середа, 25 березня 2020 р.

Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) 6 клас


Дистанційне навчання

01.03.2021

Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань з теми "Антична грецька цивілізація класичної доби".
Грецька трієра

Завдання до уроку:
  1. Повторіть матеріал підручника   § 30-35
  2. Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивченої теми (завдання 3-11).
  3. Інтерактивна вправа "Греко-перські війни"
  4. Знайдіть пару "Греція класичної доби" 
  5. Відкрийте пазл "Греко-перські війни"
  6. Інтерактивна гра "Золотий вік Перікла"
  7. Інтерактивна гра "Олімпійські ігри"
  8. Робота з історичною картою "Греко-перські війни"
  9. Відкрийте пазл "Культура, релігія, побут греків"
  10. За  § 33 виконайте завдання "Наука Стародавньої Греції"
  11. Знайдіть слова "Давньогрецькі вчені"
  12. Інтерактивна вправа "Досягнення грецької науки"
  13. Важливе повідомлення! На наступному уроці  з історії контрольна робота.

Дистанційне навчання
02.03.2021

Тема уроку: Урок контролю та корекції знань з  теми "Антична грецька цивілізація класичної доби".

Завдання до уроку:
  1. Повторіть матеріал підручника   § 30-35 
  2. Пройдіть на оцінку  тестування з теми "Антична грецька цивілізація класичної доби"
  3. Учні, зверніть увагу, що вчителем встановлені такі налаштування сесії: правильні відповіді не показуються, дозволено одну спробу на питання, час тестування 30 хв. 

Дистанційне навчання

09.03.2021

Тема уроку: Утворення імперії Александра Македонського.

Завдання до уроку:
  1. Важливе повідомлення! Учні, ви молодці! Багато із вас виконали контрольне тестування за 02 березня (див. вище). Ті учні, які не виконали, переходьте за посиланням тестування з теми "Антична грецька цивілізація класичної доби"Успіхів вам!
  2. Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника   § 36
  3. Перегляньте навчальне відео "Одна історія. Александр Македонський".
  4. Складіть пазл "Александр Македонський (фрагмент мозаїки)"
  5. Розгляньте хронодіаграму (шкалу часу). За допомогою підручника та цієї шкали запамятайте дати ключових подій, що пов'язані з діяльністю Александра Македонського.

Дистанційне навчання

15.03.2021

Тема уроку: Утворення імперії Александра Македонського.

Завдання до уроку:
  1. Інтерактивна гра Александр Македонський
  2. Опрацюйте матеріал підручника   § 36
  3. Перегляньте навчальне відео "Одна історія. Александр Македонський".
  4. Виконайте усно творче завдання:
  5. Виконайте інтерактивну вікторину "Александр Македонський" 
  6. Інтерактивна вправа "Східний похід Александра Македонського"
  7. Встановіть хронологічну послідовність "Східний похід Александра Македонського"
  8. Робота з історичною картою "Східний похід Александра Македонського"
  9. Підготуйтеся до тестування за вивченою темою!

Дистанційне навчання

29.03.2021

Тема уроку: Елліністичні держави в ІV-ІІ ст. до н.е. Культура еллінізму.

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте послідовно пункти 1-3  § 37 підручника.  
  2. Перегляньте навчальну презентацію "Елліністичні держави в ІV-ІІ ст. до н.е. Культура еллінізму"
  3. Перегляньте навчальне відео Епоха еллінізму.
  4. Практичне завдання. Підготуйте творчий проєкт "Сім чудес Стародавноього світу". На листкові формату А-4 зобразіть малюнок чи ілюстрацію, також дадайте коротку інформацію про одне із чудес Стародавнього світу.
  5. Повторіть навчальний матеріал § 36-37 підручника та підготуйтеся до уроку узагальнення знань (тестування).

Дистанційне навчання

30.03.2021

Тема уроку: Урок узагальненя і ситематизації знань з теми "Доба еллінізму".

Завдання до уроку:
  1. Повторіть матеріал підручника   § 36-37 
  2. Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивчених тем (завдання 3-5) та успішного проходження тестування (завдання 6).
  3. Складіть пазл та дайте йому назву.
  4. Інтерактивна вікторина Александр Македонський
  5. Інтерактивна вправа Доба еллінізму
  6. Пройдіть на оцінку тестування з теми "Імперія Александра Македонського. Доба еллінізму".

Дистанційне навчання

05.04.2021

Тема уроку: Природні умови Італії та виникнення міста Рим.

Завдання до уроку:
  1. Важливе повідомлення! Учні, ви молодці! Багато із вас виконали  тестування за 30 березня (див. вище). Ті учні, які не виконали, переходьте за посиланням тестування з теми "Імперія Александра Македонського. Доба еллінізму"Успіхів вам!
  2. Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника   § 39
  3. Опрацюйте навчальну презентацію  "Природні умови Італії та виникнення міста Рим"
  4. Перегляньте навчальне відео "Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Риму".
  5. Складіть пазл "Історична карта. Апеннінський півострів"
  6. Інтерактивна вікторина Природні умови Італії та виникнення міста Рим
  7. Інтерактивна вправа Природні умови Італії та виникнення міста Рим

Дистанційне навчання

06.04.2021

Тема уроку: Римська республіка V - середини ІІІ ст. до н.е. 

Завдання до уроку:
  1. Пройдіть тестування з вивченої теми  "Природні умови Італії та виникнення міста Рим"
  2. Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника   § 40
  3. Перегляньте навчальне відео "Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму".
  4. Визначте спільні і відмінні риси у розвитку Афінської республіки та Стародавнього Риму за часів республіки?
  5. Інтерактивна вправа "Закони ХІІ таблиць"
  6. Інтерактивна вправа "Римські посадовці"

Дистанційне навчання

12.04.2021

Тема уроку: Римська республіка в ІІ ст. до н.е. Боротьба Риму за панування у Середземномор'ї

Завдання до уроку:

  1. Пройдіть тестування з вивченої теми  "Римська республіка V - середини ІІІ ст. до н.е. " (за § 40).
  2. Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника   § 41
  3. Перегляньте навчальне відео "Римська республіка в ІІ ст. до н.е. Військова експансія (завоювання) Риму".
  4. Перегляньте навчальну презентацію "Військова експансія Риму. Пунічін війни"
  5. Інтерактивна вправа "Римська республіка у V-І ст. до н.е."

Дистанційне навчання

13.04.2021

Тема уроку: Релігія, сім'я, виховання і господарство давніх римлян.

Завдання до уроку:

  1. Важливе повідомлення! Учні , які не виконали завдання 1 за 12 квітня, пройдіть тестування з вивченої теми  "Римська республіка V - середини ІІІ ст. до н.е. " (за § 40).
  2. Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника   § 42
  3. Перегляньте навчальне відео "Релігія, сім'я, виховання і господарство давніх римлян"
  4. Перегляньте навчальну презентацію "Релігія, сім'я, виховання і господарство давніх римлян" та вивчіть 5 римських богів (на вибір).
  5. Інтерактивна вправа "Релігія та звичаї давніх римлян"
  6. Інтерактивна вправа "Релігія, сім'я та звичаї давніх римлян у період Республіки"
  7. Розгадайте ребуси "Давньоримські боги"
  8. Інтеративна вправа "Місто Рим та життя його мешканців".

Дистанційне навчання

19.04.2021

Тема уроку: Диктатура Гая Юлія Цезаря.

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника   § 43
  2. Перегляньте навчальне відео Диктатура Гая Юлія Цезаря
  3. Перегляньте навчальну презентацію Диктатура Гая Юлія Цезаря 
  4. Цікаве відео "Історія в особистостях. Юлій Цезар"
  5. Інтерактивна вправа "Диктатура Юлія Цезаря"
  6. Складіть пазл "І ти, Бруте?".
  7. Використайте онлайн-ресур "Хмарка слів" та створіть хмарку за вивченою темою.

Дистанційне навчання

20.04.2021

Тема уроку: Повторювально-узагальнюючий урок з теми "Давній Рим за царської та республіканської доби".

Завдання до уроку:
  1. Перегляньте навчальну презентацію Диктатура Гая Юлія Цезаря 
  2. Перевір свої знання!
  3. Інтерактивний кросворд "Диктатура Гая Юлія Цезаря"
  4. Інтерактивна вправа "Юлій Цезар"
  5. Інтерактивна вправа "Диктатура Юлія Цезаря"
  6. Пройдіть тестування "Диктатура Гая Юлія Цезаря"
  7. Повторіть  матеріал підручника   § 39-43 та підготуйтеся до уроку контролю та корекції знань із вивченої теми. 

Дистанційне навчання

26.04.2021

Тема уроку: Урок контролю та корекції знань з теми "Давній Рим за царської та республіканської доби".

Завдання до уроку:
  1. Повторіть  матеріал підручника   § 39-43
  2. Пройдіть на оцінку тестування "Стародавній Рим за царської та республіканської доби"

Дистанційне навчання

27.04.2021

Тема уроку: Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

Завдання до уроку:
  1. Важливе повідомлення! Шестикласники, урок контролю та корекції знань за 26 квітня (вверху) виконали 7 учнів із 6-А класу та 7 учнів із 6-Б класу. Ті учні, які не виконали тестуваання, перейдіть за посиланням та виконайте сьогодні. 
  2. Оапрацюйте матеріал підручника § 44
  3. Перегляньте навчальне відео Октавіан Август
  4. навчальну презентацію "Створення Римської імперії. Октавіан Август" 
  5. Складіть пазл Октавіан Август.
  6. Інтерактивна вправа "Визначте характерні риси політики Марка Антонія та Октавіана Августа" 
  7. Інтерактивна вправа "Правління Октавіана Августа"

Дистанційне навчання

27.04.2021

Тема уроку: Виникнення християнства.

Завдання до уроку:

  1. Інтерактивна вправа "Римська імперія. Октавіан Август".
  2. Опрацюйте матеріал підручника § 47
  3. Перегляньте навчальне відео "Виникнення християнства"
  4. Опрацюйте навчальну презентацію "Виникнення та поширення християнства":  виконайте завдання (слайди 1-2); опрацюйте новий матеріал (слайди 6-16); закріплення знань: складіть письмово хронологічну таблицю (слайд 17); домашнє завдання (слайд 19). 
  5. Інтерактивна вправа "Виникнення і пощирення християнства" 
  6. Інтерактивний кросворд "Лічба часу в історії Стародавнього світу" (увага: одна відповідь у кросворді може складатися із декількох слів.

Дистанційне навчання

11.05.2021

Тема уроку: Римська імперія в ІІІ-ІV ст. 

Завдання до уроку:

  1. Інтерактивна вправа "Стародавній Рим".
  2. Складіть пазл "Ісус Христос - добрий пастир".
  3. Опрацюйте матеріал підручника § 46
  4. Опрацюйте навчальну презентацію "Кризові явища у Римській імперії. Римська імперія у ІІІ-ІV ст."
  5. Виконайте завдання (слайди 3-4).
  6. Виконайте історичний диктант та перевірте свої відповді (слайди 5-6).
  7. Опрацюйте новий матеріал (слайди 7-17)
  8. Закріплення знань (слайди 18-21)
  9. Домашнє завдання (слайд 22)
  10. Цікаве відео "Цей день в історії. Заснування Константинополя".
  11. Інтерактивна вправа "Кризові явища в Римській імперії та її порділ".
  12. Інтерактивна гра "Перший мільйон" .

  1. Виконайте інтерактивне завдання "Місто Рим та життя його мешканців"

17.05.2021

Тема уроку: Практичне заняття "Культура Давнього Рму".

Завдання до уроку:

  1. Оапрацюйте послідовно пункти 1-3 § 48  підручника. 
  2. Працюємо із робочими зошитами.
  3. Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 103-105), використовуючи матеріал підручника.
  4. Скористайтеся, за потреби, і цією презентацією. Вона допоможе візуалізувати (побачити) матеріал, який вивчається.
  5. Додаткова навчальна інформація! 
  6. Перегляньте навчальний відеоурок: Пантеон римських богів. Культура. Римське право
  7. Перегляньте навчальні відео:

Як потрапити в минуле? 

3-D реконструкції Стародавнього Риму (повний перелік)

18-19.05.2021

Тема уроку: Початок Великого переселення народів. Падіння Західної Римської імперії.

Завдання до уроку:

  1. Інтерактивний кросворд "Культура Давнього Риму"
  2. Пройдіть разом зі вчителем тестування "Виникнення та поширення християнства"
  3. Опрацюйте послідовно пункти 1-3 § 49  підручника. 
  4. Перегляньте навчальне відео "Падіння Західної Римської імперії"
  5. Опрацюйте навчальну презентацію "Початок Великого переселення народів. Падіння Західної Римської імперії"
  6. Пригадайте вивчений матеріал та виконайте завдання (слайди 2-4).
  7. Опрацюйте новий матеріал (слайди 5-14).
  8. Закріплення знань: перегляньте хронологічну таблицю та дайте  усно відповідь на запитання (слайд 15-16).
  9. Домашнє завдання (слайд 17).
  10. Працюємо із робочими зошитами.
  11. Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 106), використовуючи матеріал підручника.

24.05.2021

Тема уроку: Походження слов'янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов'ян. Анти і склавини на теренах України.

Завдання до уроку:

  1. Оапрацюйте послідовно пункти 1-3 § 49  підручника. 
  2. Опрацюйте навчальну презентацію "Походження слов'янських народів" та виконайте послідовно завдання:  опрацюйте навчальний матеріал (слайди 3-5), виконайте завдання (слайди 6), опрацюйте навчальний матеріал (слайди 7-17), домашнє завдання (слайд 18).
  3. Перегляньте навчальне відео "Походження та розселення давніх слов'ян".
  4. Інтерактивна вправа "Слов'яни".
  5. Розгадайте ребуси: 

25.05.2021

Тема уроку: Практичне заняття "Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов'ян".

Завдання до уроку:

  1. Оапрацюйте послідовно пункти 1-3 § 50  підручника. 
  2. Працюємо із робочими зошитами.
  3. Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 108), використовуючи матеріал підручника та презентації.
  4. Скористайтеся цією презентацією. Вона допоможе візуалізувати (побачити) матеріал, який вивчається.
  5. Повторіть вивчений матеріал за §39-49 та підготуйтеся до уроків узагальнення знань.

Дистанційне навчання
11.01.2021
Тема уроку: Кіммерія та Скіфія.
Таємничі кіммерійці
Войовничі скіфи

Завдання до уроку:
  1. Опрацюйте матеріал підручника  § 26
  2. Перегляньте навчальну презентацію "Кіммерійці та скіфи на території України"
  3. Виконайте письмово завдання 1-4 у робочому зошиті на ст. 41-42.
  4. Для закріплення і повторення вивченого матеріалу пройдіть тестування "Грецькі міста-колонії у Північному Причорномор'ї. Кіммерія та Скіфія." 

Дистанційне навчання
12.01.2021

Тема уроку: Практичне заняття "Історичні джерела про скіфів".

Завдання до уроку:
  1. Відкрийте   § 27 підручника та послідовно опрацюйте пункти 1-3.
  2. Працюємо із робочими зошитами.
  3. Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 42-43), використовуючи матеріал підручника.
  4. Скористайтеся, за потреби, і цією презентацією. Вона допоможе візуалізувати (побачити) матеріал, який вивчається.

Дистанційне навчання
18.01.2021

Тема уроку: Афінська та Спартанська держави

Завдання до уроку:
  1. Відкрийте   § 28 підручника та послідовно опрацюйте пункти 1-3
  2. Перегляньте навчальну презентацію "Афіни та Спарта"
  3. Опрацюйте пункт 4 самостійно та визначте особливості суспільного життя Спарти.
  4. Працюємо із робочими зошитами.
  5. Виконайте завдання 4, 5 письмово (ст. 65-66), використовуючи матеріал підручника.
  6. Додатково перегляньте навчальне відео Афінська держава

Дистанційне навчання
19.01.2021

Тема уроку: Практичне заняття "Побут і виховання спартанців"

Завдання до уроку:
  1. Перегляньте навчальне відео Давня Спарта
  2. Відкрийте   § 29 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-3.
  3. Працюємо із робочими зошитами.
  4. Виконайте у робочих зошитах завдання 1-3 письмово (ст. 66-67), використовуючи матеріал підручника.
  5. Повторіть вивчений матеріал § 20-29 та підготуйтеся до уроку узагальнення знань.

Дистанційне навчання
25.01.2021

Тема уроку: Повторювально-узагальнюючий урок з теми "Становлення Античної грецької цивілізації", "Кіммерія та Скіфія".

Завдання до уроку:
  1. Повторіть матеріал підручника   § 20-29 
  2. Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивчених тем (завдання 3-9) та успішного проходження тестування (завдання 10).
  3. Складіть пазл та дайте йому назву.
  4. Інтерактивна вправа Зародження цивілізації в Давній Греції
  5. Розв'яжіть кросворд Давня Греція
  6. Інтерактивна вправа "Так чи ні?"
  7. Завдання на карті "Античні міста Північного Причорномор’я і Криму"
  8. Знайдіть пару "Велика грецька колонізація"
  9. Пазл "Реформи Солона та Клісфена"
  10. Пройдіть на оцінку тестування з теми "Становлення Античної грецької цивілізації", "Кіммерія та Скіфія".

Дистанційне навчання
26.01.2021

Тема уроку: Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)

Завдання до уроку:
  1. Відкрийте   § 30 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-4.
  2. Перегляньте навчальну презентацію "Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)"
  3. Працюємо із робочими зошитами.
  4. Виконайте завдання 1, 3, 4 письмово (ст. 67-69), використовуючи матеріал підручника та слайди презентації.

Дистанційне навчання
01.02.2021

Тема уроку: Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)

Завдання до уроку:
  1. Відкрийте   § 30 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-4.
  2. Перегляньте навчальну презентацію "Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)"
  3. Виконайте інтерактивні вправи.  
  4. Грецькі міста колонії у Північному Причорномор'ї" (скориставшись картою, знайдіть місця розташування грецьких полісів).
  5. Вгадай слово "Давня Греція"
  6. Знайди пару "Антична грецька цивілізація класичної доби"
  7. Кросворд "Давня Греція"

Повторіть вивчений матеріал. Завтра, 02 лютого, урок із всесвітньої історії відбудеться у ZOOM. Також буде проведена командна гра у Сlasstime.

Дистанційне навчання
02.02.2021

Тема уроку: Розквіт Афінської демократії

Завдання до уроку:
  1. Для закріплення і повторення вивченого матеріалу пройдіть тестування "Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.) 
  2. Відкрийте   § 31 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-3.
  3. Працюємо із робочими зошитами.
  4. Виконайте завдання 1-2 письмово (ст. 70), використовуючи матеріал підручника.
  5. Виконайте інтерактивну вправу "Золотий вік Перікла"

                                     

23.02.2021

Тема уроку: Підкорення Греції Македонією.

Завдання до уроку:

  1. Відкрийте   § 35 підручника та послідовно опрацюйте пункти 1-3
  2. Перегляньте навчальну презентацію "Афіни та Спарта"
  3. Опрацюйте пункт 4 самостійно та визначте особливості суспільного життя Спарти.
  4. Працюємо із робочими зошитами.
  5. Виконайте завдання 4, 5 письмово (ст. 65-66), використовуючи матеріал підручника.
  6. Додатково перегляньте навчальне відео Афінська держава

                                      

02.11.2020

Тема уроку: Фінікія та Ізраїльсько-Юдейське царство.

Завдання: 
  1. Опрацюйте матеріал підручника:  § 13
  2. Перегляньте навчальні матеріали за посиланням: Фінікія та Ізраїльсько-Юдейське царство
  3. Виконайте письмово всі завдання до вивченої теми у робочому зошиті (ст.36-38).
                                   

03.11.2020

Тема уроку: Нововавилонська та Перська держави.

Завдання: 
  1. Опрацюйте матеріал підручника:  § 14
  2. Перегляньте навчальні матеріали за посиланням: Передня Азія у І тисячолітті до н. е.
  3. Виконайте письмово всі завдання до вивченої теми у робочому зошиті (ст. 38-41).

10-16.11.2020

Тема уроку: Індійська цивілізація

Завдання: 
  1. Опрацюйте матеріал підручника:  § 15, 16
  2. Перегляньте навчальні матеріали за посиланнями:
Складіть пазл: Стародавня Індія (історична карта)
Складіть пазл: Походження варн
Складіть пазл: Статуя Будди в музеї м. Сарнатх 

Перевір свої знання:


                                          17-23.11.2020

Тема уроку: Китайська цивілізація

Завдання: 
  1. Опрацюйте матеріал підручника:  § 17, 18, 19
  2. Перегляньте навчальне відео "Стародавній Китай"
  3. Перегляньте навчальні матеріали за посиланнями:

Складіть пазли та знайдіть у навчальному матеріалі інформацію, яка пов'язана з цими пазлами.


Перевір свої знання:



24.11.2020

Підсумкові завдання. Узагальнення і систематизації знань за темою "Стародавня Індія та Китай".

Перевір свої знання:

12.05.2020

Тема уроку: Підсумкове тестування "Стародавній Рим за царської та республіканської доби"

Завдання: 
  1. Пройдіть підсумкове тестування за темою"Стародавній Рим за царської та республіканської доби" (§39-49)

05.05.2020
Перевір свої знання:

Гра "Удар крота" Історія Стародавнього Риму


Гра "Пройди лабіринт" "Створення Римської імперії"

Перевір свої знання. 

Вікторина "Стародавній Рим"
Кросворд "Стародавній Рим"

10.04.2020

Тема уроку: Практичне заняття "Історичний портрет Юлія Цезаря".
Завдання: 
  1. Опрацюйте матеріал підручника:  § 43
  2. Повторіть навчальний матеріал за 8 квітня (див. вгору)
  3. Пергляньте презентацію "Практичне заняття" та виконайте завдання.








4 коментарі:

Факультатив МГП

21-28 вересня  2022 Тема уроку: Права людини і збройний конфлікт.  Права людини як цінність.  Невідчужувані права людини. Основне питання: Щ...