Дистанційне навчання
11 жовтня 2022
Тема уроку: Урок контролю знань за розділом "Топографія. Картографія"Завдання до уроку:- Повторіть матеріал підручника § 2-4.
- Пройдіть контрольне тестування "Топографічна карта та її елементи. Читання та використання топографічних карт" (35 хв.)
- Прочитайте § 6, знайдіть додаткові джерела та підготуйте письмове повідомлення (схему, конспект, таблицю, модель, плакат, 1 слайд презентації) "Сучасні картографічні твори: онлайн-картографія, ГІС, дистанційне зондування Землі" (одне на вибір).
29 листопада 2022
Тема уроку: Урок контролю знань за розділом "Топографія. Картографія"
Завдання до уроку:
- Повторіть матеріал підручника § 2-4.
- Пройдіть контрольне тестування "Топографічна карта та її елементи. Читання та використання топографічних карт" (35 хв.)
- Прочитайте § 6, знайдіть додаткові джерела та підготуйте письмове повідомлення (схему, конспект, таблицю, модель, плакат, 1 слайд презентації) "Сучасні картографічні твори: онлайн-картографія, ГІС, дистанційне зондування Землі" (одне на вибір).
29 листопада 2022
Тема уроку: Атмосфера та системи Землі.
Атмосфера та її властивості. Сонячно-земні взаємодії. Сонячне випромінювання, відмінності випромінювання і поглинання тепла повітрям, поверхнею гірських порід і води.
Завдання до уроку:- Повторіть матеріал підручника § 9-11.
- Виконайте завдання практичної роботи № 4 (письмово та усно). Зробіть відповідні висновки.
- Пройдіть узагальнююче тестування за темами "Географічна оболонка. Літосфера та рельєф":
4. Перегляньте навчальне відео до теми "Атмосфера та її властивості".
Тема уроку: Атмосфера та системи Землі.
Завдання до уроку:
- Повторіть матеріал підручника § 9-11.
- Виконайте завдання практичної роботи № 4 (письмово та усно). Зробіть відповідні висновки.
- Пройдіть узагальнююче тестування за темами "Географічна оболонка. Літосфера та рельєф":
06 грудня 2022
06 грудня 2022
Тема уроку: Тропосфера: температурний режим, зміна атмосферного тиску, вітри, вологість, опади. Погода і клімат.
Кліматотворчі чинники. Кліматична карта. Карта кліматичних поясів. Характеристика типів клімату за кліматограмами.
Завдання до уроку:- Прочитайте матеріал підручника § 12-13.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Атмосфера та її властивості. Погода і клімат"
- Перегляньте навчальне відео до теми "Атмосфера та її властивості".
- Учні, які не пройшли узагальнююче тестування за темами "Географічна оболонка. Літосфера та рельєф", оберіть варіант та пройдіть тестування:
Тема уроку: Тропосфера: температурний режим, зміна атмосферного тиску, вітри, вологість, опади. Погода і клімат.
Кліматотворчі чинники. Кліматична карта. Карта кліматичних поясів. Характеристика типів клімату за кліматограмами.
Завдання до уроку:
- Прочитайте матеріал підручника § 12-13.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Атмосфера та її властивості. Погода і клімат"
- Перегляньте навчальне відео до теми "Атмосфера та її властивості".
- Учні, які не пройшли узагальнююче тестування за темами "Географічна оболонка. Літосфера та рельєф", оберіть варіант та пройдіть тестування:
20 грудня 2022
20 грудня 2022
Тема уроку: Гідросфера та системи землі. Запаси води на Землі. Світовий океан та його складові. Практична робота № 6.
Завдання до уроку:- Прочитайте матеріал підручника § 15.
- Перегляньте навчальне відео до теми "Гідросфера та системи Землі. Світовий океан"
- Практична робота "Складання та аналіз схеми системи течій у Світовому океані; порівняння впливу холодної та теплої океанічних течії на клімат одного з материків"
- Виконайте наступні завдання у класі та вдома:
- Розгляньте Карту океанічних течій Світового океану.
- Використовуючи карти, прикріплені до даної роботи, а також карти атласу, з’ясуйте і вкажіть особливості схеми системи течій (особливу увагу приділіть кругообігам)
- Перегляньте карти, прикріплені вище,
вкажіть назви найбільших теплих та холодних течій.
- Проаналізуйте систему течій в Атлантичному океанах
та заповніть таблицю.
Атлантичний
океан
завдання
відповідь
причина
вкажіть напрям руху теплих течій
вкажіть напрям руху холодних течій
який напрям кругових рухів течій у
різних півкулях?
які течії кількісно переважають,
теплі чи холодні?
назвіть найдовші течії океану
- Порівняйте вплив холодної та теплої океанічної течії на формування клімату Південної Америки. Зверніть увагу на температуру повітря в прибережних районах та кількість опадів (особливо в тропічних широтах західного та східного узбережжя) та на утворення прибережних пустель. (карти прикріплені до роботи)
- Висновок: укажіть основні особливості системи течій у Світовому океані та їх вплив на клімат прибережних районів.
- Використовуючи карти, прикріплені до даної роботи, а також карти атласу, з’ясуйте і вкажіть особливості схеми системи течій (особливу увагу приділіть кругообігам)
- Перегляньте карти, прикріплені вище, вкажіть назви найбільших теплих та холодних течій.
- Проаналізуйте систему течій в Атлантичному океанах та заповніть таблицю.
Атлантичний океан
завдання
|
відповідь |
причина |
вкажіть напрям руху теплих течій |
|
|
вкажіть напрям руху холодних течій |
|
|
який напрям кругових рухів течій у
різних півкулях? |
|
|
які течії кількісно переважають,
теплі чи холодні? |
|
|
назвіть найдовші течії океану |
|
|
- Порівняйте вплив холодної та теплої океанічної течії на формування клімату Південної Америки. Зверніть увагу на температуру повітря в прибережних районах та кількість опадів (особливо в тропічних широтах західного та східного узбережжя) та на утворення прибережних пустель. (карти прикріплені до роботи)
- Висновок: укажіть основні особливості системи течій у Світовому океані та їх вплив на клімат прибережних районів.
ІІ семестр
Дистанційне навчання
17 січня 2023
ІІ семестр
Дистанційне навчання
17 січня 2023
Тема уроку: Біосфера та системи землі.
Основні питання: - Біосфера та її складові.
- Закономірності
поширення живих організмів на суходолі і в океанах. Природні чинники формування ареалів поширення
рослин і тварин.
- Біологічні ресурси.
- Роль живих організмів у формуванні
ґрунтів. Ґрунт – «дзеркало» ландшафту. Типи ґрунтів. Вплив ґрунтів на
спеціалізацію господарства регіону, країни.
- Природні зони. Порівняння карт ґрунтів і природних зон
світу та України.
Завдання до уроку:- Прочитайте матеріал підручника § 17-18.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Біосфера та системи Землі"
- Перегляньте навчальне відео до теми "Біосфера. Ґрунти. Природні зони України і світу".
- Пройдіть на оцінку тестування за вивченою темою.
Тема уроку: Біосфера та системи землі.
Основні питання:
- Біосфера та її складові.
- Закономірності поширення живих організмів на суходолі і в океанах. Природні чинники формування ареалів поширення рослин і тварин.
- Біологічні ресурси.
- Роль живих організмів у формуванні ґрунтів. Ґрунт – «дзеркало» ландшафту. Типи ґрунтів. Вплив ґрунтів на спеціалізацію господарства регіону, країни.
- Природні зони. Порівняння карт ґрунтів і природних зон світу та України.
Завдання до уроку:
- Прочитайте матеріал підручника § 17-18.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Біосфера та системи Землі"
- Перегляньте навчальне відео до теми "Біосфера. Ґрунти. Природні зони України і світу".
- Пройдіть на оцінку тестування за вивченою темою.
Дистанційне навчання
24 січня 2023
Дистанційне навчання
24 січня 2023
Тема уроку: Географічний простір і світосистема.
Основні питання: - Світосистема як результат і процес формування глобальної єдності в
системі «суспільство – природа».
- Функціонально-компонентний склад світосистеми:
демографо-екологічна, економічна, інформаційно-технологічна,
соціально-культурна, політична підсистеми.
- Географічний простір, його системоутворювальна роль та характеристики
Завдання до уроку:- Прочитайте матеріал підручника § 19.
- Працюючи з пунктом 1, з'ясуйте поняття та межі географічного простору. З додаткових джерел знайдіть, чому перехідну зону між земною корою і верхньою мантією називають поверхнею Мохоровичича?
- Замалюйте мал. 19.1. "Географічна оболонка" у зошити ⇩
- Працюючи з пунктами 2, 3, 4 запишіть три речення про світосистему (будову, чинники розвитку, дослідження). Напишіть, що ви вважаєте найбільшим досягненням і втратою людства за останні роки?
- Зверніть увагу! Під егідою ООН 25 вересня 2015 року було створено Концепцію сталого розвитку. Людство дійшло висновку, що подальший розвиток світосистеми можливий тільки за збалансованих відносин між природою і господарською діяльністю ⇩
- Перегляньте навчальне відео до теми "Географічний простір".
Тема уроку: Географічний простір і світосистема.
Основні питання:
- Світосистема як результат і процес формування глобальної єдності в системі «суспільство – природа».
- Функціонально-компонентний склад світосистеми: демографо-екологічна, економічна, інформаційно-технологічна, соціально-культурна, політична підсистеми.
- Географічний простір, його системоутворювальна роль та характеристики
Завдання до уроку:
- Прочитайте матеріал підручника § 19.
- Працюючи з пунктом 1, з'ясуйте поняття та межі географічного простору. З додаткових джерел знайдіть, чому перехідну зону між земною корою і верхньою мантією називають поверхнею Мохоровичича?
- Замалюйте мал. 19.1. "Географічна оболонка" у зошити ⇩
- Працюючи з пунктами 2, 3, 4 запишіть три речення про світосистему (будову, чинники розвитку, дослідження). Напишіть, що ви вважаєте найбільшим досягненням і втратою людства за останні роки?
- Зверніть увагу! Під егідою ООН 25 вересня 2015 року було створено Концепцію сталого розвитку. Людство дійшло висновку, що подальший розвиток світосистеми можливий тільки за збалансованих відносин між природою і господарською діяльністю ⇩
- Перегляньте навчальне відео до теми "Географічний простір".
31 січня-07 лютого 2023
31 січня-07 лютого 2023
Тема уроку: Демографічні процеси у світосистемі. Особливості демографічної політики у країнах з різним типом відтворення.Завдання до уроку:- Прочитайте матеріал підручника § 20.
- Перегляньте навчальне відео до теми "Демографічні процеси у світосистемі"
- Запишіть інформацію із рубрики "Маєте знати" (ст. 80) у зошити
- Практичне завдання. За картою атласу «Чисельність населення світу» визначте регіони, у яких зосереджена найбільша кількість країн з великою чисельністю населення.
21 лютого 2023
21 лютого 2023
Тема уроку: Поняття "глобальна економіка" Міжнародний ринок товарів: сутність, інфраструктура, ціноутворення.
Завдання до уроку:- Прочитайте матеріал підручника § 22, 23.
- Перегляньте навчальне відео до теми "Глобальна екноміка: світові ринки, глобальні ланцюги доданої вартості" ( до 5 хв. 20 с.)
- Запишіть інформацію із рубрики "Маєте знати" (ст. 90, 95) у зошити.
- Практичне заняття № 8.
07 березня 2023
07 березня 2023
Тема уроку: Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій та фінансів.
Завдання до уроку:- Пройдіть на оцінку тестування за вивченими темами.
- Прочитайте матеріал підручника § 25.
- Перегляньте навчальне відео до теми "Глобальна екноміка: третинний сектор"
- Запишіть інформацію із рубрики "Маєте знати" (ст. 102) у зошити
04 квітня 2023
04 квітня 2023
Тема уроку: Українська держава.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку в зошит. Прочитайте параграф § 27.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Українська держава і територія держави України. Політико-географічне положення України "
- За текстом підручника та додаткових джерел інформації дати характеристику політико-географічного положення України за планом:
Характеристика політико-географічного положення країни
1. Політико-економічна оцінка державних кордонів:
• Країни-сусіди та рівень їх економічного розвитку;
• спільні кордони з тісними політичними та економічними партнерами;
• спільні кордони з країнами інших політичних та економічних блоків.
2. Положення відносно транспортних коридорів, ринків сировини та збуту товарів:
• вихід до моря, річкові зв'язки;
• торговельні відносини з сусідами;
• забезпеченість власною сировиною.
3. Положення відносно «гарячих точок» планети:
• гарячі точки у прикордонних країнах,
• військово-стратегічний потенціал країни, військові бази за кордоном, участь країни в конфліктах, миротворчих операціях.
- Запишіть тему уроку в зошит. Прочитайте параграф § 27.
- Опрацюйте навчальну презентацію "Українська держава і територія держави України. Політико-географічне положення України "
- За текстом підручника та додаткових джерел інформації дати характеристику політико-географічного положення України за планом:
Характеристика політико-географічного положення країни
1. Політико-економічна оцінка державних кордонів:
• Країни-сусіди та рівень їх економічного розвитку;
• спільні кордони з тісними політичними та економічними партнерами;
• спільні кордони з країнами інших політичних та економічних блоків.
2. Положення відносно транспортних коридорів, ринків сировини та збуту товарів:
• вихід до моря, річкові зв'язки;
• торговельні відносини з сусідами;
• забезпеченість власною сировиною.
3. Положення відносно «гарячих точок» планети:
• гарячі точки у прикордонних країнах,
• військово-стратегічний потенціал країни, військові бази за кордоном, участь країни в конфліктах, миротворчих операціях.
11 квітня 2023
11 квітня 2023
Тема уроку: Українська держава.
Завдання до уроку:
- Запишіть тему уроку в зошит. Прочитайте параграф § 28.
- Виконайте практичну роботу №9.
Завдання 1. За даними тематичних карт атласу (11 клас): «Народжуваність населення», «Смертність населення», «Природний приріст населення», «Загальна густота населення» та «Урбанізація» .
Завдання 2. За статево-віковою пірамідою України 2017 року простежте тенденції щодо зміни народжуваності, смертності та характеру зміни поколінь в нашій державі протягом останніх десятиліть 👇
Тенденції зміни демографічних показників:
▪ рівень народжуваності …:
▪ рівень смертності …:
▪ тип статево-вікової піраміди: зростаючий, омолоджувальний, скорочувальний (необхідне вибрати)
▪ швидкість зміни поколінь …:
▪ плавність зміни поколінь …:
Завдання 3 Зробіть висновок. За даними тематичних карт та статево-вікової піраміди таблиці у висновку схарактеризуйте відмінності перебігу демографічних процесів та розселення в різних регіонах України. Поясніть причини даних явищ. Вкажіть причини та наслідки сучасних процесів, що стосуються населення України.
Завдання 1. За даними тематичних карт атласу (11 клас): «Народжуваність населення», «Смертність населення», «Природний приріст населення», «Загальна густота населення» та «Урбанізація» .
Завдання 2. За статево-віковою пірамідою України 2017 року простежте тенденції щодо зміни народжуваності, смертності та характеру зміни поколінь в нашій державі протягом останніх десятиліть 👇
Тенденції зміни демографічних показників:
▪ рівень народжуваності …:
▪ рівень смертності …:
▪ тип статево-вікової піраміди: зростаючий, омолоджувальний, скорочувальний (необхідне вибрати)
▪ швидкість зміни поколінь …:
▪ плавність зміни поколінь …:
Завдання 3 Зробіть висновок. За даними тематичних карт та статево-вікової піраміди таблиці у висновку схарактеризуйте відмінності перебігу демографічних процесів та розселення в різних регіонах України. Поясніть причини даних явищ. Вкажіть причини та наслідки сучасних процесів, що стосуються населення України.
Дистанційне навчання
18 квітня 2023
Дистанційне навчання
18 квітня 2023
Немає коментарів:
Дописати коментар