність французького політика Жоржа Клемансо (ст. 132-133).
- Виконайте інтерактивну вправу "Франко-пруська війна. Третя республіка у Франції"
- Виконайте інтерактивну вправу "Франція".
Дистанційне навчання
24 січня 2023
Дистанційне навчання
24 січня 2023
Тема уроку: Німецька імперія. Перехід Німеччини до "світової політики".
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальну презентацію "Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Вільгельм ІІ"
- Опрацюйте матеріал підручника § 17.
- Працюючи із презентацією та підручником, виконайте наступні завдання.
- Занотуйте із підручника термін "боротьба за культуру"("культуркампф") та вивчіть його значення (ст. 138) .
- Занотуйте схему "Основні напрямки політики О. фон Бісмарка" (ст. 139) .
- За матеріалами пункту 5 підручника (ст. 140) визначте, якою була мета "світової політики" Вільгельма ІІ. Підберіть ключові терміни та фрази про суть, мету, цілі, методи реалізації цієї політики, наприклад: пангерманізм, активна зовнішня політика, застосування сили, мілітаризм, створення могутньої армії та флоту, підготовка до війни за переділ світу, ...
- Виконайте інтерактивну вправу "Франція та Німеччина в останній чверті ХІХ - на початку ХХ ст.".
- Виконайте інтеарктивну вправу "Німеччина в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст."
- Виконайте інтерактивну вправу "Основні тенденції соціально-економічного розвитку провідних країн Європи США". Ідеологічні течії".
31 січня 2023
31 січня 2023
Тема уроку: Втрата Великою Британією промислової першості. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.
Завдання до уроку:
- Виконайте інтерактивну вправу "Формування індустріального суспільства у провідних країнах Європи і США у др. пол. ХІХ ст."
- Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 18.
- За матеріалами пункту 1 підручника (ст. 140) визначте, що призвело до втрати промислової першості Англії у другій половині ХІХ ст.?
- Опрацюйте пункт 2 підручника та зверніть увагу на політику урядів консерваторів на чолі з Б. Дізраелі та лібералів на чолі В. Гладстоном. У чому полягала суть політичної боротьби цих політичних сил? (ст. 142-143)
- Занотуйте із підручника термін "гомруль" та випишіть заходи Ірландії щодо здобуття самоуправління (ст. 143-144) .
- Опрацюйте пункт 3 підручника. Як утворилася Лейбористська партія? Інтереси якої частини населення Англії вона захищала? (ст. 144-145).
- Опрацюйте пункт 4 підручника. Оцініть політику Д. Ллойд-Джорда. Чому вона отримала назву реформізм? (ст. 145-146)
- Прочитайте пункт 5 підручника. Охарактеризуйте колоніальну політику Англії в другій половині XIX ст. Які колоніальні придбання здійснила Англія в цей період? (ст. 146-147)
- Виконайте інтерактивну вправу "Велика Британія в останній третині ХІХ ст.".
07 лютого 2023
07 лютого 2023
Тема уроку: Економічне піднесення США. "Справедливий курс" Теодора Рузвельта та "Нова демократія Томаса Вудро Вільсона.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 20.
- Працюючи із підручником, виконайте наступні завдання.
- За матеріалами пункту 1 та 2 підручника (ст. 153-157) визначте особливості політичного та економічного становища США у другій половині ХІХ ст.
- Виконайте інтерактивну вправу "США в останній третині ХІХ ст." та складіть усно речення з одним із понять, знайдених вами під час виконання вправи.
- Опрацюйте пункт 3 і 4 підручника та усно порівняйте політичні курси президентів США: «Справедливий курс» Т. Рузвельта та «Нова демократія» В. Вільсона (ст. 157-158)
- Опрацюйте пункт 5 підручника. Вкажіть дві тенденції зовнішньої політики США у 80-их рр. ХІХ ст. (ст. 158-159)
- Виконайте інтерактивну вправу "США в останній третині ХІХ-на початку ХХ ст."
14 лютого березня 2023
14 лютого березня 2023
Тема уроку: "Великі реформи" в Росії. Колоніальна політика в Російській імперії. Революція 1905-1907 рр. Столипінська реформа.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 21.
- Перегляньте навчальну презентацію "Великі реформи" в Росії.Колоніальна політика Російської імперії"
- Працюючи із підручником, виконайте усно завдання 2, 6, 8, 15, 17 на ст. 174-175.
- Додаткові матеріали
21 лютого 2023
21 лютого 2023
Тема уроку: Австро-Угорщина - дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.
Завдання до уроку:
- Виконайте тестування "Модернізація країн Європи та Америки в ост. трет. ХІХ — на поч. ХХ ст. Пробудження Азії".
- Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 22.
- Перегляньте навчальну презентацію "Австр-Угорщина - дуалістична монархія у д. п. ХІХ ст."
- Робота з карикатурою. Відповіште письмово на запитання до карикатури:
· Що собою символізує старий чоловік на троні?
· Чому Австро-Угорщину представлено зшитим полотном з багатьма клаптиками?
· Чому художник намалював біля чоловіка ліки? Що вони символізують?
· Що собою символізує старий чоловік на троні?
· Чому Австро-Угорщину представлено зшитим полотном з багатьма клаптиками?
· Чому художник намалював біля чоловіка ліки? Що вони символізують?
28 лютого 2023
Тема уроку: "Доба Мейдзі" в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сінхайська революція.
Завдання до уроку:
- Перевірте свої знання "Країни Європи та США в др. пол. ХІХ ст".
- Приступіть до вивчення нової теми та запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 23, 24.
- Перегляньте навчальний відеоурок "Японія та Китай у середині ХІХ - на початку ХХ ст."
- Робота з карикатурою. Відповіште письмово на запитання до карикатури:
· Що символізує пиріг на цй карикатурі? Які дії намагаються здійснити персонажі?
· Вкажіть імена монархів на карикатурі та країни, де вони правили. Як ви можете охарактеризувати персонажа, що символізує Китай?
· В якому образі представлено Францію? Чому автор карикатури зобразив її осторонь?
«Китай — пиріг для імперіалізму».Французька карикатура
· Вкажіть імена монархів на карикатурі та країни, де вони правили. Як ви можете охарактеризувати персонажа, що символізує Китай?
· В якому образі представлено Францію? Чому автор карикатури зобразив її осторонь?
«Китай — пиріг для імперіалізму».
Французька карикатура
Дистанційне навчання
07 березня 2023
Дистанційне навчання
07 березня 2023
Тема уроку: Спроба модернізації Османської імперії.
Завдання до уроку:
- Виконайте тестування "Доба Мейдзі в Японії, Китай у другій половині ХІХ ст.".
- Приступіть до вивчення нової теми та запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 25.
- Перегляньте навчальний відеоурок "Спроби модернізації Османської імперії"
- Виконайте інтерактивну вправу "Оманська імперія та Іран".
- Виконайте інтерактивну вправу "Османська імперія у ХІХ ст.".
- Додаткова інформація. Презентація "Спроби модернізації Османської імперії".
21 березня 2023
21 березня 2023
Тема уроку: Практичне заняття "Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки".
Завдання до уроку:
- Опрацюйте матеріал підручника ст. 211-218
- Завдання для підготовки до практичного заняття.
- Підготувати повідомлення за темами: «Повстання сипаїв», «М. Ганді - вчення та суспільно-політична діяльність», «Зародження Індійського національного конгресу (ІНК)».
План складання характеристики історичного діяча:
1. Походження історичного діяча. Дитячі та юнацькі роки.
2. Ідеологічні симпатії. Власні оригінальні погляди.
Шляхи становлення історичного діяча.
3. Основні напрямки діяльності.
4. Результати діяльності історичного діяча очима сучасників та істориків. Ваша оцінка його діяльності.
План характеристики повстання:
Додаткова інформація. Презентація "Практичне заняття"
Дистанційне навчання21 березня 2023
Дистанційне навчання
21 березня 2023
Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань з розділу "Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ ст. Пробудження Азії".
Завдання до уроку:
11 квітня 2023
Тема уроку: Міжнародні відносини другої половини ХІХ - початку ХХ ст.
Завдання до уроку:
- Приступіть до вивчення нової теми та запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 26.
- Прочитайте пункт 2 підручника (ст. 220-222) та усно з'ясуйте, які військово-політичні блоки були утворені в Європі наприкінці ХІХ - на поч. ХХ ст.? Що зумовило їх появу?
- Виконайте інтерактивну вправу "Військово-політичні блоки".
- Прочитайте пункт 3 та виконайте інтерактивну вправу "Міжнародні кризи кн. ХІХ-поч. ХХ ст.".
- Запам'ятайте такі терміни, які відносяться до теми: європейська рівновага, Троїстий союз, Антанта, міжнародні кризи кн. ХІХ-поч. ХХ ст., гонка озброєнь.
- Виконайте інтерактивну вправу "Міжнародні відносини наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст."
- Перегляньте вдома навчальний відеоурок "Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. "
- Завдання на 12 балів! Робота з карикатурою. Відповіште письмово на запитання до карикатури (можна продовжити виконання завдання вдома):
- Що зображено на цій карикатурі?
- Що символізує вже підпалена і активована бомба, на якій балансує жінка-Європа?
- Що "говорить" ця карикатура?
- Які почуття вона у вас викликає сьогодні?
Оноре Дом'є "Європейська рівновага" 1867 р.
Дистанційне навчання18 квітня 2023
Дистанційне навчання
18 квітня 2023
Тема уроку: Урок контролю та корекції знань з розділу "Міжнародні відносини (друга половина ХІХ ст.-початок ХХ ст.)".
Завдання до уроку:
25 квітня-02 травня 2023
25 квітня-02 травня 2023
Тема уроку: Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ-початок ХХ т.). Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Наукові і технічні досягнення. Література та мистецтво. Зародження масової культури.
Завдання до уроку:
- Перевірте свої знання!
- Виконайте інтерактивну вправу "Військово-політичні блоки".
- Виконайте інтерактивну вправу "Міжнародні кризи кн. ХІХ-поч. ХХ ст.".
- Виконайте інтерактивну вправу "Міжнародні відносини наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст."
- Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника § 27, 28 .
- Перегляньте навчальний відеоурок "Розвиток культури. Наука і техніка"
- Перегляньте навчальний відеоурок "Розвиток культури. Література і мистецтво" (02 травня)
- Прочитайте пункт 1 § 27 підручника (ст. 226), інші джерела та усно доповніть таблицю "Подорожі європейців".
- Опрацюйте пункт 2 § 27 та виконайте інтерактивні вправи "Розвиток науки та досягнення техніки ХІХ-поч.ХХ ст" , "Розвиток науки у ХІХ ст.".
- Опрацюйте § 28 та випишіть назви мистецьких стилів, які панували в літературі та мистецтві у вказаний період. (02 травня)
- Додаткова інформація. Презентації "Розвиток науки і техніки у ХІХ-на поч. ХХ ст." , "Розвиток літератури у ХІХ-на поч ХХ ст." (02 травня).
09 травня 2023
09 травня 2023
Тема уроку: Практичне заняття "Повсякденне життя людей на початку ХХ ст."
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити та приступіть до виконання практичного заняття.
- Опрацюйте матеріал підручника на ст. 247 .
- Перегляньте навчальне відео "Зародження масової культури".
- Зберіть та укладіть в таблиці, ментальній карті чи презентації (3-5 слайдів) перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури або про особливості повсякденного життя людей на початку ХХ ст.
- Зробіть Висновок про причини та наслідки появи масової культури або про особливостя полвсякдення людини на поч. ХХ ст.
16 травня 2023
16 травня 2023
Тема уроку: Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте § 27 .
- Перегляньте навчальне відео за темою уроку👇
- Виконайте творче завдання за темою уроку.
- Зробіть Висновок про причини та наслідки науков-технічної революції на зламі ХІХ-ХХ ст.
Виконайте творче завдання за темою уроку.
23 травня 2023
23 травня 2023
Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань.
Завдання до уроку:- Повторіть вивчений матеріал та виконайте інтерактивні вправи:
- "Підсумки Віденьского конгресу. Утворення Священного союзу"
- "Франція, німецькі держави, Австрійська імперія у 20-40 рр. ХІХ ст."
- "Об'єднання Італії. Об'єднання Німеччини"
- "Об'єднання Німечиини у 1864-1871"
- "США в останній третині ХІХ-на початку ХХ ст."
- "Військово-політичні блоки".
- Вікторина "Всесвітня історія 9 клас"
- Перегляньте навчальну презентацію "Великобританія в останній третині ХІХ ст."
Основні тенденції соціально-економічного та політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. Практичне заняття.
18 лютого 2022
18 лютого 2022
Немає коментарів:
Дописати коментар