Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань.
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити.
- Повторіть матеріал підручника § 1-3.
- Запишіть значення трьох подій, трьох історичних особистостей та трьох термінів на ваш вибір, що мають відношення до І Світової війни.
- Виконайте інтерактивну вправу "Перша світова війна"
- Виконайте інтерактивну вправу "Перша світова війна"".
Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити.
- Повторіть матеріал підручника § 1-3.
- Запишіть значення трьох подій, трьох історичних особистостей та трьох термінів на ваш вибір, що мають відношення до І Світової війни.
- Виконайте інтерактивну вправу "Перша світова війна"
- Виконайте інтерактивну вправу "Перша світова війна"".
Дистанційне навчання12 жовтня 2022
Тема уроку: "14 пунктів Вудро Вілсона". Паризька мирна конференція. Українське питання на Паризькій конференції. Версальський договір. Створення Ліги Націй. Мирні договори із союзниками Німеччини.
Завдання до уроку:- Запиишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальне відео "Паризька мирна конференція та мирні договори", щоб ви могли краще зрозуміти навчальний матеріал.
- Працюйте з матеріалом підручника § 4.
- Опрацюйте пункт 1 § 4 та визначте «14 пунктів» В. Вілсона були спрямовані на якнайшвидше завершення війни чи на облаштування повоєнного світу? Свою відповідь обґрунтуйте.
- Опрацюйте пункт 2 § 4 та дізнайтеся, як розпочалася та діяла мирна конференція у Парижі 18 січня 1919 р.
- Опрацюйте пункт 3 і 4 § 4 та з'ясуйте у чому полягало «українське питання»? Чи було воно вирішене на Паризькій конференції? Вкажіть 4 причини, чому інтерес до появи незележної української дежави у 1919 році був відсутній? Порівняйте суть "українського" та "російського" питань на момент роботи Паризької конференції.
- Опрацюйте пункт 5 та визначте основні положення Версальського мирного договору (28.06.1919) з Німеччиною. Запишіть термін репарації у зошити. Ознайомтеся із історичними документами у рубриці "Свідчення" (ст. 51).
- За матеріалами пункту 7 назвіть головні положення мирних договорів з Австрією, Угорщиною, Болгарією та Туреччиною. Який із договорів стосувався території Закарпатської України?
- Виконайте інтерактивну вправу "Паризька мирна конференція "
Дистанційне навчання16 листопада 2022
Тема уроку: Сполучені Штати Америки. Зростання ролі США на міжнародній арені.Доба "Проспериті". Велика депресія. "Новий курс" Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки"
Завдання до уроку:- Запиишіть тему уроку у зошити.
- Працюйте з матеріалом підручника § 6.
- Виконайте інтерактивну вправу "Сполучені Штати Америки у міжвоєнний період".
- Опрацюйте пункт 1 § 6. Використовуючи діаграму на с. 72, охарактеризуйте економічне становище й місце США у світі після Великої війни. Розкрийте зміст історичного поняття «ізоляціонізм».
- Опрацюйте пункт 2 § 6. Чим Ви можете пояснити той факт, що після війни в Америці розпочалася доба «проспериті»? Розкрийте зміст історичного поняття «проспериті». Чим Ви можете пояснити причини бізнесового успіху Г. Форда? Кого Ви можете назвати із сучасних лідерів інноваційних технологій у світі?
- Опрацюйте пункт 4 і 5 § 6. Охарактеризуйте особливості «Великої депресії» та «Нового курсу» Ф. Рузвельта.
- Перегляньте навчальне відео та визначте: які, на ваш погляд, уроки «Великої депресії» доцільно врахувати урядам і громадянам сучасних країн? Чи були серед заходів «Нового курсу» Ф. Д. Рузвельта такі, які, на вашу думку, можна застосувати в процесі відновлення України?
Дистанційне навчання
12 жовтня 2022
Тема уроку: "14 пунктів Вудро Вілсона". Паризька мирна конференція. Українське питання на Паризькій конференції. Версальський договір. Створення Ліги Націй. Мирні договори із союзниками Німеччини.
Завдання до уроку:
- Запиишіть тему уроку у зошити.
- Перегляньте навчальне відео "Паризька мирна конференція та мирні договори", щоб ви могли краще зрозуміти навчальний матеріал.
- Працюйте з матеріалом підручника § 4.
- Опрацюйте пункт 1 § 4 та визначте «14 пунктів» В. Вілсона були спрямовані на якнайшвидше завершення війни чи на облаштування повоєнного світу? Свою відповідь обґрунтуйте.
- Опрацюйте пункт 2 § 4 та дізнайтеся, як розпочалася та діяла мирна конференція у Парижі 18 січня 1919 р.
- Опрацюйте пункт 3 і 4 § 4 та з'ясуйте у чому полягало «українське питання»? Чи було воно вирішене на Паризькій конференції? Вкажіть 4 причини, чому інтерес до появи незележної української дежави у 1919 році був відсутній? Порівняйте суть "українського" та "російського" питань на момент роботи Паризької конференції.
- Опрацюйте пункт 5 та визначте основні положення Версальського мирного договору (28.06.1919) з Німеччиною. Запишіть термін репарації у зошити. Ознайомтеся із історичними документами у рубриці "Свідчення" (ст. 51).
- За матеріалами пункту 7 назвіть головні положення мирних договорів з Австрією, Угорщиною, Болгарією та Туреччиною. Який із договорів стосувався території Закарпатської України?
- Виконайте інтерактивну вправу "Паризька мирна конференція "
Дистанційне навчання
16 листопада 2022
Тема уроку: Сполучені Штати Америки. Зростання ролі США на міжнародній арені.
Доба "Проспериті". Велика депресія. "Новий курс" Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки"
Завдання до уроку:
- Запиишіть тему уроку у зошити.
- Працюйте з матеріалом підручника § 6.
- Виконайте інтерактивну вправу "Сполучені Штати Америки у міжвоєнний період".
- Опрацюйте пункт 1 § 6. Використовуючи діаграму на с. 72, охарактеризуйте економічне становище й місце США у світі після Великої війни. Розкрийте зміст історичного поняття «ізоляціонізм».
- Опрацюйте пункт 2 § 6. Чим Ви можете пояснити той факт, що після війни в Америці розпочалася доба «проспериті»? Розкрийте зміст історичного поняття «проспериті». Чим Ви можете пояснити причини бізнесового успіху Г. Форда? Кого Ви можете назвати із сучасних лідерів інноваційних технологій у світі?
- Опрацюйте пункт 4 і 5 § 6. Охарактеризуйте особливості «Великої депресії» та «Нового курсу» Ф. Рузвельта.
- Перегляньте навчальне відео та визначте: які, на ваш погляд, уроки «Великої депресії» доцільно врахувати урядам і громадянам сучасних країн? Чи були серед заходів «Нового курсу» Ф. Д. Рузвельта такі, які, на вашу думку, можна застосувати в процесі відновлення України?
Дистанційне навчання07 грудня 2022
Тема уроку: Італія. Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Встановлення фашистського режиму. Завдання до уроку:- Повторіть вивчений матеріал § 8 та розв'яжіть усно або письмово кросворд "Франція 👇
- Запиишіть тему уроку у зошити.
- Працюйте з матеріалом підручника § 9.
- Виконайте інтерактивну вправу "Італія".
- Опрацюйте пункт 1 § 9. Використовуючи схему на с. 96, охарактеризуйте наслідки І Світової війни для Італії. Схарактеризуйте усно економічне та політичне становище Італії у 20-30 рр. ХХ ст.
- Опрацюйте пункт 2 § 9. Дайте усно відповідь на запитання 2-6 на ст. 104, щоб визначити причини, суть, сили, які підтримували встановлення фашизму в Італії 29 жовтня 1922 р. Скористайтеся схемою на ст. 99.
- Опрацюйте пункт 3 § 9. Оцініть ідею та втілення у життя корпоративної держави в Італії.
- Запишіть нові терміни у зошити.
- Перегляньте навчальне відео 👇
Дистанційне навчання
07 грудня 2022
Тема уроку: Італія. Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Встановлення фашистського режиму.
Завдання до уроку:
- Повторіть вивчений матеріал § 8 та розв'яжіть усно або письмово кросворд "Франція 👇
- Запиишіть тему уроку у зошити.
- Працюйте з матеріалом підручника § 9.
- Виконайте інтерактивну вправу "Італія".
- Опрацюйте пункт 1 § 9. Використовуючи схему на с. 96, охарактеризуйте наслідки І Світової війни для Італії. Схарактеризуйте усно економічне та політичне становище Італії у 20-30 рр. ХХ ст.
- Опрацюйте пункт 2 § 9. Дайте усно відповідь на запитання 2-6 на ст. 104, щоб визначити причини, суть, сили, які підтримували встановлення фашизму в Італії 29 жовтня 1922 р. Скористайтеся схемою на ст. 99.
- Опрацюйте пункт 3 § 9. Оцініть ідею та втілення у життя корпоративної держави в Італії.
- Запишіть нові терміни у зошити.
- Перегляньте навчальне відео 👇
Дистанційне навчання13 грудня 2023
Тема уроку: Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймарської республікиталія. Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Встановлення фашистського режиму. Завдання до уроку:- Повторіть вивчений матеріал § 8 та розв'яжіть усно або письмово кросворд "Франція 👇
- Запиишіть тему уроку у зошити.
- Працюйте з матеріалом підручника § 9.
- Виконайте інтерактивну вправу "Італія".
- Опрацюйте пункт 1 § 9. Використовуючи схему на с. 96, охарактеризуйте наслідки І Світової війни для Італії. Схарактеризуйте усно економічне та політичне становище Італії у 20-30 рр. ХХ ст.
- Опрацюйте пункт 2 § 9. Дайте усно відповідь на запитання 2-6 на ст. 104, щоб визначити причини, суть, сили, які підтримували встановлення фашизму в Італії 29 жовтня 1922 р. Скористайтеся схемою на ст. 99.
- Опрацюйте пункт 3 § 9. Оцініть ідею та втілення у життя корпоративної держави в Італії.
- Запишіть нові терміни у зошити.
- Перегляньте навчальне відео 👇
Дистанційне навчання
13 грудня 2023
Тема уроку: Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймарської республікиталія. Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Встановлення фашистського режиму.
Завдання до уроку:
- Повторіть вивчений матеріал § 8 та розв'яжіть усно або письмово кросворд "Франція 👇
- Запиишіть тему уроку у зошити.
- Працюйте з матеріалом підручника § 9.
- Виконайте інтерактивну вправу "Італія".
- Опрацюйте пункт 1 § 9. Використовуючи схему на с. 96, охарактеризуйте наслідки І Світової війни для Італії. Схарактеризуйте усно економічне та політичне становище Італії у 20-30 рр. ХХ ст.
- Опрацюйте пункт 2 § 9. Дайте усно відповідь на запитання 2-6 на ст. 104, щоб визначити причини, суть, сили, які підтримували встановлення фашизму в Італії 29 жовтня 1922 р. Скористайтеся схемою на ст. 99.
- Опрацюйте пункт 3 § 9. Оцініть ідею та втілення у життя корпоративної держави в Італії.
- Запишіть нові терміни у зошити.
- Перегляньте навчальне відео 👇
ІІ семестрДистанційне навчання18-25 січня 2023
Тема уроку: Виклики міжвоєнного часу.Практичне заняття № 3 "Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю".Громадянська війна в Іспанії.
Основні питання:- Європа від економічної стабільності до світової кризи.
- Європа перед вибором між демократією та авторитаризмом.
- Радикалаізація політичного життя.
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити. Спочатку працюйте з матеріалом підручника § 12.
- Опрацюйте пункт 1 § 12. Чому уряди більшості країн Європи та США вдалися до запровадження на початку 1930-х років державного регулювання економіки?
- Опрацюйте пункти 2 і 4 § 12. Ознайомтеся з причинами появи, природою, видами та сімома характерними ознаками тоталітарних режимів. При роботі скористайтеся таблицею на с. 127.
- Приступіть до виконання практичного заняття. На ст. 131-133 представлені матеріали до нього. Виберіть одне із виділених крапочкою завдання (всього завдань 7) і виконайте його письмово на оцінку.
- Завдання до уроку за 25 січня. Опрацюйте пункт 3 § 12. Поясніть причини громадянської війни в Іспанії. Чому, незважаючи на допомогу з-за кордону, прихильники республіки все ж зазнали поразки в громадянській війні? Чи міг, на Вашу думку, результат громадянської війни в Іспанії бути іншим? Якщо міг, то за яких умов?
ІІ семестр
Дистанційне навчання
18-25 січня 2023
Тема уроку: Виклики міжвоєнного часу.
Практичне заняття № 3 "Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю".
Громадянська війна в Іспанії.
Основні питання:
- Європа від економічної стабільності до світової кризи.
- Європа перед вибором між демократією та авторитаризмом.
- Радикалаізація політичного життя.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити. Спочатку працюйте з матеріалом підручника § 12.
- Опрацюйте пункт 1 § 12. Чому уряди більшості країн Європи та США вдалися до запровадження на початку 1930-х років державного регулювання економіки?
- Опрацюйте пункти 2 і 4 § 12. Ознайомтеся з причинами появи, природою, видами та сімома характерними ознаками тоталітарних режимів. При роботі скористайтеся таблицею на с. 127.
- Приступіть до виконання практичного заняття. На ст. 131-133 представлені матеріали до нього. Виберіть одне із виділених крапочкою завдання (всього завдань 7) і виконайте його письмово на оцінку.
- Завдання до уроку за 25 січня. Опрацюйте пункт 3 § 12. Поясніть причини громадянської війни в Іспанії. Чому, незважаючи на допомогу з-за кордону, прихильники республіки все ж зазнали поразки в громадянській війні? Чи міг, на Вашу думку, результат громадянської війни в Іспанії бути іншим? Якщо міг, то за яких умов?
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 13.
- Опрацюйте пункт 1 § 13. Яке місце на Паризькій мирній конференції займало «польське питання» та як воно було пов’язане з «українським питанням»?
- Опрацюйте пункт 2 § 13. Опишіть перебіг і результати польсько-радянської війни 1920 р. Використайте висловлювання К. Кшечуновича, Т. Махальського та М. Тухачевського (с. 138). Які цілі переслідувала Польща, укладаючи союзницьку угоду із С. Петлюрою, а які — українська влада, підписуючи угоду з Польщею?
- Опрацюйте пункт 3 § 13. Назвіть важливі ознаки режиму «санації» у Польщі. Чи був, на Вашу думку, «санаційний» режим тоталітарним?
- Опрацюйте пункт 4 § 13. Охарактеризуйте передумови й обставини утворення ЧСР. Скориставшись діаграмою на с. 141, визначте, якою була частка українців у Чехословаччині. Як Ви можете прокоментувати слова Д. Ллойд Джорджа про те, що «народи, які не встигли ще самі скуштувати плодів свободи, уже намагаються підкорити інших»? Охарактеризуйте причини нацистської пропагандистської кампанії довкола «судетської проблеми» у ЧСР.
Додатковий матеріал:
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 13.
- Опрацюйте пункт 1 § 13. Яке місце на Паризькій мирній конференції займало «польське питання» та як воно було пов’язане з «українським питанням»?
- Опрацюйте пункт 2 § 13. Опишіть перебіг і результати польсько-радянської війни 1920 р. Використайте висловлювання К. Кшечуновича, Т. Махальського та М. Тухачевського (с. 138). Які цілі переслідувала Польща, укладаючи союзницьку угоду із С. Петлюрою, а які — українська влада, підписуючи угоду з Польщею?
- Опрацюйте пункт 3 § 13. Назвіть важливі ознаки режиму «санації» у Польщі. Чи був, на Вашу думку, «санаційний» режим тоталітарним?
- Опрацюйте пункт 4 § 13. Охарактеризуйте передумови й обставини утворення ЧСР. Скориставшись діаграмою на с. 141, визначте, якою була частка українців у Чехословаччині. Як Ви можете прокоментувати слова Д. Ллойд Джорджа про те, що «народи, які не встигли ще самі скуштувати плодів свободи, уже намагаються підкорити інших»? Охарактеризуйте причини нацистської пропагандистської кампанії довкола «судетської проблеми» у ЧСР.
- Інтерактивна презентація "Польща у міжвоєнний період"
- Інтерактивна презентація "Польща у міжвоєнний період"
08-15 лютого 2023
Тема уроку: Угорська революція. Режим Міклоша Горті Румунія у міжвоєнні роки. Болгарія в міжвоєнні роки. Утворення королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії.Практичне заняття № 4
08-15 лютого 2023
Тема уроку: Угорська революція. Режим Міклоша Горті Румунія у міжвоєнні роки. Болгарія в міжвоєнні роки. Утворення королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії.
Практичне заняття № 4
Завдання до уроку:- Пройдіть тестування за темою
- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 14.
- Опрацюйте пункт 1 § 13. Яке місце на Паризькій мирній конференції займало «польське питання» та як воно було пов’язане з «українським питанням»?
- Опрацюйте пункт 2 § 13. Опишіть перебіг і результати польсько-радянської війни 1920 р. Використайте висловлювання К. Кшечуновича, Т. Махальського та М. Тухачевського (с. 138). Які цілі переслідувала Польща, укладаючи союзницьку угоду із С. Петлюрою, а які — українська влада, підписуючи угоду з Польщею?
- Опрацюйте пункт 3 § 13. Назвіть важливі ознаки режиму «санації» у Польщі. Чи був, на Вашу думку, «санаційний» режим тоталітарним?
- Опрацюйте пункт 4 § 13. Охарактеризуйте передумови й обставини утворення ЧСР. Скориставшись діаграмою на с. 141, визначте, якою була частка українців у Чехословаччині. Як Ви можете прокоментувати слова Д. Ллойд Джорджа про те, що «народи, які не встигли ще самі скуштувати плодів свободи, уже намагаються підкорити інших»? Охарактеризуйте причини нацистської пропагандистської кампанії довкола «судетської проблеми» у ЧСР.
Додатковий матеріал:
Завдання до уроку:
- Пройдіть тестування за темою
- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 14.
- Опрацюйте пункт 1 § 13. Яке місце на Паризькій мирній конференції займало «польське питання» та як воно було пов’язане з «українським питанням»?
- Опрацюйте пункт 2 § 13. Опишіть перебіг і результати польсько-радянської війни 1920 р. Використайте висловлювання К. Кшечуновича, Т. Махальського та М. Тухачевського (с. 138). Які цілі переслідувала Польща, укладаючи союзницьку угоду із С. Петлюрою, а які — українська влада, підписуючи угоду з Польщею?
- Опрацюйте пункт 3 § 13. Назвіть важливі ознаки режиму «санації» у Польщі. Чи був, на Вашу думку, «санаційний» режим тоталітарним?
- Опрацюйте пункт 4 § 13. Охарактеризуйте передумови й обставини утворення ЧСР. Скориставшись діаграмою на с. 141, визначте, якою була частка українців у Чехословаччині. Як Ви можете прокоментувати слова Д. Ллойд Джорджа про те, що «народи, які не встигли ще самі скуштувати плодів свободи, уже намагаються підкорити інших»? Охарактеризуйте причини нацистської пропагандистської кампанії довкола «судетської проблеми» у ЧСР.
- Інтерактивна презентація "Польща у міжвоєнний період"
- Інтерактивна презентація "Польща у міжвоєнний період"
Дистанційне навчання22 лютого 2023
Дистанційне навчання
22 лютого 2023
Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань.
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити. Повторіть матеріал підручника § 12-14.
- Виконайте підсумкове тестування за темами "Виклики міжвоєнного часу", "Держави Центрально-Східної Європи"
Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити. Повторіть матеріал підручника § 12-14.
- Виконайте підсумкове тестування за темами "Виклики міжвоєнного часу", "Держави Центрально-Східної Європи"
Дистанційне навчання08 березня 2023
Дистанційне навчання
08 березня 2023
Тема уроку: Практичне заняття № 5 "Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів".
Завдання до уроку:- Назвіть основні принципи гандизму. Якою мірою, на Ваш погляд, вони відповідали духу часу й особливостям Індії?
- Більшість індійців поділяла переконання М. Ганді, що шлях до незалежності Індії пролягає через сатьяграху (тактика ненасильницької боротьби). Чим Ви можете пояснити таку масову підтримку народом свого лідера?
- Чи існує, на Вашу думку, безпосередній зв’язок між трьома кампаніями громадянської непокори та Актом про управління Індією 1935 р.?
3. Приступіть до виконання практичного заняття (ст. 170) або на зображенні 👇.
Тема уроку: Практичне заняття № 5 "Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів".
Завдання до уроку:
- Назвіть основні принципи гандизму. Якою мірою, на Ваш погляд, вони відповідали духу часу й особливостям Індії?
- Більшість індійців поділяла переконання М. Ганді, що шлях до незалежності Індії пролягає через сатьяграху (тактика ненасильницької боротьби). Чим Ви можете пояснити таку масову підтримку народом свого лідера?
- Чи існує, на Вашу думку, безпосередній зв’язок між трьома кампаніями громадянської непокори та Актом про управління Індією 1935 р.?
15 березня 2023
15 березня 2023
Тема уроку: Урок контролю та корекції знань.
Завдання до уроку:- Повторіть вивчений матеріал підручника § 12-16.
- Виконайте інтерактивну вправу "Держави Центральної та Східної Європи".
- Виконайте інтерактивну вправу "Події та діячі Центральної та Східної Європи".
- Виконайте інтерактивну вправу "Порівняння Махатми Ґанді та Чан Кайші".
- Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал та підготуватися до контрольної роботи (10-Б клас).
Тема уроку: Урок контролю та корекції знань.
Завдання до уроку:
- Повторіть вивчений матеріал підручника § 12-16.
- Виконайте інтерактивну вправу "Держави Центральної та Східної Європи".
- Виконайте інтерактивну вправу "Події та діячі Центральної та Східної Європи".
- Виконайте інтерактивну вправу "Порівняння Махатми Ґанді та Чан Кайші".
- Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал та підготуватися до контрольної роботи (10-Б клас).
05 квітня 2023
Тема уроку: Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних відносин. Вісь "Берлін-Рим-Токіо". Нарощення озброєнь.
05 квітня 2023
Тема уроку: Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних відносин. Вісь "Берлін-Рим-Токіо". Нарощення озброєнь.
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 17,18.
- Перегляньте навчальне відео 👇
- Пройдіть тестування за темою (формувальне оцінювання).
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 17,18.
- Перегляньте навчальне відео 👇
- Пройдіть тестування за темою (формувальне оцінювання).
12 квітня 2023
Тема уроку: Задоволення територіальних претензій Німеччини: аншлюс Австрії та Мюнхенська угода. Радянсько/совєтсько-німецький пакт про ненепад (пакт Молотова Рббентропа) та його наслідки для світу.
12 квітня 2023
Тема уроку: Задоволення територіальних претензій Німеччини: аншлюс Австрії та Мюнхенська угода. Радянсько/совєтсько-німецький пакт про ненепад (пакт Молотова Рббентропа) та його наслідки для світу.
Завдання до уроку:- Пройдіть тестування за темою попереднього уроку.
- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 19.
- Перегляньте навчальне відео 👇
- Виконайте цікаві інтерактивні завдання у школі та вдома:
Поняття та терміни
Завдання до уроку:
- Пройдіть тестування за темою попереднього уроку.
- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 19.
- Перегляньте навчальне відео 👇
- Виконайте цікаві інтерактивні завдання у школі та вдома:
19 квітня 2023
Тема уроку: Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика періодів війни.
19 квітня 2023
Тема уроку: Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика періодів війни.
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 20, 21.
- Перегляньте навчальні відео 👇
- Використайте онлайн-ресурс Cross та складіть кросворд із 12 слів "Початок і розгортання ІІ Світової війни. Події 1941-1942 рр.". Використовуйте слова, які відповідають темі уроку.
- Використайте онлайн-ресур Генератор ребусів та своріть ребуси із таких термінів: бліцкриг, "Дивна війна", колабораціонізм, "Барбаросса", "новий порядок".
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 20, 21.
- Перегляньте навчальні відео 👇
- Використайте онлайн-ресурс Cross та складіть кросворд із 12 слів "Початок і розгортання ІІ Світової війни. Події 1941-1942 рр.". Використовуйте слова, які відповідають темі уроку.
- Використайте онлайн-ресур Генератор ребусів та своріть ребуси із таких термінів: бліцкриг, "Дивна війна", колабораціонізм, "Барбаросса", "новий порядок".
26 квітня 2023
Тема уроку: Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.
26 квітня 2023
Тема уроку: Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.
Завдання до уроку:- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 21,22.
- Перегляньте навчальні відео 👇
- Працюємо з навчальною презентацією "Дипломатія часів Другої світової війни. Антигітлерівська коаліція".
- Вивчіть та запишіть у зошити основні терміни: окупаційний режим, колабораціонізм, рух Опору, стратегії виживання, "корінний перелом".
- Використайте онлайн-ресур Генератор ребусів та своріть ребуси із термінів, що відповідають темі.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 21,22.
- Перегляньте навчальні відео 👇
- Працюємо з навчальною презентацією "Дипломатія часів Другої світової війни. Антигітлерівська коаліція".
- Вивчіть та запишіть у зошити основні терміни: окупаційний режим, колабораціонізм, рух Опору, стратегії виживання, "корінний перелом".
- Використайте онлайн-ресур Генератор ребусів та своріть ребуси із термінів, що відповідають темі.
17-24 травня 2023
Тема уроку: Повсякденне життя та культура у міжвоєнний період.
Тема уроку: Повсякденне життя та культура у міжвоєнний період.
Завдання до уроку:
Завдання до уроку:
- Опрацюйте матеріал підручника § 25, 26 та перегляньте навчальне відео Світова культура 30-х років ХХ століття.
- Виконайте інтерактивну вправу "Світова культура у міжвоєнний період".
- Виконайте одне із творчих завдань на оцінку.
Крок 1.У ході роботи з текстом підручника заповніть таблицю "Найважливіші досягнення науки і техніки в міжвоєнний період"
Найважливіші досягнення науки і техніки Ім’я вченого/винахідника Вплив відкриття/винаходу на повсякденне життя людей
Крок 2.
- Схарактеризуйте основні ідеї та течії модернізму.
- Висловіть своє ставлення до «масової культури».
- Чим вам подобаються або не подобаються літературні та музичні твори «масової культури»?
Крок 3.Поміркуйте над питаннями:
1. Чому, на вашу думку, реалізм домінував у мистецтві перед Першою світовою війною?2. Чому творчість В. Кандинського та К. Малевича й досі популярна в Європі та США?3. Як науково-технічний прогрес став поштовхом для формування нових стильових напрямів у мистецтві супрематизму?4. Чому саме Голлівуд став центром кіномистецтва в першій половині XX ст.?
Крок 4.Розгляньте карикатуру на творчість видатних художників: як виглядав би на їхніх полотнах коронавірус, якби ці художники були нашими сучасниками. Чому саме такою є "візуалізація" творчості відомих митців?
- Опрацюйте матеріал підручника § 25, 26 та перегляньте навчальне відео Світова культура 30-х років ХХ століття.
- Виконайте інтерактивну вправу "Світова культура у міжвоєнний період".
- Виконайте одне із творчих завдань на оцінку.
У ході роботи з текстом підручника заповніть таблицю "Найважливіші досягнення науки і техніки в міжвоєнний період"
Крок 2.
Найважливіші досягнення науки і техніки | Ім’я вченого/винахідника | Вплив відкриття/винаходу на повсякденне життя людей |
- Схарактеризуйте основні ідеї та течії модернізму.
- Висловіть своє ставлення до «масової культури».
- Чим вам подобаються або не подобаються літературні та музичні твори «масової культури»?
Крок 3.
Поміркуйте над питаннями:
1. Чому, на вашу думку, реалізм домінував у мистецтві перед Першою світовою війною?
2. Чому творчість В. Кандинського та К. Малевича й досі популярна в Європі та США?
3. Як науково-технічний прогрес став поштовхом для формування нових стильових напрямів у мистецтві супрематизму?
4. Чому саме Голлівуд став центром кіномистецтва в першій половині XX ст.?
Крок 4.
Розгляньте карикатуру на творчість видатних художників: як виглядав би на їхніх полотнах коронавірус, якби ці художники були нашими сучасниками. Чому саме такою є "візуалізація" творчості відомих митців?
31 травня 2023
- "Велика трійка", операція "Оверлорд", другий фронт, ленд-ліз, капітуляція, Нюрнберзький процес, Токійський процес.
- Перегляньте навчальні відео:
Тема уроку: Практичне заняття "Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років"
Завдання:- Опрацюйте матеріал до практичного заняття "Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років у світлі історичних джерел" (ст.193-197 підручника або за посиланням)
- Оберіть два розділи на вибір із запропонованих та виконайте завдання до них (усно).
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Опрацювати § 25, 26, усно відповідати на запитання.
Повторити § 20-26, знати основні понтяття, хронологію Другої світової війни, історичну карту. Бути готовими до підсумкового тестування.
Немає коментарів:
Дописати коментар