середа, 25 березня 2020 р.

Основи правознавства 9 клас


2023-2024 н.р.

12 вересня 2023

Тема уроку: Соціальні норми. Поняття і види соціальних норм. 

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку в зошити та працюйте із  матеріалом підручника § 3-4, пункт 1
  2. Працюємо з новими термінами та поняттями (запишіть у зошити).  Соціальні норми - правила (норми) загального характеру, які регулюють відносини в людському суспільстві та встановлені державою, суспільством, об’єднаннями громадян.   
  3. Замалюйте схему  7 у зошити:
  4.                      
  5. Дайте письмово відповідь на запитання: Якою із соціальних норм ви найбільше послуговуєтеся у житті? Яка, на вашу думку, соціальна норма важливіша для вас, інших людей та суспільства у цілому?   Свою відповідь обґрунтуйте.  

               























20 вересня 2022

Тема уроку: Поняття та ознаки права. Джерела права. Система права та її елементи. Цінність права

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку в зошити та працюйте із  матеріалом підручника § 3-4, пункти 2-4
  2. Міркуємо та обговорюємо. Як ви розумієте поняття право? Чому права людини, як спосіб реалізації можливостей людини, називаються суб'єктивним правом?
  3. Працюємо з новими термінами та поняттями.  Об’єктивним правом називають систему загальнообов’язкових, формально визначених норм, правил поведінки, що встановлюються й підтримуються державою та регулюють важливі суспільні відносини.
  4. Складіть пазл "Ознаки права"
  5. Назвіть та схарактеризуйте джерела права.
  6. Висловте свою думку щодо цінності право в житті суспільства.
  7. Творче завдання на 12 балів. За матеріалом підручника  заповніть Структурно-логічна схема "Соціальні норми. Норми права" . Видрукуйте або скопіюйте та працюйте з Листом № 1 (ліва частина)

               

27 вересеня 2022

Тема уроку: Передумови виникнення держави. Поняття та  ознаки держави. Державна влада. Форми держави. Функції держави.

Завдання до уроку:

  1. Прочитайте матеріал підручника § 1, пункти 2-4, § 2
  2. Працюємо з новими термінами та поняттями. Поняття «держава» — одне з основних у правознавстві. Держава — це особлива форма організації суспільства за допомогою спеціального апарату управління, який захищає інтереси населення певної території, регулює відносини між членами суспільства, зокрема за допомогою примусу.
  3. Ознайомтеся із навчальною інформацією, виконайте інтерактивне завдання "Загальна характеристика держави та державної влади"  та відправте скрін з оцінкою вчителю. 
  4. Працюємо з новими термінами та поняттямита записуємо у зошит. Форма держави — це спосіб організації та здійснення державної влади, що складається з порядку виникнення органів влади й методів її реалізації. Форма держави має такі складові елементи: форма правління, форма устрою та форма режиму.
  5. Складіть пазл "Елементи форми держави"
  6. Перегляньте навчальну презентацію "Поняття та ознаки держави. Державний лад"
  7. Розгадайте ребуси та запишіть розв'язки у зошити:



11 жовтня 2022

Тема уроку: Правовідносини. Склад правовідносин. Підстави виникнення, зміни і припинення правовідносин. 

Завдання до уроку:
  1. Виконайте інтерактивне завдання Державний лад. Форма держави.
  2. Виконайте інтерактивну вправу "Державний лад"
  3. Які види соціальних норм ви знаєте? (усно)
  4. У наведених прикладах визначте (усно), який вид соціальних норм регулює ці відносини і позначте літерами: норми моралі – М, корпоративні норми – К, звичаї – З, релігійні норми – Р, норми права - П: 
  • поводься з іншими людьми так, як ти хочеш, щоби вони поводилися з тобою;
  • шануй свого батька та матір свою, щоб довгими були дні на Землі, яку Бог твій дає тобі;
  • якщо у твого друга день народження, то слід поздоровити його;
  • державною мовою в Україні є українська мова (ст. 10 Конституції України);
  • член партії відмовився сплатити членські внески; 
  • кримінальній відповідальності підлягають особи, яким до вчинення злочину виповнилося 16 років.
5. Прочитайте матеріал підручника § 5
6. Запишіть термін правовідносини у зошити. Зобразіть всі схеми, що містяться у параграфі у зошити.
7. Перегляньте навчальне відео "Правовідносини":
8. Юридична задача. Визначте склад і суб’єкти правовідносин та перевірте свої знання. 

Пішла муха на базар і купила самовар. 


СУБЄКТИ:  муха -  фізична особа, базар – юридична особа 

ОБЄКТ:  самовар  (право власності) 

ЗМІСТ: пішла і купила (набула права власності)

18-25 жовтня 2022

Тема уроку: Правопорушення: поняття, склад, види. Юридична відповідальність: поняття, підстави, види.

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку в зошити та працюйте із  матеріалом підручника § 6, 7-8 п. 1-2
  2. Працюємо з новими поняттями:
  3. Будь-яке протиправне винне діяння (дія або бездіяльність), що завдає шкоди людям, суспільству чи державі й спричиняє юридичну відповідальність, називають правопорушенням.
  4. Юридична відповідальність — це обов’язок правопорушника перетерпіти певні негативні наслідки (санкції) за скоєне правопорушення, які визначаються в установленому законом порядку. 
  5. Працюємо із схемою та таблицею:  
  6. Використовуючи матеріал підручника, виконайте інтерактивне завдання "Правопорушення". Фото з вашою оцінкою відправте вчителю.
  7. Складіть пазл "Види юридичної відповідальності" та зобразіть схему у зошити.
  8. Закріплення знань (тестування) 

08 листопада 2022

Тема уроку: Практичне заняття "Обставини, що виключають юридичну відповідальність.

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему практичного заняття у зошити та працюйте із  матеріалом підручника § 7-8, пункт 3
  2. Приступіть до виконання практичного заняття  на ст. 56.
  3. Виконайте завдання 1. Щоб заповнити таблицю у цьому завданні, опрацюйте схему 19 "Необхідна оборона" та схему 20 "Крайня необхідність " на ст. 54-55 підручника. 


  4. Виконайте завдання 2 ( одна юридична ситуація на вибір).

                 

15 листопада 2022

Тема уроку: Урок контролю та корекції знань з тем "Основи права і держави", "Реалізація права".

Завдання до уроку:
  1. Повторіть матеріал підручника  § 1-8 
  2. Пройдіть на оцінку контрольне тестування з тем "Основи теорії права і держави", "Реалізація права".

                 

22 листопада 2022

Тема уроку: Права людини. Покоління прав людини. Механізми захисту прав та свобод людини і громадянина в Україні.

  1. Запишіть тему  уроку у зошити.  
  2. Опрацюйте навчальний матеріал Права людини. Покоління прав людини або  § 9 цього підручника.
  3. Який історичний розвиток пройшли права і свободи людини? Які події та цивілізаційні виклики були вирішальними у розвитку прав людини? 
  4. Ознайомтеся із термінами декларація, свобода, громадянські свободи.
  5. Запишіть термін покоління прав людини  у зошити.
  6. Виконайте інтерактивну вправу "Права людини".
  7. Зверніть увагу! Відповіді до інтерактивної вправи "Права людини".   
  8. Розглядаємо та обговорюємо. Письмово дайте відповідь на запитання до діаграми. 
  9. Запишіть термін юридичний механізм захисту прав людини у зошити:
  10. Юридичний механізм захисту прав людини — це можливості здійснення громадянами певних вчинків щодо захисту власних прав і свобод, зокрема це: захист свого життя і здоров’я, проведення зборів, мітингів, письмові звернення, захист у суді та міжнародних органах тощо.
  11. Ознайомтеся із матеріалами таблиці "Національні механізми захисту прав людини": 

    До системи національних оганів, які захищають і гарантують права людини й громадянина, входять:

    • Верховна Рада України;
    • Президент України;
    • Конституційний Суд України;
    • Кабінет Міністрів України;
    • центральні та місцеві органи державної виконавчої влади;
    • органи місцевого самоврядування;
    • Служба безпеки України;
    • прокуратура;
    • суд;
    • політичні партії та громадські організації, профспілки.

29 листопада 2022

Тема уроку: Права людини. Покоління прав людини. Механізми захисту прав та свобод людини і громадянина в Україні.

  1. Запишіть тему  уроку у зошити.  
  2. Опрацюйте навчальний матеріал Права людини. Покоління прав людини або 
  3. Який історичний розвиток пройшли права і свободи людини? Які події та цивілізаційні виклики були вирішальними у розвитку прав людини? 
  4. Ознайомтеся із термінами декларація, свобода, громадянські свободи.
  5. Запишіть термін покоління прав людини  у зошити.
  6. Виконайте інтерактивну вправу "Права людини".
  7. Зверніть увагу! Відповіді до інтерактивної вправи "Права людини".   
  8. Розглядаємо та обговорюємо. Письмово дайте відповідь на запитання до діаграми. 
  9. Запишіть термін юридичний механізм захисту прав людини у зошити:
  10. Юридичний механізм захисту прав людини — це можливості здійснення громадянами певних вчинків щодо захисту власних прав і свобод, зокрема це: захист свого життя і здоров’я, проведення зборів, мітингів, письмові звернення, захист у суді та міжнародних органах тощо.
  11. Ознайомтеся із матеріалами таблиці "Національні механізми захисту прав людини": 

    До системи національних оганів, які захищають і гарантують права людини й громадянина, входять:

    • Верховна Рада України;
    • Президент України;
    • Конституційний Суд України;
    • Кабінет Міністрів України;
    • центральні та місцеві органи державної виконавчої влади;
    • органи місцевого самоврядування;
    • Служба безпеки України;
    • прокуратура;
    • суд;
    • політичні партії та громадські організації, профспілки.

06 грудня 2022

Тема уроку: Правова характеристика понять "людина", "особа", "громадянин". Громадянство України.

Завдання до уроку:

  1. Опрацюйте матеріал підручника § 10 та навчальні матеріали на сайті вчителя.
  2. Опрацюйте навчальну презентацію "Правова характеристика понять "людина", "особа", "громадянин".
  3. Вивчіть та запишіть у зошити матеріал слайду 23 та дайте усно відповідь  на запитання на слайді 24.
  4. Розв'язування юридичних задач на визначення громадянства особи.

20 грудня  2022

Тема уроку: Конституційні права, свободи та обов’язки людини і громадянина. 

Завдання до уроку:

  1. Інтерактивна гра із правознавства
  2. Пройдіть тестування за темою "Конституція України. Громадянство України".
  3. Прочитайте матеріал підручника § 11
  4. Перегляньте навчальну презентацію Конституційні права, свободи та обов’язки людини і громадянина. Механізми захисту прав та свобод людини і громадянина в Україні
  5. Виконуйте завдання для повторення та узагальнення  виченого матеріалу.
  6. Виконайте інтерактивну вправу  "Громадянство України"
  7. Виконайте інтерактивну вправу "Конституція. Права та обов'язки людини та громадянина".
  8. Виконайте інтерактивну вправу "Права людини"

Дистанційне навчання 
27 грудня  2022

Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань. Підсумковий урок за І семестр.

Завдання до уроку:

  1. Виконайте інтерактивну вправу  "Громадянство України"
  2. Виконайте інтерактивну вправу "Конституція. Права та обов'язки людини та громадянина".
  3. Виконайте інтерактивну вправу "Права людини".
  4. Виконайте узагальнююче тестування.
  5. Хмаринка слів "Конституційні права і свободи та обов'язки людини і громадянина"

ІІ сесместр
Дистанційне навчання
17 січня  2023

Тема уроку: Органи державної влади в Україні. Місцеве самоврядування в Україні.

Завдання до уроку:

  1. Запишіть тему уроку у зошити та опрацюйте матеріал підручника § 13-14.
  2. Прочитайте § 13-14, пункт 1. Зверніть увагу на текст ст. 6 Конституції України про поділ державної влади в Україні на законодавчу, виконавчу і судову. Як ви вважаєте, з якою метою здійснюється поділ державної влади?
  3. Замалюйте у зошити Таблицю 2 та схему 26 👇 
  4. Оберіть на вибір один із пунктів підручника § 13-14, пункти 2-6 та підготуйте усну розповідь за технологією "Одна хвилинка". 
  5. Опрацюйте матеріал підручника на ст. 105-106 про особливості реформи місцевого самоврядування, яка була зреалізована в Україні в 2014-2020 роках - децентралізації.
  6. Виконайте інтерактивну вправу  "Органи державної влади".
  7. Виконайте інтерактивну вправу "Виконавча влада в Україні".
Дистанційне навчання
24 січня  2023

Тема уроку: Цивільна правоздатність та цивільна дієздатність. Обсяг цивільної правосуб'єктності неповнолітніх. 

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте матеріал підручника  § 15 та навчальне відео Цивільна правоздатність і цивільна дієздатність. Обсяг правосуб’єктності неповнолітніх
  2. Запишіть з першого пункту підручника визначення правоздатність, дієздатність та деліктоздатність у зошити. Зверніть увагу на схему 27 "Правосуб'єктність особи та її складові".
  3. Працюючи із другим пунктом підручника, зверніть увагу на рівні цивільної дієздатності та запишіть Таблицю 3 (ст.112) у зошити. 
  4. Опрацюйте пункт 3 підручника та ознайомтеся із схемами 28, 29.
  5. Використовуючи таблицю 3 та 4 параграфа § 15 виконайте юридичну задачу в зошит (на оцінку).
Розгляньте ситуацію та визначте, як мають у ній діяти учасники відносин, які вони мають права щодо власності.  
Граючись на бабусиному городі, 12-річна М. знайшла старовинну скриньку. Коли її відкрили, виявили кільканадцять золотих і срібних монет. 

31 січня-07 лютого 2023

Тема уроку: Неповнолітні як учасники договірних правовідносин. Власність неповнолітніх.

Завдання до уроку:

  1. Запишіть тему уроку у зошити. Працюємо із  матеріалом підручника  § 15.
  2. Розв'яжіть юридичну задачу разом із вчителем.


  3. Розв'язання юридичних задач. Розгляньте ситуації та визначте обсяг цивільної дієздатності учасників відносин, які вони мають права щодо власності. Вкажіть, як мають діяти учасники відносин у даній юридичній задачі. (завдання для виконання будуть надані вчителем).

14 лютого  2023

Тема уроку: Спадкування і спадщина. 

«Ніколи не кажіть, що знаєте людину, якщо не ділили з нею спадок» (Лафатер - швейцарський письменник, богослов, поет та фізіогноміст) 

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку. Обговорення епіграфу до уроку.
  2. Опрацюйте матеріал навчальної  презентації "Спадкування і спадщина"
  3. Розв'язання юридичних ситуацій на слайдах презентації "Юридичний практикум".
  4. Робота з нормативно-правовими актами, що регулють правові відносини, що виникають у процесі спадкування.
  5. Запишіть з матеріалів презентації  визначення: спадщина, спадкування, заповіт, черги спадкуваня.
  6. Складання ребусів до теми "Спадкування і спадщина"  на онлайн-ресурсі "Генератор ребусів"

21 лютого 2023

Тема уроку: Практичне заняття "Захист прав споживачів. Особливості електронного продажу й операцій із банківською карткою"

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити.
  2. Опрацюйте матеріал підручника  § 16.
  3. Навчальний практикум "Безпечне користування електронними банківськими та дисконтними картками: обмін досвідом".
  4. Перейдіть за посиланням та виконайте на оцінку тестування "Цивільне право. Неповнолітні як суб'єкти цивільних прав та обов'язків"

28 лютого 2023


Тема уроку: Правовий режим надзвичайного стану. Правовий режим воєнного стану. 

Практичне заняття "Особливості додержання прав і свобод людини і громадянина і законних інтересів юридичних осіб в умовах правового режиму надзвичайного або воєнного стану".



Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити.
  2. Опрацюйте матеріал навчальної презентації.
  3.  Дайте письмово відповідь на три запитання на слайді № 15.

07 березня 2023

Тема уроку:  Сім'я. Шлюб. Права та обов'язки батьків і дітей. Права дитини та її захист.

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника  § 17, 18 та навчальну презентацію за темою уроку "Сім'я та шлюб"
  2. Прочитайте пункт 1 підручника та відповіште на запитання. Що таке сім'я? Ознайомтеся з витягом із Сімейного кодексу України, знайдіть у ньому відповіді на поставлене запитання. Зобразіть у зошити схему 30.
  3. Працюючи із другим пунктом підручника, запишіть у зошити  визначення  шлюб. Зверніть увагу на схеми 31 та 32.
  4. Працюємо із пунктом 3 підручника та, використовуючи ресурс MindMeister,  створюємо ментальну карту (схему) "Права й обов’язки подружжя".
  5. Опрацювавши пункт 1 § 18  підручника, вкажіть які нормативно-правові документи визначають права та обов'язки батьків щодо своїх дітей. Ознайомтеся з витягом із Сімейного кодексу України (ст. 134-135), та зверніть увагу на перелік прав та обов'язків батьків щодо своїх дітей.
  6. Працюючи із другим пунктом підручника, запишіть у зошити  визначення  аліменти. Зверніть увагу на розмір аліментів на одну дитину, встановлений СКУ. 
  7. Ознайомтеся з витягом із Сімейного кодексу України (ст. 136-137) та зробіть письмово висновок про те, що обов'язки батьків і дітей є взаємними. Навчальна презентація за темою уроку "Взаємні права й обов’язки батьків і дітей".
  8. Опрацюйте матеріал підручника  § 18 (п.3) та схему 33 "Шляхи влаштування дітей, які залишилися без батьківської опіки".     
  9. Розв'яжіть юридичну задачу. Використовуючи норми законодавства, знайдіть вихід у запропонованій ситуації.
Юнак і дівчина вирішили укласти шлюб. Між ними виникла
суперечка, у якій узяли участь і батьки. Дівчина бажає залишити своє дівоче прізвище, юнак наполягає на тому, щоб вона після укладання шлюбу взяла його прізвище, а батьки дівчини пропонують компромісний варіант — поєднати прізвища. Яке рішення, на вашу думку, відповідає закону?

14 березня  2023

Тема уроку: Прийняття на роботу неповнолітніх. Робочий час і час відпочинку неповнолітніх. Оплата праці. Особливості розірвання трудового договору з неповнолітніми.

Завдання до уроку:

  1. Для закріплення і повторення вивченого матеріалу пройдіть тестування "Сім’я. Шлюб. Взаємні права й обов’язки батьків і дітей. Державні органи з охорони прав дітей"
  2. Запишіть тему уроку у зошити.
  3. Опрацюйте матеріал підручника  § 19-20 (пункти 1-2) та навчальну презентацію "Прийняття на роботу неповнолітніх" .

                 

21 березня 2023

Тема уроку: Практичне заняття "Працевлаштування неповнолітніх."

Завдання до уроку:
  1. Для виконання практичного заняття працюйте із  матеріалом підручника  § 19-20 
  2. Перейдіть за посиланням та виконайте практичне заняття "Працевлаштування неповнолітніх".

                 

04 квітня 2023

Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань з теми "Неповнолітні як суб'єкти цивільних, сімейних, трудових правовідносин".

Завдання до уроку:
  1. Повторіть матеріал підручника  § 15-20 
  2. Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивченої теми  (завдання 3-6) та успішного проходження тестування (завдання 7).
  3. Інтерактивний кросворд "Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових правовідносин"
  4. Відкрий пазл "Галузі права"
  5. Виділи слова "Робочий час та час відпочинку"
  6. Установіть відповідність галузей права з правовими ситуаціями
  7. Пройдіть на оцінку тестування з теми "Неповнолітні як суб'єкти цивільних, сімейних, трудових правовідносин".

11 квітня 2023

Тема уроку: Адміністративні правопорушення. Кримінальне правопорушення, його види.

Завдання до уроку:

  1. Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника  § 21
  2. Перегляньте навчальну презентацію "Адміністративні правопорушення. Кримінальне правопорушення, його види"
  3. Складіть пазл "Ознаки та види злочину"
  4. Використайте онлайн-ресурс Кросворд та складіть кросворд із 12 слів "Адміністративні правопорушення. Кримінальне правопорушення, йог види". Використовуйте слова, які відповідають темі уроку. 
  5. Пройдіть тестування "Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх".

Дистанційне навчання
18 квітня 2023 

Тема уроку: Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх.

Завдання до уроку:

  1. Запишіть тему уроку у зошити. Опрацюйте матеріал підручника  § 22-23
  2. Перегляньте навчальне відео "Кримінальна відповідальність неповнолітніх".
  3. Запишіть інформацію із зображення у зошити:
  4. Складіть пазл "Ознаки та види злочину"
  5. Складіть пазл "Види кримінальних покарань"
  6. Використайте онлайн-ресурс Кросворд та складіть кросворд із 12 слів "Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх". Використовуйте слова, які відповідають темі уроку. Фото кросвордів відправляйте в особисті повідомлення.
  7. Інтерактивна вправа Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх
  8. Вікторина з правознавства 

25 квітня 2023

Тема уроку: Практичне заняття "Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх"ииии

Завдання до уроку:

  1. Повторіть матеріал підручника  § 21, 21-23.
  2. Перейдіть за посиланням та виконайте практичне заняття "Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх" 
Повторіть матеріал підручника § 20-25 та підготуйтеся до УУСЗ  (узагальнювальне  тестування) на наступному уроці.


02 травня 2023

Тема уроку: Урок контролю та корекції знань.


Завдання до уроку:

  1. Повторіть матеріал підручника § 15-23.
  2. Пройдіть контрольне тестування за розділами "Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних та кримінальних правовідносин".

09 травня 2023

Розділ 5 "Правнича професія"

Тема уроку:  Призначення правника у сучасному демократичному суспільстві. Правничі професії.

Завдання до уроку:

  1. Запишіть у зошити тему уроку.
  2. Прочитайте матеріал підручника § 24, пункти 1, 3
  3. Запишіть, у яких навчальних закладах України можна здобути юридичну професію. 
  4. Перегляньте навчальну презентацію Юридичні професії
  5. Перегляньте навчальні відео та занотуйте важливу інформацію: "Хто такий юрист?",  "Хто такий суддя? Що таке суддівство?".
  6. Розгадайте ребуси та запишіть розв'язки у зошити:





16 травня 2023

Тема уроку: Охорона правопорядку. Правозахисна діяльність.

Завдання до уроку:

  1. Розв'яжіть  юридичну задачу 5 на ст. 168 підручникаПроаналізуйте наведену ситуацію. Визначте наявність правопорушення, хто його скоїв і чи буде притягнутий до відповідальності.   "Двоє пасажирів без квитків — 14 та 16 років — відмовилися сплатити штраф контролеру. Коли контролер запропонував залишити салон тролейбуса, пасажири зробили це, але й виштовхали контролера. На зупинці порушники накинулися на контролера й почали його бити. Поліцейський, який опинився поруч, затримав порушників, котрі виявилися нетверезими".
  2. Виконайте інтерактивну вікторину "Світ юридичних професій".
  3. Запишіть у зошити тему уроку. 
  4. Прочитайте матеріал підручника § 24, пункт 2
  5. Перегляньте навчальну презентацію "Світ юридичних професій. Правоохоронні органи"
  6. Перегляньте навчальне відео "Суд. Судочинство"




































































Дистанційне навчання

15 лютого 2022

Тема уроку: Практичне заняття "Влаштування дітей позбавлених батьківського піклування"

Завдання до уроку:

  1. Робота з учнями класу із використанням ресурсу MindMeister. Ментальна карта (схема) "Шлюб і сім'я"
  2. Запишіть тему уроку у зошити.
  3. Опрацюйте матеріал підручника  § 18 (п.3) та схему 33 "Шляхи влаштування дітей, які залишилися без батьківської опіки".
  4. Ознайомтеся із матеріалами практичного заняття № 6 (ст. 139-141 підручника) та виконайте завдання 1 (письмово),  2 (усно), 3 (письмово). 
  5. У третьому завданні проаналізуйте одну юридичну ситуацію на вибір. Під час виконання завдань, використовуйте витяг із Сімейного кодексу України (ст. 140-141 підручника).




Дистанційне навчання


Тема уроку: Практичне заняття "Захист прав споживачів. Особливості електронного продажу й операцій із кредитною карткою"

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте матеріал підручника  § 16 та матеріали практичного заняття № 5 на ст. 124-127 підручника. 
  2. Перегляньте навчальну презентацію Практичне заняття. Захист прав споживачів. Особливості електронного продажу й операцій із кредитною карткою. Правила створення спільної презентації
  3. Перейдіть за посиланням Спільна презентація для 9-А класу
  4. Перейдіть за посиланням Спільна презентація для 9-Б класу
  5. Додаткова інформація! Перегляньте цикл навчальних відео "Школа платіжної спроможності" (5 серій)

Дистанційне навчання

10 травня 2022

Тема уроку: Правова гра (повторення вивченого за розділом "Якщо право - це професія").

Завдання до уроку:

  1. Повторіть матеріал підручника  § 24.
  2. Перейдіть за посиланням та виконайте тестування "Якщо право - це професія".
  3. Виконайте інтерактивну вправу "Світ юридичних професій".
  4. Виконайте інтерактивну вправу "Юридичні професії".
  5. Виконайте інтерактивну вправу "Сім'я та шлюб" (повторення).

Дистанційне навчання

17 травня 2022

Тема уроку: Практичне заняття "Якщо право - це професія").

Завдання до уроку:

  1. Повторіть матеріал підручника  § 24.
  2. Командна гра  "Якщо право - це професія".
  3. Перегляньте навчальну презентацію Правоохоронні органи України. Судове засідання. Правила створення спільної презентації класу
  4. Перейдіть за посиланням Спільна презентація для 9-А класу
  5. Перейдіть за посиланням Спільна презентація для 9-Б класу
  6. Перейдіть за посиланням Спільна презентація для 9-В класу

Дистанційне навчання

24 травня 2022

Тема уроку: Урок контролю та корекції знань.


Завдання до уроку:

  1. Повторіть матеріал підручника § 15-24.
  2. Пройдіть контрольне тестування за розділами "Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних та кримінальних правовідносин", "Якщо право - це професія".

Дистанційне навчання








Тема уроку: Урок контролю та корекції знань. Підсумкове тестування

Завдання до уроку:


Пройдіть підсумкове тестування за розділами  "Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних та кримінальних правововідносин", "Якщо право - це професія"

Код сесії: 
DZ59W8  для 9-А класу

Код сесії: 
MV6JZD  для 9-Б класу

Завдання до уроку:
  1. №7  (ст. 150-152).
  2. Виконайте завдання 1, дві  юридичні задачі на вибір.
  3. Виконайте завдання 3, дві завдання на вибір.

Завдання до уроку:

  1. Завдання для учнів, які не виконали практичне заняття! Розв'яжіть обов'язково юридичну задачу 5 на ст. 168 підручника. Відповіді  відправляйте в особисті повідомлення!

  1. Запишіть у зошити тему уроку.
  2. Перейдіть до виконання практичного заняття №8 (ст. 167-169) підручника.
  3. Проаналізуйте дві (на вибір) юридичні ситуації, використовуючи витяги із  Кримінального кодексу України. 
  4. Фото виконаного практичного заняття  відправляйте  у особисті повідомлення.

Дистанційне навчання
05.10.2021

Тема уроку: Практичне заняття "Державний лад. Форми держави".

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему практичного заняття у зошити та працюйте із  матеріалом підручника § 2
  2. Зобразіть схеми 4, 5, 6 про складові форми держави у зошити.
  3. Вікторина "Державний лад"
  4. Отримайте онлайн-консультацію у ZOOM о 13.00 к.ч., виконайте юридичні задачі та встановіть форму держави:
  • Кожні чотири роки в державі проводять вибори парламенту. Після виборів парламент формує уряд на чолі з прем’єр-міністром. Держава поділяється на області, котрими керують глави адміністрацій, яких призначає уряд держави. 
  • Державу очолює імператор, усі закони набувають чинності після затвердження парламентом і підписання імператором. Парламент обирають строком на 5 років. До парламенту входять представники 12 штатів, кожен з яких має власний уряд і законодавство.
  • Влада в країні перебуває в руках правителя, який очолив державу внаслідок військового перевороту. Дію конституції тимчасово зупинено. Крім центральної провінції, до складу держави входять три території, захоплені внаслідок агресії. Є обраний парламент, але його влада дуже обмежена.

                 

1 коментар:

  1. Відповідь до юридичної задачі.
    Директор будівельної фірми діяв неправомірно, відмовивши у наданні щорічної оплачуваної відпустки 17-річній дівчині. Відповідно до ст. 195 КЗпПУ, щорічні відпустки працівникам віком до вісімнадцяти років надаються у зручний для них час. Щорічні відпустки працівникам віком до вісімнадцяти років повної тривалості у перший рік роботи надаються за їх заявою до настання шестимісячного терміну безперервної роботи на даному підприємстві, в установі, організації.
    Щодо проходження медичного огляду, то директор діяв правомірно, адже при влаштуванні на роботу неповнолітньої особи обов'язковим є проходження медичного огляду, у подальшому медогляд проводиться щорічно до досягнення працівником 21 року.

    ВідповістиВидалити

Факультатив МГП

21-28 вересня  2022 Тема уроку: Права людини і збройний конфлікт.  Права людини як цінність.  Невідчужувані права людини. Основне питання: Щ...