вівторок, 11 жовтня 2022 р.

Географія 11 клас


Дистанційне навчання 

11 жовтня 2022

Тема уроку: Урок контролю знань за розділом "Топографія. Картографія"

Завдання до уроку:
  1. Повторіть матеріал підручника  § 2-4.
  2. Пройдіть контрольне тестування "Топографічна карта та її елементи. Читання та використання топографічних карт" (35 хв.)
  3. Прочитайте § 6, знайдіть додаткові джерела та підготуйте письмове повідомлення (схему, конспект, таблицю, модель, плакат, 1 слайд презентації)  "Сучасні картографічні твори: онлайн-картографія, ГІС, дистанційне зондування Землі" (одне на вибір). 

29 листопада 2022

Тема уроку: Атмосфера та системи Землі.

Атмосфера та її властивості.
Сонячно-земні взаємодії. Сонячне випромінювання, відмінності випромінювання і поглинання тепла повітрям, поверхнею гірських порід і води.

Завдання до уроку:
  1. Повторіть матеріал підручника  § 9-11.
  2. Виконайте завдання практичної роботи № 4 (письмово та усно). Зробіть відповідні висновки. 
  3. Пройдіть узагальнююче тестування за темами "Географічна оболонка. Літосфера та рельєф":
4. Перегляньте навчальне відео до теми "Атмосфера та її властивості". 

06 грудня 2022

Тема уроку: Тропосфера: температурний режим, зміна атмосферного тиску, вітри, вологість, опади. Погода і  клімат. 

Кліматотворчі чинники. Кліматична карта. Карта кліматичних поясів. Характеристика типів клімату за кліматограмами.


Завдання до уроку:
  1. Прочитайте матеріал підручника  § 12-13
  2. Опрацюйте навчальну презентацію "Атмосфера та її властивості. Погода і клімат"
  3. Перегляньте навчальне відео до теми "Атмосфера та її властивості". 
  4. Учні, які не пройшли  узагальнююче тестування за темами "Географічна оболонка. Літосфера та рельєф", оберіть варіант та пройдіть тестування:

20 грудня 2022

Тема уроку: Гідросфера та системи землі. Запаси води на Землі. Світовий океан та його складові. Практична робота № 6.


Завдання до уроку:
  1. Прочитайте матеріал підручника  § 15.
  2. Перегляньте навчальне відео до теми "Гідросфера та системи Землі. Світовий океан"
  3. Практична робота "Складання та аналіз схеми системи течій у Світовому океані; порівняння впливу холодної  та теплої океанічних течії на клімат одного з материків"
  4. Виконайте наступні завдання у класі та вдома: 
  • Розгляньте  Карту океанічних течій Світового океану. 



  • Використовуючи карти, прикріплені до даної роботи, а також карти атласу, з’ясуйте і вкажіть особливості схеми системи течій (особливу увагу приділіть кругообігам)
  • Перегляньте карти, прикріплені вище, вкажіть назви найбільших теплих та холодних течій.
  • Проаналізуйте систему течій в Атлантичному океанах та заповніть таблицю.

Атлантичний океан

завдання

відповідь

причина

вкажіть напрям руху теплих течій

 

 

вкажіть напрям руху холодних течій

 

 

який напрям кругових рухів течій у різних півкулях?

  

 

які течії кількісно переважають, теплі чи холодні?

 

 

назвіть найдовші течії океану

 

 

  • Порівняйте вплив холодної та теплої океанічної течії на формування клімату Південної Америки. Зверніть увагу на температуру повітря в прибережних районах та кількість опадів (особливо в тропічних широтах західного та східного узбережжя) та на утворення прибережних пустель. (карти прикріплені до роботи) 


  • Висновок: укажіть основні особливості системи течій у Світовому океані та їх вплив на клімат прибережних районів.

ІІ семестр

Дистанційне навчання

17 січня  2023

Тема уроку: Біосфера та системи землі.

Основні питання: 
  • Біосфера та її складові.  
  • Закономірності  поширення живих організмів на суходолі і в океанах.  Природні чинники формування ареалів поширення рослин і тварин. 
  • Біологічні ресурси. 
  • Роль живих організмів у формуванні ґрунтів. Ґрунт – «дзеркало» ландшафту. Типи ґрунтів. Вплив ґрунтів на спеціалізацію господарства регіону, країни. 
  • Природні зони. Порівняння карт ґрунтів і природних зон світу та України.

Завдання до уроку:
  1. Прочитайте матеріал підручника  § 17-18
  2. Опрацюйте навчальну презентацію "Біосфера та системи Землі"
  3. Перегляньте навчальне відео до теми "Біосфера.  Ґрунти. Природні зони України  і світу". 
  4. Пройдіть на оцінку  тестування за вивченою темою.

Дистанційне навчання

24 січня  2023

Тема уроку: Географічний простір і світосистема.

Основні питання: 
  • Світосистема як результат і процес формування глобальної єдності в системі «суспільство – природа».
  • Функціонально-компонентний склад світосистеми: демографо-екологічна, економічна, інформаційно-технологічна, соціально-культурна, політична підсистеми. 
  • Географічний простір, його системоутворювальна роль  та характеристики
Завдання до уроку:
  1. Прочитайте матеріал підручника  § 19
  2. Працюючи з пунктом 1,  з'ясуйте поняття та межі географічного простору. З додаткових джерел знайдіть, чому перехідну зону між земною корою і верхньою мантією називають поверхнею Мохоровичича? 
  3. Замалюйте мал. 19.1. "Географічна оболонка" у зошити ⇩  
  4. Працюючи з пунктами 2, 3, 4 запишіть три речення про світосистему (будову, чинники розвитку, дослідження). Напишіть, що ви вважаєте найбільшим досягненням і втратою людства за останні роки? 
  5. Зверніть увагу! Під егідою ООН 25 вересня 2015 року було створено Концепцію сталого розвитку. Людство дійшло висновку, що подальший розвиток світосистеми можливий тільки за збалансованих відносин між природою і господарською діяльністю ⇩        
  6. Перегляньте навчальне відео до теми "Географічний простір". 

31 січня-07 лютого  2023

Тема уроку: Демографічні процеси у світосистемі. Особливості демографічної політики у країнах з різним типом відтворення.
Завдання до уроку:
  1. Прочитайте матеріал підручника  § 20
  2. Перегляньте навчальне відео до теми "Демографічні процеси у світосистемі"
  3. Запишіть інформацію із рубрики "Маєте знати" (ст. 80) у зошити 
  4. Практичне завдання. За картою атласу «Чисельність населення світу» визначте регіони, у яких зосереджена найбільша кількість країн з великою чисельністю населення.

21 лютого  2023

Тема уроку: Поняття "глобальна економіка" Міжнародний ринок товарів: сутність, інфраструктура, ціноутворення. 

Завдання до уроку:
  1. Прочитайте матеріал підручника  § 22, 23
  2. Перегляньте навчальне відео до теми "Глобальна екноміка: світові ринки, глобальні ланцюги доданої вартості" ( до 5 хв. 20 с.)
  3. Запишіть інформацію із рубрики "Маєте знати" (ст. 90, 95) у зошити.
  4. Практичне заняття № 8.  

07 березня  2023

Тема уроку: Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій та фінансів. 

Завдання до уроку:
  1. Пройдіть на оцінку  тестування за вивченими темами.
  2. Прочитайте матеріал підручника  § 25
  3. Перегляньте навчальне відео до теми "Глобальна екноміка: третинний сектор" 
  4. Запишіть інформацію із рубрики "Маєте знати" (ст. 102) у зошити 

04 квітня  2023

Тема уроку: Українська держава. 

Завдання до уроку:

  1. Запишіть тему уроку в зошит. Прочитайте параграф § 27
  2. Опрацюйте навчальну презентацію "Українська держава і територія держави України. Політико-географічне положення України "
  3. За текстом підручника  та додаткових джерел інформації дати характеристику політико-географічного положення України за планом:

    Характеристика політико-географічного положення країни
    1. Політико-економічна оцінка державних кордонів:
    • Країни-сусіди та  рівень їх економічного розвитку; 
    • спільні кордони з тісними політичними та економічними партнерами;
    • спільні кордони з країнами інших політичних та економічних блоків.
    2. Положення відносно транспортних коридорів, ринків сировини та збуту товарів:
    • вихід до моря, річкові зв'язки;
    • торговельні відносини з сусідами;
    • забезпеченість власною сировиною.
    3. Положення відносно «гарячих точок» планети:
    • гарячі точки у прикордонних країнах,
    • військово-стратегічний потенціал країни, військові бази за кордоном, участь країни в конфліктах, миротворчих операціях.

11 квітня  2023

Тема уроку: Українська держава. 

Завдання до уроку:

  1. Запишіть тему уроку в зошит. Прочитайте параграф § 28.
  2. Виконайте практичну роботу №9.
    Завдання 1. За даними тематичних карт атласу (11 клас): «Народжуваність населення», «Смертність населення», «Природний приріст населення», «Загальна густота населення» та «Урбанізація» .
    Завдання 2. За статево-віковою пірамідою України 2017 року простежте тенденції щодо зміни народжуваності, смертності та характеру зміни поколінь в нашій державі протягом останніх десятиліть 👇
    Тенденції зміни демографічних показників:
    ▪ рівень народжуваності …:
    ▪ рівень смертності …:
    ▪ тип статево-вікової піраміди: зростаючий, омолоджувальний, скорочувальний (необхідне вибрати)
    ▪ швидкість зміни поколінь …:
    ▪ плавність зміни поколінь …:
    Завдання 3 Зробіть висновок. З
    а даними тематичних карт та статево-вікової піраміди таблиці у висновку схарактеризуйте відмінності перебігу демографічних процесів та розселення в різних регіонах України. Поясніть причини даних явищ. Вкажіть причини та наслідки сучасних процесів, що стосуються населення України.

Дистанційне навчання

18 квітня  2023

Тема уроку: Економіка України у міжнародному поділі праці. Практична робота №10 "Аналіз секторальної струкутри економіки України".

Завдання до уроку:

  1. Запишіть тему уроку в зошит. Прочитайте параграф § 29.
  2. Виконайте практичну роботу.
Завдання 1. Проаналізуйте діаграми секторальних моделей економіки України в різні роки. Зробіть письмово висновок про тенденції розвитку кожного із секторів економіки протягом вказаних років. Визначте стадію (доіндустріальна, індіустріальна, постіндустріальна) суспільного розвитку України. Обґрунутуйте свою відповідь. 👇
Завдання 2. Опрацюйте навчальний матеріал та мал. 29.2 "ВВП та ВНП" на ст.  120-122 підручника. З'ясуйте, що включають та чим відрізняються ці показники стану національної економіки. Поясніть причини низького показника ВВП на душу населення в Україні. 👇




Працюйте з картами атласу 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Факультатив МГП

21-28 вересня  2022 Тема уроку: Права людини і збройний конфлікт.  Права людини як цінність.  Невідчужувані права людини. Основне питання: Щ...