середа, 25 березня 2020 р.

Всесвітня історія 10 клас

05 жовтня 2022

Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань.

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити.
  2. Повторіть  матеріал підручника § 1-3
  3. Запишіть значення трьох подій, трьох історичних особистостей та трьох термінів на ваш  вибір, що мають відношення до І Світової війни. 
  4. Виконайте інтерактивну вправу "Перша світова війна"
  5. Виконайте інтерактивну вправу "Перша світова війна"".

Дистанційне навчання
12 жовтня 2022

Тема уроку: "14 пунктів Вудро Вілсона". Паризька мирна конференція. Українське питання на Паризькій конференції. Версальський договір. Створення Ліги Націй. Мирні договори із союзниками Німеччини.

Завдання до уроку:
  1. Запиишіть тему уроку у зошити.
  2. Перегляньте навчальне відео "Паризька мирна конференція та мирні договори", щоб ви могли краще зрозуміти навчальний матеріал. 
  3. Працюйте з матеріалом підручника § 4.
  4. Опрацюйте пункт 1 § 4 та визначте «14 пунктів» В. Вілсона були спрямовані на якнайшвидше завершення війни чи на облаштування повоєнного світу? Свою відповідь обґрунтуйте.
  5. Опрацюйте пункт 2 § 4 та дізнайтеся, як розпочалася та діяла мирна конференція у Парижі 18 січня 1919 р.
  6. Опрацюйте пункт 3 і 4  § 4 та з'ясуйте у чому полягало «українське питання»? Чи було воно вирішене на Паризькій конференції? Вкажіть 4 причини, чому інтерес до появи незележної української дежави у 1919 році був відсутній? Порівняйте суть "українського" та "російського" питань на момент роботи Паризької конференції.
  7. Опрацюйте пункт 5 та визначте основні положення Версальського мирного договору (28.06.1919) з Німеччиною. Запишіть термін репарації у зошити. Ознайомтеся із історичними документами у рубриці "Свідчення" (ст. 51).
  8. Використовуючи текст пунку 6 (с. 52–53) і схему на с. 52, розкрийте механізм створення, сильні й слабкі сторони Ліги Націй. 
  9. За матеріалами пункту 7 назвіть головні положення мирних договорів з Австрією, Угорщиною, Болгарією та Туреччиною. Який із договорів стосувався території Закарпатської України?
  10. Виконайте інтерактивну вправу "Паризька мирна конференція "
Дистанційне навчання
16 листопада 2022

Тема уроку: Сполучені Штати Америки. Зростання ролі США на міжнародній арені.
Доба "Проспериті". Велика депресія. "Новий курс" Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки"

Завдання до уроку:
  1. Запиишіть тему уроку у зошити.
  2. Працюйте з матеріалом підручника § 6.
  3. Виконайте інтерактивну вправу "Сполучені Штати Америки у міжвоєнний період".
  4. Опрацюйте пункт 1 § 6Використовуючи діаграму на с. 72, охарактеризуйте економічне становище й місце США у світі після Великої війни. Розкрийте зміст історичного  поняття «ізоляціонізм».
  5. Опрацюйте пункт 2 § 6Чим Ви можете пояснити той факт, що після війни в Америці розпочалася доба «проспериті»? Розкрийте зміст історичного  поняття «проспериті». Чим Ви можете пояснити причини бізнесового успіху Г. Форда? Кого Ви можете назвати із сучасних лідерів інноваційних технологій у світі?
  6. Опрацюйте пункт  4 і 5  § 6Охарактеризуйте особливості «Великої депресії» та «Нового курсу» Ф. Рузвельта. 
  7. Перегляньте навчальне відео та визначте: які, на ваш погляд, уроки «Великої депресії» доцільно врахувати урядам і громадянам сучасних країн? Чи були серед заходів «Нового курсу» Ф. Д. Рузвельта такі, які, на вашу думку, можна застосувати в процесі  відновлення України? 

Дистанційне навчання
07 грудня 2022

Тема уроку: Італія. Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Встановлення фашистського режиму. 
Завдання до уроку:
  1. Повторіть вивчений матеріал § 8 та розв'яжіть усно або письмово кросворд "Франція 👇
  2. Запиишіть тему уроку у зошити.
  3. Працюйте з матеріалом підручника § 9.
  4. Виконайте інтерактивну вправу "Італія".
  5. Опрацюйте пункт 1 § 9Використовуючи схему на с. 96, охарактеризуйте наслідки І Світової війни для Італії. Схарактеризуйте усно економічне та політичне становище Італії у 20-30 рр. ХХ ст.
  6. Опрацюйте пункт 2 § 9. Дайте усно відповідь на запитання 2-6 на ст. 104, щоб визначити причини, суть, сили, які підтримували встановлення фашизму в Італії 29 жовтня 1922 р. Скористайтеся схемою на ст. 99.
  7. Опрацюйте пункт  3 § 9Оцініть ідею та втілення у життя корпоративної держави в Італії.
  8. Запишіть нові терміни у зошити.
  9. Перегляньте навчальне відео 👇

Дистанційне навчання
13 грудня 2023

Тема уроку: Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймарської  республікиталія. Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Встановлення фашистського режиму. 
Завдання до уроку:
  1. Повторіть вивчений матеріал § 8 та розв'яжіть усно або письмово кросворд "Франція 👇
  2. Запиишіть тему уроку у зошити.
  3. Працюйте з матеріалом підручника § 9.
  4. Виконайте інтерактивну вправу "Італія".
  5. Опрацюйте пункт 1 § 9Використовуючи схему на с. 96, охарактеризуйте наслідки І Світової війни для Італії. Схарактеризуйте усно економічне та політичне становище Італії у 20-30 рр. ХХ ст.
  6. Опрацюйте пункт 2 § 9. Дайте усно відповідь на запитання 2-6 на ст. 104, щоб визначити причини, суть, сили, які підтримували встановлення фашизму в Італії 29 жовтня 1922 р. Скористайтеся схемою на ст. 99.
  7. Опрацюйте пункт  3 § 9Оцініть ідею та втілення у життя корпоративної держави в Італії.
  8. Запишіть нові терміни у зошити.
  9. Перегляньте навчальне відео 👇



ІІ семестр
Дистанційне навчання
18-25 січня 2023

Тема уроку: Виклики міжвоєнного часу.
Практичне заняття № 3 "Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю".
Громадянська війна в Іспанії.


Основні питання:
  • Європа від економічної стабільності до світової кризи.
  • Європа перед вибором між демократією та авторитаризмом. 
  • Радикалаізація політичного життя.

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити. Спочатку працюйте з матеріалом підручника § 12.
  2. Опрацюйте пункт 1 § 12. Чому уряди більшості країн Європи та США вдалися до запровадження на початку 1930-х років державного регулювання економіки?
  3. Опрацюйте пункти 2 і 4  § 12. Ознайомтеся з причинами появи, природою, видами та сімома характерними ознаками тоталітарних режимів. При роботі  скористайтеся таблицею на с. 127.
  4. Приступіть до виконання практичного заняття. На ст. 131-133 представлені матеріали до нього. Виберіть одне із виділених крапочкою завдання (всього завдань 7) і виконайте його письмово на оцінку.
  5.  Завдання до уроку за 25 січня.  Опрацюйте пункт 3 § 12. Поясніть причини громадянської війни в Іспанії. Чому, незважаючи на допомогу з-за кордону, прихильники республіки все ж зазнали поразки в громадянській війні? Чи міг, на Вашу думку, результат громадянської війни в Іспанії бути іншим? Якщо міг, то за яких умов?

01 лютого 2023

Тема уроку: Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої. Переворот 1926 року. Чехословацька республіка.
 


Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 13.
  2. Опрацюйте пункт 1 § 13Яке місце на Паризькій мирній конференції займало «польське питання» та як воно було пов’язане з «українським питанням»?
  3. Опрацюйте пункт 2 § 13Опишіть перебіг і результати польсько-радянської війни 1920 р. Використайте висловлювання К. Кшечуновича, Т. Махальського та М. Тухачевського (с. 138). Які цілі переслідувала Польща, укладаючи союзницьку угоду із С. Петлюрою, а які — українська влада, підписуючи угоду з Польщею?
  4. Опрацюйте пункт 3 § 13Назвіть важливі ознаки режиму «санації» у Польщі. Чи був, на Вашу думку, «санаційний» режим тоталітарним?
  5. Опрацюйте пункт 4 § 13.  Охарактеризуйте передумови й обставини утворення ЧСР.  Скориставшись діаграмою на с. 141, визначте, якою була частка українців у Чехословаччині.  Як Ви можете прокоментувати слова Д. Ллойд Джорджа про те, що «народи, які не встигли ще самі скуштувати плодів свободи, уже намагаються підкорити інших»? Охарактеризуйте причини нацистської пропагандистської кампанії довкола «судетської проблеми» у ЧСР.
Додатковий матеріал:

08-15 лютого 2023

Тема уроку:  Угорська революція. Режим Міклоша Горті Румунія у міжвоєнні роки. Болгарія в міжвоєнні роки. Утворення королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії.
Практичне заняття № 4


Завдання до уроку:
  1. Пройдіть тестування за темою 
  2. Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 14.
  3. Опрацюйте пункт 1 § 13Яке місце на Паризькій мирній конференції займало «польське питання» та як воно було пов’язане з «українським питанням»?
  4. Опрацюйте пункт 2 § 13Опишіть перебіг і результати польсько-радянської війни 1920 р. Використайте висловлювання К. Кшечуновича, Т. Махальського та М. Тухачевського (с. 138). Які цілі переслідувала Польща, укладаючи союзницьку угоду із С. Петлюрою, а які — українська влада, підписуючи угоду з Польщею?
  5. Опрацюйте пункт 3 § 13Назвіть важливі ознаки режиму «санації» у Польщі. Чи був, на Вашу думку, «санаційний» режим тоталітарним?
  6. Опрацюйте пункт 4 § 13.  Охарактеризуйте передумови й обставини утворення ЧСР.  Скориставшись діаграмою на с. 141, визначте, якою була частка українців у Чехословаччині.  Як Ви можете прокоментувати слова Д. Ллойд Джорджа про те, що «народи, які не встигли ще самі скуштувати плодів свободи, уже намагаються підкорити інших»? Охарактеризуйте причини нацистської пропагандистської кампанії довкола «судетської проблеми» у ЧСР.
Додатковий матеріал:

Дистанційне навчання
22 лютого  2023

Тема уроку: Урок узагальнення і  систематизації знань.

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити. Повторіть  матеріал підручника § 12-14
  2. Виконайте підсумкове тестування за темами "Виклики міжвоєнного часу", "Держави Центрально-Східної Європи" 

Увага! Учні, допишіть практичне заняття за 14 лютого! 

Дистанційне навчання
08 березня  2023

Тема уроку: Практичне заняття № 5 "Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів".

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити. Повторіть  матеріал підручника § 15, 16
  2. Прочитайте пункт 3 "Індія"  § 15. Усно дайте відповідь на запитання 👇. Це допоможе вам виконати практичне заняття. 
  • Назвіть основні принципи гандизму. Якою мірою, на Ваш погляд, вони відповідали духу часу й особливостям Індії?
  • Більшість індійців поділяла переконання М. Ганді, що шлях до незалежності Індії пролягає через сатьяграху (тактика ненасильницької боротьби). Чим Ви можете пояснити таку масову підтримку народом свого лідера?
  • Чи існує, на Вашу думку, безпосередній зв’язок між трьома кампаніями громадянської непокори та Актом про управління Індією 1935 р.?
3. Приступіть до виконання практичного заняття (ст. 170) або на зображенні 👇.  

15 березня 2023

Тема уроку: Урок контролю та корекції знань.

Завдання до уроку:
  1. Повторіть  вивчений матеріал підручника § 12-16. 
  2. Виконайте інтерактивну вправу "Держави Центральної та Східної Європи".
  3. Виконайте інтерактивну вправу "Події та діячі Центральної та Східної Європи".
  4. Виконайте інтерактивну вправу "Порівняння Махатми Ґанді та Чан Кайші". 
  5. Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал та підготуватися до контрольної роботи (10-Б клас).

05 квітня 2023

Тема уроку:  Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних відносин. Вісь "Берлін-Рим-Токіо". Нарощення озброєнь.


Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 17,18.
  2. Перегляньте навчальне відео 👇
  3. Пройдіть тестування за темою (формувальне оцінювання). 

12 квітня 2023

Тема уроку:  Задоволення територіальних претензій Німеччини: аншлюс Австрії та Мюнхенська угода. Радянсько/совєтсько-німецький пакт про ненепад (пакт Молотова Рббентропа) та його наслідки для світу.

Завдання до уроку:
  1. Пройдіть тестування за  темою попереднього уроку. 
  2. Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 19.
  3. Перегляньте навчальне відео 👇
  4. Виконайте цікаві інтерактивні завдання у школі та вдома:
Поняття та терміни

19 квітня 2023

Тема уроку:  Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика періодів війни.

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 20, 21.
  2. Перегляньте навчальні відео 👇
     
     
  3. Використайте онлайн-ресурс Cross та складіть кросворд із 12 слів "Початок і розгортання ІІ Світової війни. Події 1941-1942 рр.". Використовуйте слова, які відповідають темі уроку. 
  4. Використайте онлайн-ресур Генератор ребусів та своріть ребуси із таких термінів: бліцкриг, "Дивна війна", колабораціонізм, "Барбаросса", "новий порядок".

26 квітня 2023

Тема уроку:  Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її  значення.

Завдання до уроку:
  1. Запишіть тему уроку у зошити. Працюйте з матеріалом підручника § 21,22.
  2. Перегляньте навчальні відео 👇 
     
  3. Вивчіть та запишіть у зошити основні терміни: окупаційний режим, колабораціонізм, рух Опору, стратегії виживання, "корінний перелом".
  4. Використайте онлайн-ресур Генератор ребусів та своріть ребуси із термінів, що відповідають темі.

17-24 травня  2023

Тема уроку:  Повсякденне життя та культура у міжвоєнний період.

Завдання до уроку:

  1. Опрацюйте матеріал підручника § 25, 26 та перегляньте навчальне відео Світова культура 30-х років ХХ століття.
  2. Виконайте інтерактивну вправу "Світова культура у міжвоєнний період".
  3. Виконайте одне із творчих завдань на оцінку.
Крок 1.
У ході роботи з текстом підручника заповніть таблицю "Найважливіші досягнення науки і техніки в міжвоєнний період"

Найважливіші досягнення науки і техніки
Ім’я вченого/винахідника
Вплив відкриття/винаходу на повсякденне життя людей





Крок 2.

  1. Схарактеризуйте основні ідеї та течії модернізму.
  2. Висловіть своє ставлення до «масової культури».
  3. Чим вам подобаються або не подобаються літературні та музичні твори «масової культури»?

Крок 3.
Поміркуйте над питаннями:

1. Чому, на вашу думку, реалізм домінував у мистецтві перед Першою світовою війною?
2. Чому творчість В. Кандинського та К. Малевича й досі популярна в Європі та США?
3. Як науково-технічний прогрес став поштовхом для формування нових стильових напрямів у мистецтві супрематизму?
4. Чому саме Голлівуд став центром кіномистецтва в першій половині XX ст.?

Крок 4.
Розгляньте карикатуру на творчість видатних художників: як виглядав би на їхніх полотнах коронавірус, якби ці художники були нашими сучасниками. Чому саме такою є "візуалізація" творчості відомих митців?

31 травня  2023

Тема: Урок узагальнення і систематизації знань. Підсумковий урок за ІІ семестр. 

Завдання до уроку:
  1. Виконайте завдання попередніх уроків. 
  2. Пройдіть підсумкове тестування за темою "Друга світова війна. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період"
























































  1. "Велика трійка", операція "Оверлорд", другий фронт, ленд-ліз, капітуляція, Нюрнберзький процес, Токійський процес.
  2. Перегляньте навчальні відео: 

Тема уроку: Практичне заняття "Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років"
Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал до практичного заняття "Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років у світлі історичних джерел" (ст.193-197 підручника або за посиланням)
  2. Оберіть два розділи на вибір із запропонованих та виконайте завдання до них (усно).


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Опрацювати  § 25, 26, усно відповідати на запитання. 
Повторити § 20-26, знати основні понтяття, хронологію Другої світової війни, історичну карту. Бути готовими до підсумкового тестування.









Немає коментарів:

Дописати коментар

Факультатив МГП

21-28 вересня  2022 Тема уроку: Права людини і збройний конфлікт.  Права людини як цінність.  Невідчужувані права людини. Основне питання: Щ...