Дистанційне навчання
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 3, пункт 3 та § 4 та навчальне відео "Імперія Карла Великого".
- Запишіть у зошити з третього пункту § 3 підручника такі дати: роки перебування при владі вождя франків Хлодвіга, захоплення Північної Галлії племенами франків, створення франкської держави на чолі із Хлодвігом.
- Поясніть письмово поняття "Салічна правда".
- Перейдіть за QR-кодом на ст. 19 та перевірте свої знання про утворення "варварських королівств".
- Працюючи із першим пунктом § 4 підручника, зверніть увагу, що у результаті значного ослаблення влади Меровінгів влада у VІІІ ст. перейшла до майордомів - старших управителів королівського двору. У 751 р. майордом Піпін Короткий відправив у монастир останнього короля з роду Меровінгів і став королем франків, заснувавши династію Каролінгів.
- Працюючи з пунктами 2-4 § 4 підручника, випишіть 5 важливих дат та подій, які пов'язані із правлінням Карла Великого.
- Запишіть значення терміну "каролінгське відродження" у зошити та визначте (усно) його прояви.
- Робота з картою. Зіставте карту (с. 24) із сучасною картою Європи та визначте, які держави існують у наш час у межах володінь онуків Карла Великого та за умовами Верденського договору 843 р.
- Виконайте інтерактивні вправи за QR-кодами на ст. 23.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
01 жовтня 2021
Тема уроку: Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт Візантії за Македонської династії та династії Комнінів. Культура Візантії.
01 жовтня 2021
Тема уроку: Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт Візантії за Македонської династії та династії Комнінів. Культура Візантії.
Завдання до уроку:- Виконайте інтерактивні завдання:
- Виконайте інтерактивне тестування "Завювання Карла Великого. Імперія франків". Відправляйте скріни виконаних завдань вчителеві та отримайте оцінку.
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 5.
- Прочитайте пункт 1 та вивчіть, коли, як та де утворилася Візантійська імперія.
- Поясніть письмово поняття "василевс".
- Перейдіть за QR-кодом на ст. 25, перегляньте відео "Відеореконструкція Константинополя" та усно дайте відповідь на запитання до відео.
- Запишіть у зошити з третього пункту § 2 підручника схему "Правління Юстиніана І" (ст. 27).
- Перегляньте навчальну презентацію "Візантійська імперія доби Юстиніана. Культура Візантії"
- Виконайте інтерактивну вправу за QR-кодами на ст. 30.
- Виконайте інтерактивну вправу "Імперія франків та Візантійська імперія".
Виконайте інтерактивні завдання:
Виконайте інтерактивне тестування "Завювання Карла Великого. Імперія франків". Відправляйте скріни виконаних завдань вчителеві та отримайте оцінку.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
08 жовтня 2021
Тема уроку: Природно-географічні умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммад.
08 жовтня 2021
Тема уроку: Природно-географічні умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммад.
Завдання до уроку:- Виконайте тестування "Візантійська імперія доби Юстиніана".
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 6.
- Прочитайте пункт 1 та запишіть, хто такі араби, територію їх розселення та основні заняття.
- Поясніть письмово поняття "іслам", "коран". Визначте усно, коли виникла релігія іслам? Хто є її засновником?
- Перейдіть за QR-кодом на ст. 32 та ознайомтеся із провідними ідеями ісламу.
- Випишіть у зошити з другого пункту, які події відбулися у 622, 630 та 632 році. Яке особливе зачення для арабів має подія, яка відбулася у 632 році?
- Поясніть письмово поняття "Гіджра"".
- Виконайте інтерактивну вправу за QR-кодами на ст. 35.
- Виконайте тестування "Візантійська імперія доби Юстиніана".
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 6.
- Прочитайте пункт 1 та запишіть, хто такі араби, територію їх розселення та основні заняття.
- Поясніть письмово поняття "іслам", "коран". Визначте усно, коли виникла релігія іслам? Хто є її засновником?
- Перейдіть за QR-кодом на ст. 32 та ознайомтеся із провідними ідеями ісламу.
- Випишіть у зошити з другого пункту, які події відбулися у 622, 630 та 632 році. Яке особливе зачення для арабів має подія, яка відбулася у 632 році?
- Поясніть письмово поняття "Гіджра"".
- Виконайте інтерактивну вправу за QR-кодами на ст. 35.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
15 жовтня 2021
Тема уроку: Практична робота "Вплив перших середньовічних імперій на європейську історію".
15 жовтня 2021
Тема уроку: Практична робота "Вплив перших середньовічних імперій на європейську історію".
Завдання до уроку:
- Важливе повідомлення! Учні, які не виконали завдання попередніх уроків, не зволікайте. Виконайте завдання та відправляйте на перевірку.
- Приступіть до виконання практичної роботи.
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте матеріал підручника § 7.
- Прочитайте пункт 2 "Перші середньовічні держави мовою документів" та пункт 3 "Вплив перших арабських халіфатів на становлення середньовічної Європи".
- Виберіть один із цих пунктів на вибір та виконайте письмово у зошити завдання до нього.
- Відправте вчителеві на перевірку виконане завдання.
Важливе повідомлення! Учні, які не виконали завдання попередніх уроків, не зволікайте. Виконайте завдання та відправляйте на перевірку.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
12 листопада 2021
Тема уроку: Зв'язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація
12 листопада 2021
Тема уроку: Зв'язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація
- Завдання до уроку:
- Опрацюйте матерал підручника § 9
- Перегляньте навчальну презентацію та виконайте завдання слайдів Зв’язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація
- Заповни кросворд "Світські феодали"
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити та приступіть до виконання практичної роботи.
- Прочитайте пункти 1-3 § 11 вашого підручника.
- Детально опрацюйте пункт 3 "Життя селян" і виконайте завдання до нього (ст. 54):
- На основі опрацювання історичного документу і тексту укладіть перелік "Десять відмінностей між життям середньовічних селян і рицарів"
- Підсумуйте вивчене, виконавши онлайн-вправи за QR-кодами.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Виконайте інтерактивну вправу Походи вікінгів
- Прочитайте пункти § 16 вашого підручника.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Хрестові походи. Духовно-рицарські ордени"
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Прочитайте пункти § 14 вашого підручника.
- Виконайте інтерактивний кросворд "Світські феодали"
- Виконайте інтерактивну вікторину"Середньовічне суспільство"
- Виконайте інтерактивну вправу Походи вікінгів
- Виконайте інтерактивну вправу "Хрестові походи"
- Виконайте інтерактивну вправу "Наслідки хрестових походів"
- Перейдіть за за QR-кодом нс ст. 66 на виконайте онлайн-тест.
14 січня 2022
14 січня 2022
Тема уроку: Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій.
Франція в ХІ-ХV ст.
Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 17 та навчальну презентацію Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій
- Запишіть з першого пункту підручника визначення феодальна роздробленість та домен (від лат. - володіння) у зошити. Зверніть увагу на чинники, що зумовлювали феодальну роздробленість у країнах середньовічної Європи.
- Працюючи із другим пунктом підручника, зверніть увагу на кроки французьких королів для об'єднання країни.
- Запишіть визначення станово-представницька монархія у зошити.
- Складіть хронологічну таблицю "Столітня війна (1337-1453 рр.) за пунктом 3 підручника.
- Виконайте онлайн-вправу за QR-кодом на ст. 82.
- Виконайте інтерактивну вправу Франція в XI-XVст. Столітня війна
Тема уроку: Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій.
Франція в ХІ-ХV ст.
Франція в ХІ-ХV ст.
21 січня 2022
Тема уроку: Англія у ХІ-ХV ст. Генріх ІІ Плантагенет. "Велика хартія вольностей". Війна троянд.
Завдання до уроку:- Виконайте тестування "Середньовічні держави від роздробленості до станово-представницьких монархій. Франція у ХІ-ХV ст.""
- Опрацюйте матеріал підручника § 18 та навчальну презентацію Англія у ХІ-ХV ст. Зверніть увагу на заходи англійських королів на зміцнення королівської влади та централізацію держави.
- Виконайте завдання:
- Виконайте разом зі вчителем творче завдання (ст. 86 підручника).
- Виконайте онлайн-вправу за QR-кодом на ст. 88 підручника.
- Кросворд (слайд 14 презентації) виконайте вдома у зошити.
21 січня 2022
Дистанційне навчання28 січня 2022
Тема уроку: Практична робота "Священна Римська імперія: устрій та боротьба за політичний провід між світськими та духовними володарями"
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити.
- Опрацюйте уважно матеріал підручника § 19.
- Виконайте у зошити завдання практичної роботи (ст. 89 підручника або фото внизу), працюючи із текстом параграфа.
- У таблицю запишіть 3-5 причин та історичних фактів про роздробленість Німеччини.
Дистанційне навчання
28 січня 2022
Виконайте у зошити завдання практичної роботи (ст. 89 підручника або фото внизу), працюючи із текстом параграфа.
У таблицю запишіть 3-5 причин та історичних фактів про роздробленість Німеччини.
Завдання до уроку:
- Опрацюйте уважно матеріал підручника § 20.
- Прочитайте пункт 1 підручника і додатковий матеріал та зверніть увагу на передумови економічного зростання італійських торгівельних республік.
- Працюючи із другим пунктом підручника, випішить значення терміну Реконкіста у зошити.
- Працюючи з історичною картою на ст. 98, установіть, де відбулася вирішальна перемога армій християнських королівств над мусульманами. За допомогою додаткових джерел підготуйте усне повідомлення про цю перемогу.
- Працюючи з пунктами 2 і 3, випишіть значення терміну "кортеси" у зошити та визначте (усно) позитивні й негативні результати й наслідки правління Ізабель І Кастильської та Фернандо ІІ Арагонського. Що означає вислів «Один важливий так само, як інший»?
- Перегляньте навчальну презентацію Іспанія та Реконкіста
- Перейдіть за посиланням та запишіть у зошити синхронізовану хронологічну таблицю. Замалюйте різними кольрами події, які відбувалися у різних державах.
- Виконайте письмово завдання 4 на ст. 100.
- Виконайте інтерактивну вправу "Реконкіста. Утворення Королівства Іспанія".
- Повторіть § 17-20 та підготуйтеся до УУСЗ (тестування).
Дистанційне навчання
11 лютого 2022
Дистанційне навчання
11 лютого 2022
Тема уроку: Урок контролю та корекції знань з розділу "Європейське суспільство і держави у Х-ХV ст."
Завдання до уроку:- Повторіть матеріал підручника § 15-21.
- Пройдіть на оцінку контрольне тестування з розділу "Європейське суспільство і держави у Х-ХV ст."
- Для повторення виконайте вправу на зображенні або на ст. 101 підручника:
- Повторіть матеріал підручника § 15-21.
- Пройдіть на оцінку контрольне тестування з розділу "Європейське суспільство і держави у Х-ХV ст."
- Для повторення виконайте вправу на зображенні або на ст. 101 підручника:
Тома Аквінський
Тома Аквінський
Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 22 та навчальну презентацію Церковний розкол 1054 р. Католицька (христянська) церква в ХІ-ХV ст.
- Запишіть з першого пункту підручника дату остаточного поділу християнської церкви на західну та східну. Перейдіть за QR-кодом на ст. 103 та ознайомтеся із відмінностями між католицькою і православною церквами.
- Працюючи із другим пунктом підручника, запишіть визначення єретик у зошити. З'ясуйте причину виникнення єретичних рухів у середньовічній Європі у ХІІ-ХІІІ ст.
- Працюючи з пунктом 3, випишіть значення терміну інквізиція у зошити та визначте (усно) мету, способи та наслідки боротьби інквізиції з єретиками.
- Працюючи із пунком 4 підручника, випишіть значення терміну ордени. Зверніть увагу на дві групи середньовічних орденів. Визначте спільні ознаки орденів кармелітів, францисканців та домініканців.
- Самостійно опрацюйте пункт 5 підручника. Перейдіть за посиланням та виконайте запропоноване завдання 7-А клас, 7-Б клас
- Виконайте інтерактивну вправу Християнська церква в період Середньовіччя
Завдання до уроку:
- Учні, перегляньте результат вашої спільної роботи у застосунку Mentimeter про розвиток схоластики в добу Середньовіччя
- Приступіть до виконання практичної роботи! Опрацюйте уважно матеріал підручника § 23.
- Зверніть увагу! Виберіть один із пунктів підручника на вибір.
- Виконайте та запишіть у зошити завдання, що містяться в обраному вами пункті у рубриці "Діємо: практичні завдання".
- Відповіді повинні бути творчі і лаконічні (короткі та влучні).
- Додаткова інформація! Навчальне відео Середньовічні освіта й наука. Від середньовіччя до Відродження
- Надсилайте виконану практичну роботу вчителеві в особисті повідомлення.
Зверніть увагу! Виберіть один із пунктів підручника на вибір.
Виконайте та запишіть у зошити завдання, що містяться в обраному вами пункті у рубриці "Діємо: практичні завдання".
Відповіді повинні бути творчі і лаконічні (короткі та влучні).
Додаткова інформація! Навчальне відео Середньовічні освіта й наука. Від середньовіччя до Відродження
Надсилайте виконану практичну роботу вчителеві в особисті повідомлення.
Дистанційне навчанняСлава Україні!
Дистанційне навчання
Слава Україні!
25 березня 2022
Тема уроку: Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування.
Завдання до уроку:
25 березня 2022
Тема уроку: Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування.
- Перевір свої знання! Гра "Перший мільйон" "Середньовічні школи та університети"
- Знайди пару "Наука і освіта Середньовіччя"
- Розгадай кросворд "Середньовічні університети"
- Опрацюйте нову тему уроку за матеріалом підручника § 24.
- Знайдіть у першому пункті імена філософів, які одними з перших вступили у суперечку з церковними настановами. У чому полягало їх вчення?
- Опрацюйте рубрику "Свідчать документи" та випишіть у зошити, винайдення яких технічних пристроїв і приладів передбачив Роджер Бекон?
- Працюючи із другим пунктом підручника, визначте, у яких галузях знань наукові досліди були резельтативними. Запишіть імена середньовічних вчених у зошити.
- Опрацюйте пункт 3 підручника, спробуйте усно пояснити терміни чума, "Чорна смерть", епідемія, флагеланти.
- Перегляньте навчальне відео, відсканувавши QR-код на ст. 115. та дайте усно відповіді на запитання до нього.
- Історична загадка! «Карантин» — одне з понять, що увійшло в нашу повсякденність у 2020 р. Вкажіть історичні витоки та значення цього слова.
- П'єру Абеляру належить вислів: «Основний ключ знань — це насправді наполегливі і часті запитання». Складіть до пункту параграфа «Технічні удосконалення» три запитання про наукові відкриття і технічні винаходи доби Середньовіччя.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
Завдання до уроку:
- Перевір свої знання! Перейдіть за посиланням і виконайте на оцінку тестування "Освіта, наукові дослідження та винаходи Середньовіччя".
- Розгадай кросворд "Середньовічні університети"
- Опрацюйте нову тему уроку за матеріалом підручника § 25.
- Перегляньте навчальне відео: Раннє Відродження та гуманізм
- Виконайте письмово завдання 1, 4 на ст. 124 підручника.
- Інтерактивна вправа "Гуманізм"
- Виконайте онлайн-вправу за QR-кодом на ст. 124.
- Додаткова інформація "Раннє Відродження".
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
Завдання до уроку:
- Перевір свої знання! Перейдіть за посиланням і виконайте на оцінку тестування "Християнська церква. Середньовічні школи та університети. Раннє Відродження і Гуманізм".
- Опрацюйте нову тему уроку за матеріалом підручника § 26.
- Перегляньте навчальну презентацію "Архітектура та мистецтво Середньовіччя"
- Опрацюйте навчальний матеріал "Романський та готичний стилі у храмовому будівництві Середньвічної Європи
- Інтерактивна вправа "Характерні риси романського і готичного архітектурних стилів"
- Виконайте інтерактивну вправу "Середньовічна культура Західної Європи".
- Розгадай кросворд (повторення) "Середньовічні університети".
- Творче завдання на 12 балів! Опрацюйте матеріал інтернет-сторінки Архітектура Закарпаття та дізнайтеся, чи є в нашому регіоні споруди, побудовані у романському та готичному стилі. Підготуйте усне повідомлення про споруди (храми) в містах чи селах Закарпаття, які побудовані у вказаних стилях. Порівняйте їх будову та оздоблення за таблицею на ст. 127 підручника.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
15 квітня 2022
15 квітня 2022
Завдання до уроку:
- Повторіть матеріал підручника § 22-26.
- Виконайте для повторення онлайн-тестування за QR-кодом на ст. 132.
- Пройдіть на оцінку тестування "Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя":
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
22 квітня 2022
22 квітня 2022
Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.
Завдання до уроку:
- Важливе повідомлення! Учні, які не пройшли узагальнююче тестування (завдання 3 минулого уроку за 15 квітня (вверху), сьогодні чекаю ваших відповідей!
- Завдання до практичної роботи! Опрацюйте уважно весь матеріал підручника § 28.
- Відповіште (письмово), чому про Казимира ІІІ Великого казали, "що він застав Польщу дерев'яною, а залишив її кам'яною" (пункт 3, ст. 135-136) ?
- Відповіште (письмово), що озаначав принцип "Старовини не рушимо, новини не вводимо". Чи стосувався цей принцип правління українських земель? (пункт 4, ст. 136).
- Перегляньте навчальну презентацію Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. та навчальне відео Правління Казимира ІІІ Великого.
- Інтерактивна вправа Країни Центральної та Східної Європи у Х-ХV ст.
- Інтерактивний кросворд (повторення) "Лічба часу в історії Стародавнього світу".
Відповіште (письмово), що озаначав принцип "Старовини не рушимо, новини не вводимо". Чи стосувався цей принцип правління українських земель? (пункт 4, ст. 136).
Перегляньте навчальну презентацію Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. та навчальне відео Правління Казимира ІІІ Великого.
Інтерактивна вправа Країни Центральної та Східної Європи у Х-ХV ст.
Інтерактивний кросворд (повторення) "Лічба часу в історії Стародавнього світу".
Дистанційне навчання
29 квітня 2022
Дистанційне навчання
29 квітня 2022
Завдання до уроку:
- Важливе повідомлення! Учні, більшість із вас не виконали практичну роботу за 22 квітня (диви внизу). Пропоную виконати тестування за темою практичної роботи, але ваша оцінка буде не більше 9 балів.
- Опрацюйте матеріал підручника § 29.
- Запишіть з першого пункту підручника інформацію про походження угорців. Як, коли та де угорці здобули свою нову батьківщину?
- Працюючи із другим пунктом підручника, зверніть увагу на заходи угорських королів Іштвана І, Андраша ІІ, Бели ІV, Лайоша Великого та Матяша Корвіна для зміцнення Угорщини.
- Опрацюйте пункт 3 підручника та назвіть причини, результати та наслідки Гуситських воєн (1419-1434 рр.).
- Працюючи з пунктом 3 підручника, вивчіть нові терміни: Гусистські війни, чашники, таборити.
- Перегляньте навчальне відео за QR-кодом на ст. 144 та ознайомтеся із видом зброї, що використовувався під час Гусистських воєн (1419-1434 рр.) у Чехії.
- Розгадайте онлайн-кросворд за QR-кодом на ст. 143.
- Інтерактивна вправа Угорське королівство. Гуситські війни у Чехії.
- Інтерактивна хронологічна вправа Країни Центральної та Східної Європи у Х-ХV ст.
- Інтерактивна вправа Країни Центральної та Східної Європи у Х-ХV ст.
- Інтерактивна вікторина "Виникнення слов'янської писемності"
- Перегляньте навчальну презентацію Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. (Угорщина та Чехія)
Інтерактивна вправа Угорське королівство. Гуситські війни у Чехії.
Інтерактивна хронологічна вправа Країни Центральної та Східної Європи у Х-ХV ст.
Інтерактивна вправа Країни Центральної та Східної Європи у Х-ХV ст.
Інтерактивна вікторина "Виникнення слов'янської писемності"
Перегляньте навчальну презентацію Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. (Угорщина та Чехія)
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
06 травня 2022
06 травня 2022
Тема уроку: Монгольське панування. Новгородська боярська республіка. Московське князівство. Іван ІІІ.
Завдання до уроку:
Тема уроку: Монгольське панування. Новгородська боярська республіка. Московське князівство. Іван ІІІ.
- Перевірте свої знання! Пройдіть тестування за темою "Країни Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст.". Оцінка за тестування є обов'язковою.
- Опрацюйте нову тему уроку за матеріалом підручника § 30, 31.
- Перегляньте навчальне відео.
- Прочитайте пункт 1 § 30 підручника. Про які версії походження слова "Русь" ви довідалися? Чому не можна змішувати поняття "Русь" і "Росія", "руси" і "росіяни"?
- Працюючи із другим пунктом § 30 підручника, визначте, як утворилася Монгольска держава? Які походи та завоювання монголів були здійснені під керівництвом Темучина? Згадайте з курсу історії України, у якій битві руси вперше зустрілися із монголами?
- Працюючи із третім пунктом § 30 підручника, визначте, як монголи завоювали Русь.
- Опрацюйте рубрики "Варто запам'ятати" у § 30, 31 та вивчіть нові терміни.
- Завдання на 12 балів! Уважно прочитайте пункт 4 § 30 підручника. Про які історичні легенди та перекручення ви довідалися? З якою метою їх створюють та підтримують у Росії?
- Інтерактивна вправа "Монгольське панування. Новгородська боярська республіка".
- Інтерактивна вправа "Північно-Східна Русь".
Завдання до уроку:
- Перевір свої знання!
- Інтерактивна хронологічна вправа Північно-східна Русь. Утворення та зміцнення Московської держави
- Інтерактивний кросворд Утворення та зміцнення Московської держави
- Інтерактивна вправа "Північно-Східна Русь"
- Опрацюйте нову тему уроку за матеріалом підручника § 32
- Перегляньте навчальну презентацію "Утворення Османської імперії"
- Запишіть з першого пункту назву першої держави турків, період її існування, територію розташування та напрямки завоювань турків-сельджуків.
- Працюючи із другим пунктом підручника, визначте, як виникла Османська держава? Чим прославилися османські султани? Запишіть їх імена у зошити.
- Опрацюйте пункт 3 підручника та визначте, у чому полягали успіхи султанів Баязида І та Мехмеда І?
- Опрацюйте пункти 4 та 5, вивчіть події, пов'язані із падінням Візантійської імперії. Які держави стали васалами держави Османів. Які подї відбулися у 1453 і 1478 році?
- Перегляньте навчальне відео, відсканувавши QR-код на ст. 160, та ознайомтеся із культурними досягненнями Османської імперії.
- Інтерактивна вправа Особливості розвитку країн Сходу. Утворення Османської імперії
- Додаткова інформація (навчальне відео
"Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ")
Дистанційне навчання20 травня 2022
Тема уроку: Середньовічний Схід (Індія, Китай, Японія) у Х-ХV ст.
Завдання до уроку:
Дистанційне навчання
20 травня 2022
Тема уроку: Середньовічний Схід (Індія, Китай, Японія) у Х-ХV ст.
- Перевірте свої знання!
- Інтерактивна вправа Особливості розвитку країн Сходу. Утворення Османської імперії
- Опрацюйте нову тему уроку за матеріалом підручника § 33, 34.
- Запишіть з першого пункту § 33 назву першої держави в Індії після того, коли її північні землі захопили мусульмани. Під ударами яких нових завойовників розпався Делійський султанат у 1398 р.
- Працюючи із другим пунктом § 33 та ілюстрацією, зробіть висновки про індійське суспільство.
- Опрацюйте пункт 3 підручника та визначте особливості релігії та культури Індії.
- Прочитайте пункти 4 5 § 34 та самостійно вивчіть події, пов'язані із історіїю середньовічної Японії.
- Перегляньте навчальне відео "Середньовічне суспільство Індії та Китаю. Японія"
- Опрацюйте навчальну презентацію "Середньовічний Китай".
- Ментальна карта "Китай в епоху Середньовіччя"
- Перейдіть за QR-кодом на ст. 170 та перевірте, як ви знаєте розрізняти історичні відомості з Індії, Китаю та Японії.
Завдання до уроку:
- Опрацюйте § 35 онлайн-підручника та виконайте цікаві вправи для узагальнення знань.
- Виконайте інтерактивні вправи:
22.05.2020
Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань із розділу «Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст. Середньовічний Схід»
Пройдіть тестування за темою "Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. Середньовічний Схід"
Код сесії: E5QDN5
Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань із розділу «Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст. Середньовічний Схід»
Пройдіть тестування за темою "Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. Середньовічний Схід"
- Виберіть один із пунктів підручника та детально опрацюйте його. Підготуйте усну розповідь за цим пунктом. Усні відповіді повинні бути творчі та цікаві.
Немає коментарів:
Дописати коментар