Дистанційне навчання
01.03.2021
01.03.2021
Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань з теми "Антична грецька цивілізація класичної доби".
Завдання до уроку:- Повторіть матеріал підручника § 30-35.
- Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивченої теми (завдання 3-11).
- Інтерактивна вправа "Греко-перські війни"
- Знайдіть пару "Греція класичної доби"
- Відкрийте пазл "Греко-перські війни"
- Інтерактивна гра "Золотий вік Перікла"
- Інтерактивна гра "Олімпійські ігри"
- Робота з історичною картою "Греко-перські війни"
- Відкрийте пазл "Культура, релігія, побут греків"
- За § 33 виконайте завдання "Наука Стародавньої Греції"
- Знайдіть слова "Давньогрецькі вчені"
- Інтерактивна вправа "Досягнення грецької науки"
- Важливе повідомлення! На наступному уроці з історії контрольна робота.
- Повторіть матеріал підручника § 30-35.
- Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивченої теми (завдання 3-11).
- Інтерактивна вправа "Греко-перські війни"
- Знайдіть пару "Греція класичної доби"
- Відкрийте пазл "Греко-перські війни"
- Інтерактивна гра "Золотий вік Перікла"
- Інтерактивна гра "Олімпійські ігри"
- Робота з історичною картою "Греко-перські війни"
- Відкрийте пазл "Культура, релігія, побут греків"
- За § 33 виконайте завдання "Наука Стародавньої Греції"
- Знайдіть слова "Давньогрецькі вчені"
- Інтерактивна вправа "Досягнення грецької науки"
- Важливе повідомлення! На наступному уроці з історії контрольна робота.
Дистанційне навчання02.03.2021
Дистанційне навчання
02.03.2021
Тема уроку: Урок контролю та корекції знань з теми "Антична грецька цивілізація класичної доби".
Завдання до уроку:- Повторіть матеріал підручника § 30-35
- Пройдіть на оцінку тестування з теми "Антична грецька цивілізація класичної доби".
- Учні, зверніть увагу, що вчителем встановлені такі налаштування сесії: правильні відповіді не показуються, дозволено одну спробу на питання, час тестування 30 хв.
- Повторіть матеріал підручника § 30-35
- Пройдіть на оцінку тестування з теми "Антична грецька цивілізація класичної доби".
- Учні, зверніть увагу, що вчителем встановлені такі налаштування сесії: правильні відповіді не показуються, дозволено одну спробу на питання, час тестування 30 хв.
09.03.2021
09.03.2021
Тема уроку: Утворення імперії Александра Македонського.
Завдання до уроку:- Важливе повідомлення! Учні, ви молодці! Багато із вас виконали контрольне тестування за 02 березня (див. вище). Ті учні, які не виконали, переходьте за посиланням тестування з теми "Антична грецька цивілізація класичної доби". Успіхів вам!
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 36.
- Перегляньте навчальне відео "Одна історія. Александр Македонський".
- Складіть пазл "Александр Македонський (фрагмент мозаїки)"
- Розгляньте хронодіаграму (шкалу часу). За допомогою підручника та цієї шкали запамятайте дати ключових подій, що пов'язані з діяльністю Александра Македонського.
- Важливе повідомлення! Учні, ви молодці! Багато із вас виконали контрольне тестування за 02 березня (див. вище). Ті учні, які не виконали, переходьте за посиланням тестування з теми "Антична грецька цивілізація класичної доби". Успіхів вам!
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 36.
- Перегляньте навчальне відео "Одна історія. Александр Македонський".
- Складіть пазл "Александр Македонський (фрагмент мозаїки)"
- Розгляньте хронодіаграму (шкалу часу). За допомогою підручника та цієї шкали запамятайте дати ключових подій, що пов'язані з діяльністю Александра Македонського.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
15.03.2021
15.03.2021
Тема уроку: Утворення імперії Александра Македонського.
Завдання до уроку:- Інтерактивна гра Александр Македонський
- Опрацюйте матеріал підручника § 36.
- Перегляньте навчальне відео "Одна історія. Александр Македонський".
- Виконайте усно творче завдання:
- Виконайте інтерактивну вікторину "Александр Македонський"
- Інтерактивна вправа "Східний похід Александра Македонського"
- Встановіть хронологічну послідовність "Східний похід Александра Македонського"
- Робота з історичною картою "Східний похід Александра Македонського"
- Підготуйтеся до тестування за вивченою темою!
- Інтерактивна гра Александр Македонський
- Опрацюйте матеріал підручника § 36.
- Перегляньте навчальне відео "Одна історія. Александр Македонський".
- Виконайте усно творче завдання:
- Виконайте інтерактивну вікторину "Александр Македонський"
- Інтерактивна вправа "Східний похід Александра Македонського"
- Встановіть хронологічну послідовність "Східний похід Александра Македонського"
- Робота з історичною картою "Східний похід Александра Македонського"
- Підготуйтеся до тестування за вивченою темою!
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
29.03.2021
Тема уроку: Елліністичні держави в ІV-ІІ ст. до н.е. Культура еллінізму.29.03.2021
Завдання до уроку:- Опрацюйте послідовно пункти 1-3 § 37 підручника.
- Перегляньте навчальну презентацію "Елліністичні держави в ІV-ІІ ст. до н.е. Культура еллінізму"
- Перегляньте навчальне відео Епоха еллінізму.
- Практичне завдання. Підготуйте творчий проєкт "Сім чудес Стародавноього світу". На листкові формату А-4 зобразіть малюнок чи ілюстрацію, також дадайте коротку інформацію про одне із чудес Стародавнього світу.
- Повторіть навчальний матеріал § 36-37 підручника та підготуйтеся до уроку узагальнення знань (тестування).
- Опрацюйте послідовно пункти 1-3 § 37 підручника.
- Перегляньте навчальну презентацію "Елліністичні держави в ІV-ІІ ст. до н.е. Культура еллінізму"
- Перегляньте навчальне відео Епоха еллінізму.
- Практичне завдання. Підготуйте творчий проєкт "Сім чудес Стародавноього світу". На листкові формату А-4 зобразіть малюнок чи ілюстрацію, також дадайте коротку інформацію про одне із чудес Стародавнього світу.
- Повторіть навчальний матеріал § 36-37 підручника та підготуйтеся до уроку узагальнення знань (тестування).
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
30.03.2021
30.03.2021
Тема уроку: Урок узагальненя і ситематизації знань з теми "Доба еллінізму".
Тема уроку: Урок узагальненя і ситематизації знань з теми "Доба еллінізму".
Завдання до уроку:- Повторіть матеріал підручника § 36-37
- Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивчених тем (завдання 3-5) та успішного проходження тестування (завдання 6).
- Складіть пазл та дайте йому назву.
- Інтерактивна вікторина Александр Македонський
- Інтерактивна вправа Доба еллінізму
- Пройдіть на оцінку тестування з теми "Імперія Александра Македонського. Доба еллінізму".
- Повторіть матеріал підручника § 36-37
- Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивчених тем (завдання 3-5) та успішного проходження тестування (завдання 6).
- Складіть пазл та дайте йому назву.
- Інтерактивна вікторина Александр Македонський
- Інтерактивна вправа Доба еллінізму
- Пройдіть на оцінку тестування з теми "Імперія Александра Македонського. Доба еллінізму".
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
05.04.2021
05.04.2021
Тема уроку: Природні умови Італії та виникнення міста Рим.
Завдання до уроку:- Важливе повідомлення! Учні, ви молодці! Багато із вас виконали тестування за 30 березня (див. вище). Ті учні, які не виконали, переходьте за посиланням тестування з теми "Імперія Александра Македонського. Доба еллінізму". Успіхів вам!
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 39.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Природні умови Італії та виникнення міста Рим"
- Перегляньте навчальне відео "Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Риму".
- Складіть пазл "Історична карта. Апеннінський півострів"
- Інтерактивна вікторина Природні умови Італії та виникнення міста Рим
- Інтерактивна вправа Природні умови Італії та виникнення міста Рим
- Важливе повідомлення! Учні, ви молодці! Багато із вас виконали тестування за 30 березня (див. вище). Ті учні, які не виконали, переходьте за посиланням тестування з теми "Імперія Александра Македонського. Доба еллінізму". Успіхів вам!
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 39.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Природні умови Італії та виникнення міста Рим"
- Перегляньте навчальне відео "Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Риму".
- Складіть пазл "Історична карта. Апеннінський півострів"
- Інтерактивна вікторина Природні умови Італії та виникнення міста Рим
- Інтерактивна вправа Природні умови Італії та виникнення міста Рим
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
06.04.2021
06.04.2021
Тема уроку: Римська республіка V - середини ІІІ ст. до н.е.
Завдання до уроку:- Пройдіть тестування з вивченої теми "Природні умови Італії та виникнення міста Рим"
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 40.
- Перегляньте навчальне відео "Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму".
- Визначте спільні і відмінні риси у розвитку Афінської республіки та Стародавнього Риму за часів республіки?
- Інтерактивна вправа "Закони ХІІ таблиць"
- Інтерактивна вправа "Римські посадовці"
- Пройдіть тестування з вивченої теми "Природні умови Італії та виникнення міста Рим"
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 40.
- Перегляньте навчальне відео "Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму".
- Визначте спільні і відмінні риси у розвитку Афінської республіки та Стародавнього Риму за часів республіки?
- Інтерактивна вправа "Закони ХІІ таблиць"
- Інтерактивна вправа "Римські посадовці"
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
12.04.2021
12.04.2021
Тема уроку: Римська республіка в ІІ ст. до н.е. Боротьба Риму за панування у Середземномор'ї
Завдання до уроку:
- Пройдіть тестування з вивченої теми "Римська республіка V - середини ІІІ ст. до н.е. " (за § 40).
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 41.
- Перегляньте навчальне відео "Римська республіка в ІІ ст. до н.е. Військова експансія (завоювання) Риму".
- Перегляньте навчальну презентацію "Військова експансія Риму. Пунічін війни"
- Інтерактивна вправа "Римська республіка у V-І ст. до н.е."
- Пройдіть тестування з вивченої теми "Римська республіка V - середини ІІІ ст. до н.е. " (за § 40).
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 41.
- Перегляньте навчальне відео "Римська республіка в ІІ ст. до н.е. Військова експансія (завоювання) Риму".
- Перегляньте навчальну презентацію "Військова експансія Риму. Пунічін війни"
- Інтерактивна вправа "Римська республіка у V-І ст. до н.е."
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
13.04.2021
13.04.2021
Тема уроку: Релігія, сім'я, виховання і господарство давніх римлян.
Завдання до уроку:
- Важливе повідомлення! Учні , які не виконали завдання 1 за 12 квітня, пройдіть тестування з вивченої теми "Римська республіка V - середини ІІІ ст. до н.е. " (за § 40).
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 42.
- Перегляньте навчальне відео "Релігія, сім'я, виховання і господарство давніх римлян"
- Перегляньте навчальну презентацію "Релігія, сім'я, виховання і господарство давніх римлян" та вивчіть 5 римських богів (на вибір).
- Інтерактивна вправа "Релігія та звичаї давніх римлян"
- Інтерактивна вправа "Релігія, сім'я та звичаї давніх римлян у період Республіки"
- Розгадайте ребуси "Давньоримські боги"
- Інтеративна вправа "Місто Рим та життя його мешканців".
- Важливе повідомлення! Учні , які не виконали завдання 1 за 12 квітня, пройдіть тестування з вивченої теми "Римська республіка V - середини ІІІ ст. до н.е. " (за § 40).
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 42.
- Перегляньте навчальне відео "Релігія, сім'я, виховання і господарство давніх римлян"
- Перегляньте навчальну презентацію "Релігія, сім'я, виховання і господарство давніх римлян" та вивчіть 5 римських богів (на вибір).
- Інтерактивна вправа "Релігія та звичаї давніх римлян"
- Інтерактивна вправа "Релігія, сім'я та звичаї давніх римлян у період Республіки"
- Розгадайте ребуси "Давньоримські боги"
- Інтеративна вправа "Місто Рим та життя його мешканців".
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
19.04.2021
19.04.2021
Тема уроку: Диктатура Гая Юлія Цезаря.
Завдання до уроку:- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 43.
- Перегляньте навчальне відео Диктатура Гая Юлія Цезаря
- Перегляньте навчальну презентацію Диктатура Гая Юлія Цезаря
- Цікаве відео "Історія в особистостях. Юлій Цезар"
- Інтерактивна вправа "Диктатура Юлія Цезаря"
- Складіть пазл "І ти, Бруте?".
- Використайте онлайн-ресур "Хмарка слів" та створіть хмарку за вивченою темою.
- Опрацюйте нову тему за матеріалом підручника § 43.
- Перегляньте навчальне відео Диктатура Гая Юлія Цезаря
- Перегляньте навчальну презентацію Диктатура Гая Юлія Цезаря
- Цікаве відео "Історія в особистостях. Юлій Цезар"
- Інтерактивна вправа "Диктатура Юлія Цезаря"
- Складіть пазл "І ти, Бруте?".
- Використайте онлайн-ресур "Хмарка слів" та створіть хмарку за вивченою темою.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
20.04.2021
20.04.2021
Тема уроку: Повторювально-узагальнюючий урок з теми "Давній Рим за царської та республіканської доби".
Завдання до уроку:- Перегляньте навчальну презентацію Диктатура Гая Юлія Цезаря
- Перевір свої знання!
- Інтерактивний кросворд "Диктатура Гая Юлія Цезаря"
- Інтерактивна вправа "Юлій Цезар"
- Інтерактивна вправа "Диктатура Юлія Цезаря"
- Пройдіть тестування "Диктатура Гая Юлія Цезаря"
- Повторіть матеріал підручника § 39-43 та підготуйтеся до уроку контролю та корекції знань із вивченої теми.
- Перегляньте навчальну презентацію Диктатура Гая Юлія Цезаря
- Перевір свої знання!
- Інтерактивний кросворд "Диктатура Гая Юлія Цезаря"
- Інтерактивна вправа "Юлій Цезар"
- Інтерактивна вправа "Диктатура Юлія Цезаря"
- Пройдіть тестування "Диктатура Гая Юлія Цезаря"
- Повторіть матеріал підручника § 39-43 та підготуйтеся до уроку контролю та корекції знань із вивченої теми.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
26.04.2021
26.04.2021
Тема уроку: Урок контролю та корекції знань з теми "Давній Рим за царської та республіканської доби".
Завдання до уроку:- Повторіть матеріал підручника § 39-43.
- Пройдіть на оцінку тестування "Стародавній Рим за царської та республіканської доби"
- Повторіть матеріал підручника § 39-43.
- Пройдіть на оцінку тестування "Стародавній Рим за царської та республіканської доби"
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
27.04.2021
27.04.2021
Тема уроку: Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.
Завдання до уроку:- Важливе повідомлення! Шестикласники, урок контролю та корекції знань за 26 квітня (вверху) виконали 7 учнів із 6-А класу та 7 учнів із 6-Б класу. Ті учні, які не виконали тестуваання, перейдіть за посиланням та виконайте сьогодні.
- Оапрацюйте матеріал підручника § 44
- Перегляньте навчальне відео Октавіан Август
- навчальну презентацію "Створення Римської імперії. Октавіан Август"
- Складіть пазл Октавіан Август.
- Інтерактивна вправа "Визначте характерні риси політики Марка Антонія та Октавіана Августа"
- Інтерактивна вправа "Правління Октавіана Августа"
- Важливе повідомлення! Шестикласники, урок контролю та корекції знань за 26 квітня (вверху) виконали 7 учнів із 6-А класу та 7 учнів із 6-Б класу. Ті учні, які не виконали тестуваання, перейдіть за посиланням та виконайте сьогодні.
- Оапрацюйте матеріал підручника § 44
- Перегляньте навчальне відео Октавіан Август
- навчальну презентацію "Створення Римської імперії. Октавіан Август"
- Складіть пазл Октавіан Август.
- Інтерактивна вправа "Визначте характерні риси політики Марка Антонія та Октавіана Августа"
- Інтерактивна вправа "Правління Октавіана Августа"
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
27.04.2021
27.04.2021
Тема уроку: Виникнення християнства.
Завдання до уроку:
- Інтерактивна вправа "Римська імперія. Октавіан Август".
- Опрацюйте матеріал підручника § 47
- Перегляньте навчальне відео "Виникнення християнства"
- Опрацюйте навчальну презентацію "Виникнення та поширення християнства": виконайте завдання (слайди 1-2); опрацюйте новий матеріал (слайди 6-16); закріплення знань: складіть письмово хронологічну таблицю (слайд 17); домашнє завдання (слайд 19).
- Інтерактивна вправа "Виникнення і пощирення християнства"
- Інтерактивний кросворд "Лічба часу в історії Стародавнього світу" (увага: одна відповідь у кросворді може складатися із декількох слів.
- Інтерактивна вправа "Римська імперія. Октавіан Август".
- Опрацюйте матеріал підручника § 47
- Перегляньте навчальне відео "Виникнення християнства"
- Опрацюйте навчальну презентацію "Виникнення та поширення християнства": виконайте завдання (слайди 1-2); опрацюйте новий матеріал (слайди 6-16); закріплення знань: складіть письмово хронологічну таблицю (слайд 17); домашнє завдання (слайд 19).
- Інтерактивна вправа "Виникнення і пощирення християнства"
- Інтерактивний кросворд "Лічба часу в історії Стародавнього світу" (увага: одна відповідь у кросворді може складатися із декількох слів.
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
11.05.2021
11.05.2021
Тема уроку: Римська імперія в ІІІ-ІV ст.
Завдання до уроку:
- Інтерактивна вправа "Стародавній Рим".
- Складіть пазл "Ісус Христос - добрий пастир".
- Опрацюйте матеріал підручника § 46
- Опрацюйте навчальну презентацію "Кризові явища у Римській імперії. Римська імперія у ІІІ-ІV ст."
- Виконайте завдання (слайди 3-4).
- Виконайте історичний диктант та перевірте свої відповді (слайди 5-6).
- Опрацюйте новий матеріал (слайди 7-17)
- Закріплення знань (слайди 18-21)
- Домашнє завдання (слайд 22)
- Цікаве відео "Цей день в історії. Заснування Константинополя".
- Інтерактивна вправа "Кризові явища в Римській імперії та її порділ".
- Інтерактивна гра "Перший мільйон" .
- Інтерактивна вправа "Стародавній Рим".
- Складіть пазл "Ісус Христос - добрий пастир".
- Опрацюйте матеріал підручника § 46
- Опрацюйте навчальну презентацію "Кризові явища у Римській імперії. Римська імперія у ІІІ-ІV ст."
- Виконайте завдання (слайди 3-4).
- Виконайте історичний диктант та перевірте свої відповді (слайди 5-6).
- Опрацюйте новий матеріал (слайди 7-17)
- Закріплення знань (слайди 18-21)
- Домашнє завдання (слайд 22)
- Цікаве відео "Цей день в історії. Заснування Константинополя".
- Інтерактивна вправа "Кризові явища в Римській імперії та її порділ".
- Інтерактивна гра "Перший мільйон" .
- Виконайте інтерактивне завдання "Місто Рим та життя його мешканців"
- Складіть пазл: "Ісус Христос - добрий пастир"
- Виконайте інтерактивне завдання "Місто Рим та життя його мешканців"
- Складіть пазл: "Ісус Христос - добрий пастир"
17.05.2021
17.05.2021
Тема уроку: Практичне заняття "Культура Давнього Рму".
Завдання до уроку:
- Оапрацюйте послідовно пункти 1-3 § 48 підручника.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 103-105), використовуючи матеріал підручника.
- Скористайтеся, за потреби, і цією презентацією. Вона допоможе візуалізувати (побачити) матеріал, який вивчається.
- Додаткова навчальна інформація!
- Перегляньте навчальний відеоурок: Пантеон римських богів. Культура. Римське право
- Перегляньте навчальні відео:
- Оапрацюйте послідовно пункти 1-3 § 48 підручника.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 103-105), використовуючи матеріал підручника.
- Скористайтеся, за потреби, і цією презентацією. Вона допоможе візуалізувати (побачити) матеріал, який вивчається.
- Додаткова навчальна інформація!
- Перегляньте навчальний відеоурок: Пантеон римських богів. Культура. Римське право
- Перегляньте навчальні відео:
Як потрапити в минуле?
Перегляньте 3-D реконструкції:
Перегляньте 3-D реконструкції:
3-D реконструкції Стародавнього Риму (повний перелік)
Перевір свої знання:
Перевір свої знання:
18-19.05.2021
18-19.05.2021
Тема уроку: Початок Великого переселення народів. Падіння Західної Римської імперії.
Завдання до уроку:
- Інтерактивний кросворд "Культура Давнього Риму"
- Пройдіть разом зі вчителем тестування "Виникнення та поширення християнства"
- Опрацюйте послідовно пункти 1-3 § 49 підручника.
- Перегляньте навчальне відео "Падіння Західної Римської імперії"
- Опрацюйте навчальну презентацію "Початок Великого переселення народів. Падіння Західної Римської імперії"
- Пригадайте вивчений матеріал та виконайте завдання (слайди 2-4).
- Опрацюйте новий матеріал (слайди 5-14).
- Закріплення знань: перегляньте хронологічну таблицю та дайте усно відповідь на запитання (слайд 15-16).
- Домашнє завдання (слайд 17).
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 106), використовуючи матеріал підручника.
- Інтерактивний кросворд "Культура Давнього Риму"
- Пройдіть разом зі вчителем тестування "Виникнення та поширення християнства"
- Опрацюйте послідовно пункти 1-3 § 49 підручника.
- Перегляньте навчальне відео "Падіння Західної Римської імперії"
- Опрацюйте навчальну презентацію "Початок Великого переселення народів. Падіння Західної Римської імперії"
- Пригадайте вивчений матеріал та виконайте завдання (слайди 2-4).
- Опрацюйте новий матеріал (слайди 5-14).
- Закріплення знань: перегляньте хронологічну таблицю та дайте усно відповідь на запитання (слайд 15-16).
- Домашнє завдання (слайд 17).
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 106), використовуючи матеріал підручника.
24.05.2021
24.05.2021
Тема уроку: Походження слов'янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов'ян. Анти і склавини на теренах України.
Завдання до уроку:
- Оапрацюйте послідовно пункти 1-3 § 49 підручника.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Походження слов'янських народів" та виконайте послідовно завдання: опрацюйте навчальний матеріал (слайди 3-5), виконайте завдання (слайди 6), опрацюйте навчальний матеріал (слайди 7-17), домашнє завдання (слайд 18).
- Перегляньте навчальне відео "Походження та розселення давніх слов'ян".
- Інтерактивна вправа "Слов'яни".
- Розгадайте ребуси:
- Оапрацюйте послідовно пункти 1-3 § 49 підручника.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Походження слов'янських народів" та виконайте послідовно завдання: опрацюйте навчальний матеріал (слайди 3-5), виконайте завдання (слайди 6), опрацюйте навчальний матеріал (слайди 7-17), домашнє завдання (слайд 18).
- Перегляньте навчальне відео "Походження та розселення давніх слов'ян".
- Інтерактивна вправа "Слов'яни".
- Розгадайте ребуси:
25.05.2021
25.05.2021
Тема уроку: Практичне заняття "Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов'ян".
Завдання до уроку:
- Оапрацюйте послідовно пункти 1-3 § 50 підручника.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 108), використовуючи матеріал підручника та презентації.
- Скористайтеся цією презентацією. Вона допоможе візуалізувати (побачити) матеріал, який вивчається.
- Повторіть вивчений матеріал за §39-49 та підготуйтеся до уроків узагальнення знань.
- Оапрацюйте послідовно пункти 1-3 § 50 підручника.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 108), використовуючи матеріал підручника та презентації.
- Скористайтеся цією презентацією. Вона допоможе візуалізувати (побачити) матеріал, який вивчається.
- Повторіть вивчений матеріал за §39-49 та підготуйтеся до уроків узагальнення знань.
Дистанційне навчання11.01.2021Тема уроку: Кіммерія та Скіфія.Завдання до уроку:- Опрацюйте матеріал підручника § 26
- Перегляньте навчальну презентацію "Кіммерійці та скіфи на території України"
- Виконайте письмово завдання 1-4 у робочому зошиті на ст. 41-42.
- Для закріплення і повторення вивченого матеріалу пройдіть тестування "Грецькі міста-колонії у Північному Причорномор'ї. Кіммерія та Скіфія."
Дистанційне навчання
11.01.2021
- Опрацюйте матеріал підручника § 26
- Перегляньте навчальну презентацію "Кіммерійці та скіфи на території України"
- Виконайте письмово завдання 1-4 у робочому зошиті на ст. 41-42.
- Для закріплення і повторення вивченого матеріалу пройдіть тестування "Грецькі міста-колонії у Північному Причорномор'ї. Кіммерія та Скіфія."
Дистанційне навчання12.01.2021
Дистанційне навчання
12.01.2021
Тема уроку: Практичне заняття "Історичні джерела про скіфів".
Завдання до уроку:- Відкрийте § 27 підручника та послідовно опрацюйте пункти 1-3.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 42-43), використовуючи матеріал підручника.
- Скористайтеся, за потреби, і цією презентацією. Вона допоможе візуалізувати (побачити) матеріал, який вивчається.
- Відкрийте § 27 підручника та послідовно опрацюйте пункти 1-3.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-3 письмово (ст. 42-43), використовуючи матеріал підручника.
- Скористайтеся, за потреби, і цією презентацією. Вона допоможе візуалізувати (побачити) матеріал, який вивчається.
Дистанційне навчання18.01.2021
Дистанційне навчання
18.01.2021
Тема уроку: Афінська та Спартанська держави
Завдання до уроку:- Відкрийте § 28 підручника та послідовно опрацюйте пункти 1-3
- Перегляньте навчальну презентацію "Афіни та Спарта"
- Опрацюйте пункт 4 самостійно та визначте особливості суспільного життя Спарти.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 4, 5 письмово (ст. 65-66), використовуючи матеріал підручника.
- Додатково перегляньте навчальне відео Афінська держава
- Відкрийте § 28 підручника та послідовно опрацюйте пункти 1-3
- Перегляньте навчальну презентацію "Афіни та Спарта"
- Опрацюйте пункт 4 самостійно та визначте особливості суспільного життя Спарти.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 4, 5 письмово (ст. 65-66), використовуючи матеріал підручника.
- Додатково перегляньте навчальне відео Афінська держава
Дистанційне навчання19.01.2021
Дистанційне навчання
19.01.2021
Тема уроку: Практичне заняття "Побут і виховання спартанців"
Завдання до уроку:- Перегляньте навчальне відео Давня Спарта
- Відкрийте § 29 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-3.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте у робочих зошитах завдання 1-3 письмово (ст. 66-67), використовуючи матеріал підручника.
- Повторіть вивчений матеріал § 20-29 та підготуйтеся до уроку узагальнення знань.
- Перегляньте навчальне відео Давня Спарта
- Відкрийте § 29 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-3.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте у робочих зошитах завдання 1-3 письмово (ст. 66-67), використовуючи матеріал підручника.
- Повторіть вивчений матеріал § 20-29 та підготуйтеся до уроку узагальнення знань.
Дистанційне навчання25.01.2021
Дистанційне навчання
25.01.2021
Тема уроку: Повторювально-узагальнюючий урок з теми "Становлення Античної грецької цивілізації", "Кіммерія та Скіфія".
Завдання до уроку:- Повторіть матеріал підручника § 20-29
- Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивчених тем (завдання 3-9) та успішного проходження тестування (завдання 10).
- Складіть пазл та дайте йому назву.
- Інтерактивна вправа Зародження цивілізації в Давній Греції
- Розв'яжіть кросворд Давня Греція
- Інтерактивна вправа "Так чи ні?"
- Завдання на карті "Античні міста Північного Причорномор’я і Криму"
- Знайдіть пару "Велика грецька колонізація"
- Пазл "Реформи Солона та Клісфена"
- Пройдіть на оцінку тестування з теми "Становлення Античної грецької цивілізації", "Кіммерія та Скіфія".
- Повторіть матеріал підручника § 20-29
- Виконайте інтерактивні завдання для повторення матеріалу з вивчених тем (завдання 3-9) та успішного проходження тестування (завдання 10).
- Складіть пазл та дайте йому назву.
- Інтерактивна вправа Зародження цивілізації в Давній Греції
- Розв'яжіть кросворд Давня Греція
- Інтерактивна вправа "Так чи ні?"
- Завдання на карті "Античні міста Північного Причорномор’я і Криму"
- Знайдіть пару "Велика грецька колонізація"
- Пазл "Реформи Солона та Клісфена"
- Пройдіть на оцінку тестування з теми "Становлення Античної грецької цивілізації", "Кіммерія та Скіфія".
Дистанційне навчання26.01.2021
Дистанційне навчання
26.01.2021
Тема уроку: Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)
Завдання до уроку:- Відкрийте § 30 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-4.
- Перегляньте навчальну презентацію "Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)"
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1, 3, 4 письмово (ст. 67-69), використовуючи матеріал підручника та слайди презентації.
- Відкрийте § 30 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-4.
- Перегляньте навчальну презентацію "Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)"
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1, 3, 4 письмово (ст. 67-69), використовуючи матеріал підручника та слайди презентації.
Дистанційне навчання01.02.2021
Дистанційне навчання
01.02.2021
Тема уроку: Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)
Завдання до уроку:- Відкрийте § 30 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-4.
- Перегляньте навчальну презентацію "Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)"
- Виконайте інтерактивні вправи.
- Грецькі міста колонії у Північному Причорномор'ї" (скориставшись картою, знайдіть місця розташування грецьких полісів).
- Вгадай слово "Давня Греція"
- Знайди пару "Антична грецька цивілізація класичної доби"
- Кросворд "Давня Греція"
- Відкрийте § 30 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-4.
- Перегляньте навчальну презентацію "Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)"
- Виконайте інтерактивні вправи.
- Грецькі міста колонії у Північному Причорномор'ї" (скориставшись картою, знайдіть місця розташування грецьких полісів).
- Вгадай слово "Давня Греція"
- Знайди пару "Антична грецька цивілізація класичної доби"
- Кросворд "Давня Греція"
Повторіть вивчений матеріал. Завтра, 02 лютого, урок із всесвітньої історії відбудеться у ZOOM. Також буде проведена командна гра у Сlasstime.
Дистанційне навчання02.02.2021
Дистанційне навчання
02.02.2021
Тема уроку: Розквіт Афінської демократії
Завдання до уроку:- Для закріплення і повторення вивченого матеріалу пройдіть тестування "Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)
- Відкрийте § 31 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-3.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-2 письмово (ст. 70), використовуючи матеріал підручника.
- Виконайте інтерактивну вправу "Золотий вік Перікла"
- Для закріплення і повторення вивченого матеріалу пройдіть тестування "Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.)
- Відкрийте § 31 підручника та послідовно прочитайте пункти 1-3.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 1-2 письмово (ст. 70), використовуючи матеріал підручника.
- Виконайте інтерактивну вправу "Золотий вік Перікла"
23.02.2021
23.02.2021
Тема уроку: Підкорення Греції Македонією.
Завдання до уроку:
- Відкрийте § 35 підручника та послідовно опрацюйте пункти 1-3
- Перегляньте навчальну презентацію "Афіни та Спарта"
- Опрацюйте пункт 4 самостійно та визначте особливості суспільного життя Спарти.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 4, 5 письмово (ст. 65-66), використовуючи матеріал підручника.
- Додатково перегляньте навчальне відео Афінська держава
- Відкрийте § 35 підручника та послідовно опрацюйте пункти 1-3
- Перегляньте навчальну презентацію "Афіни та Спарта"
- Опрацюйте пункт 4 самостійно та визначте особливості суспільного життя Спарти.
- Працюємо із робочими зошитами.
- Виконайте завдання 4, 5 письмово (ст. 65-66), використовуючи матеріал підручника.
- Додатково перегляньте навчальне відео Афінська держава
02.11.2020
Тема уроку: Фінікія та Ізраїльсько-Юдейське царство.
Завдання: - Опрацюйте матеріал підручника: § 13
- Перегляньте навчальні матеріали за посиланням: Фінікія та Ізраїльсько-Юдейське царство
- Виконайте письмово всі завдання до вивченої теми у робочому зошиті (ст.36-38).
03.11.2020
Тема уроку: Нововавилонська та Перська держави.
Завдання: - Опрацюйте матеріал підручника: § 14
- Перегляньте навчальні матеріали за посиланням: Передня Азія у І тисячолітті до н. е.
- Виконайте письмово всі завдання до вивченої теми у робочому зошиті (ст. 38-41).
Тема уроку: Індійська цивілізація
Завдання: - Опрацюйте матеріал підручника: § 15, 16
- Перегляньте навчальні матеріали за посиланнями:
Складіть пазл: Стародавня Індія (історична карта)Складіть пазл: Руїни міста Мохенджо ДароСкладіть пазл: Походження варнСкладіть пазл: Статуя Будди в музеї м. Сарнатх
Перевір свої знання:
17-23.11.2020
- Опрацюйте матеріал підручника: § 15, 16
- Перегляньте навчальні матеріали за посиланнями:
Перевір свої знання:
Тема уроку: Китайська цивілізація
Завдання: - Опрацюйте матеріал підручника: § 17, 18, 19
- Перегляньте навчальне відео "Стародавній Китай"
- Перегляньте навчальні матеріали за посиланнями:
Складіть пазли та знайдіть у навчальному матеріалі інформацію, яка пов'язана з цими пазлами.
Складіть пазл: Стародавня Китай (історична карта)Складіть пазл: Імператор Цінь ШихуандіСкладіть пазл: Велика Китайська стіна (сучасний вигляд)Складіть пазл: Модель сейсмографа Чжан Хена
Складіть пазл: Давньокитайський компас
Складіть пазл: Модель сейсмографа Чжан Хена
Складіть пазл: Давньокитайський компас
Складіть пазл: Давньокитайський компас
Підсумкові завдання. Узагальнення і систематизації знань за темою "Стародавня Індія та Китай".
Перевір свої знання:
- Гра "Правда-неправда"
- Складіть пазл Типи господарювання
- Історична гра "Давні слов'яни. Стародавні Індія та Китай". Початок гри о 13.00 к.ч. Пароль до гри:
Підсумкові завдання. Узагальнення і систематизації знань за темою "Стародавня Індія та Китай".
Перевір свої знання:
- Гра "Правда-неправда"
- Складіть пазл Типи господарювання
- Історична гра "Давні слов'яни. Стародавні Індія та Китай". Початок гри о 13.00 к.ч. Пароль до гри:
12.05.2020
Тема уроку: Підсумкове тестування "Стародавній Рим за царської та республіканської доби"
Завдання:
- Пройдіть підсумкове тестування за темою"Стародавній Рим за царської та республіканської доби" (§39-49)
05.05.2020
Перевір свої знання:
Гра "Удар крота" Історія Стародавнього Риму
Гра "Пройди лабіринт" "Створення Римської імперії"
Перевір свої знання.
Вікторина "Стародавній Рим"
Кросворд "Стародавній Рим"
Вікторина "Стародавній Рим"
Кросворд "Стародавній Рим"
10.04.2020
Тема уроку: Практичне заняття "Історичний портрет Юлія Цезаря".
Завдання:
Завдання:
- Опрацюйте матеріал підручника: § 43
- Повторіть навчальний матеріал за 8 квітня (див. вгору)
- Пергляньте презентацію "Практичне заняття" та виконайте завдання.
08.04.2020
08.04.2020
Перегляньте презентацію:
Військова експансія Риму
3D-реконструкція Карфагену періоду Пунічних воєн
Перегляньте презентацію:
Військова експансія Риму
3D-реконструкція Карфагену періоду Пунічних воєн
Військова експансія Риму
3D-реконструкція Карфагену періоду Пунічних воєн
Чудовий сайт
ВідповістиВидалитиВдячна! Хай буде на користь.
ВідповістиВидалитиСайт просто супер
ВідповістиВидалитиДякую. Працюємо.
Видалити